Giro 555

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.

Ik...

Stort geen geld - ik vertouw er niet op dat het geld op de juiste plaats terecht komt
42
53%
Stort geen geld - Andere reden
26
33%
Stort wel geld
12
15%

Totaal aantal stemmen: 80

RVV

Re: Giro 555

Bericht door RVV » 21 jan 2010, 23:20

Ik keek net even dat 555 programma.. zie ik allemaal Balkendendes Bosjes..wildertjes, Ruttentjes zitten achter de telefoon.. zou het niet een goed idee zijn om onze daadkrachtige regering daar naar toe te sturen om Haiti op een goede manier te besturen ? Dan kunnen wij hier met een schone lei beginnen. :twisted:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 21 jan 2010, 23:49

Tja.... ik ben niet zo van de collectieve 'feel-good' acties.... komt misschien omdat ik een cynische lul ben op zulke gebieden. Zelf niet gegeven dus. Nou ja... mag morgen weer een klap geld overmaken naar Apeldoorn dus uiteindelijk geef ik toch gul. :)

Vind het vooral sneu voor de dakloze/gewonde/dode kindjes daar maar heb niet de illusie dat deze nationale schuldgevoel-afkoop-actie echt veel gaat helpen voor de echte slachtoffers. Op dit moment zitten een paar negers in Afrika tandenknarsend toe te kijken... alle aandacht nu in Haïti, de rest kan weer even verrekken. Over een paar maand zijn we Haïti weer vergeten en ist wachten tot de volgende mediagenieke ramp.

GF heeft overigens wel gegeven. Hou haar niet tegen, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.

RVV

Bericht door RVV » 21 jan 2010, 23:59

Wouter81 schreef: Op dit moment zitten een paar negers in Afrika tandenknarsend toe te kijken... alle aandacht nu in Haïti, de rest kan weer even verrekken. Over een paar maand zijn we Haïti weer vergeten en ist wachten tot de volgende mediagenieke ramp.

.
Nou inderdaad.. voor deze Afrikanen komt Haiti lullig uit op dit moment http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=JA2L265J" onclick="window.open(this.href);return false; :bag:

Xave30

Bericht door Xave30 » 22 jan 2010, 00:03

Wouter81 schreef:Tja.... ik ben niet zo van de collectieve 'feel-good' acties.... komt misschien omdat ik een cynische lul ben op zulke gebieden. Zelf niet gegeven dus. Nou ja... mag morgen weer een klap geld overmaken naar Apeldoorn dus uiteindelijk geef ik toch gul. :)

Vind het vooral sneu voor de dakloze/gewonde/dode kindjes daar maar heb niet de illusie dat deze nationale schuldgevoel-afkoop-actie echt veel gaat helpen voor de echte slachtoffers. Op dit moment zitten een paar negers in Afrika tandenknarsend toe te kijken... alle aandacht nu in Haïti, de rest kan weer even verrekken. Over een paar maand zijn we Haïti weer vergeten en ist wachten tot de volgende mediagenieke ramp.

GF heeft overigens wel gegeven. Hou haar niet tegen, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.

Een paar negers?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 22 jan 2010, 01:58

+10000 @ wouter. Ik voel me niet schuldig, doneer al voldoende via inkomstenbelasting. Dat extra geld wat nu wordt uitgegeven wat we niet hebben, moeten we toch zelf ook weer aanvullen :bag:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 08:55

Gisteravond zou ik bijna de telefoon pakken om m'n schuld af te kopen(het vleesch is zwak he) totdat gelukkig minister Bert Koenders roet in't eten gooide door(op nogmaals 'n vraag of het geld wel goed terecht komt en niet corrupt wordt gebruikt daar) zo verdomde onnozel kort, naief en onwetend te reageren, dat ik gewoon boos werd op die klojo van 'n Koenders en helemáál toen ie zei dat hij 't bedrag ging verdubbelen nadien.

Wassen neus en bedrog. En we doen weer allemaal mee.

Dat geld komt niet goed terecht....

En degenen die hierop gaan reageren met bijv:Ja maar Linda de Mol/JPB/Koenders zei 10x dat het geld goed terecht zou komen..
adviseer ik eens verder te gaan reizen dan Texel, Zuid Frankrijk en Denemarken... :twisted:

(Ik kom al meer dan 20 jaar in die gebieden daar en niet op compounds en afgesloten all inclusive resorts)

De Schaduw

Bericht door De Schaduw » 22 jan 2010, 09:31

Ook al geef je niet, je hebt toch al gegeven. Waar denk je dat die verdubbeling vandaan komt? :?

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 22 jan 2010, 10:13

Ik vind die verdubbeling echt asociaal. Overal geld te kort in NL, overal moet bezuinigd worden.

Maar de staat pompt gewoon even 41 miljoen naar de overkant van de oceaan, geld waarvan het grootste gedeelte toch in een bodemloze put gaat :bag:

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 10:34

Richardt. schreef:Ik vind die verdubbeling echt asociaal. Overal geld te kort in NL, overal moet bezuinigd worden.

Maar de staat pompt gewoon even 41 miljoen naar de overkant van de oceaan, geld waarvan het grootste gedeelte toch in een bodemloze put gaat :bag:
Exact!!!!!

Ze zetten nu ''De Rekenkamer"in om te zorgen dat"van iedere euro 93 cent in Haiti terechtkomt"

GVD, als die centen in Haiti aankomen, wat denk je dat er dáár met die centen gebeurt? Wat een fokking naiviteit.... :evil:

Elise

Bericht door Elise » 22 jan 2010, 11:43

Farah Karimi is de voorzitter van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO)
Iemand al eens gelezen wat er in haar wikipedia staat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Farah_Karimi" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is dus deze mevrouw.
Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 11:49

Ik zag haar gisteren ja...Ex lid van de Mujahedin, ken't skele. :|

Ik herinner me nog hoe de Sjah(bevriend staatshoofd) werd afgezet daaro en die hufter van 'n ayatolla khomeini daar aan 't bewind kwam....en nu Ahmedinejad die vriendjes is met de Castros en natuurlijk blaaskaakje Chavez, die voorzover ik weet beide nog niks/ amper wat hebben gedaan tov Haiti terwijl wel 'buurland'....

Maar dat heeft weer minder te maken met deze mevrouw, behalve dat 't allemaal (groen) links is..... :(

Elise

Bericht door Elise » 22 jan 2010, 11:52

Ik doelde meer op de valse vluchtverhalen van mevrouw.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 22 jan 2010, 12:12

Ik krijg ook altijd zulke braakneigingen van dit soort shows. Zet je de radio aan, word je zowat gedwongen met drie zenders ofzo naar die meuk te luisteren, zet je de TV aan zie je "gezelligehollandsehoofd" van Linde de M. En wat zijn we toch een goed en sociaal volk in NL :bag: Goh wat kunnen we toch veel.... maar wat socialer naar elkaar toe in het dagelijks leven is er niet bij. Je wordt als volk gewoon weer bewerkt (punt).

Stel je voor dat je belt, krijg je eerst Wilders aan de lijn... *jou wil ik niet verbind me maar door eikel :bag: * .... krijg je vervolgens Balkie aan de lijn ...*GVD, jou wil ik ook niet lamzak, verbind me maar weer door :evil: * .... krijg je vervolgens M. Verhaagen aan de lijn :twisted: *grrr, achterbaks mannetje, verbind me door en snel!! Doe me die dikke neger van de Lassi reclame maar, tenminste een fatsoenlijke vent :!: *

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 12:18

Elise schreef:Ik doelde meer op de valse vluchtverhalen van mevrouw.
Inderdaad dat ook....en dat Anti USA gedoe he...alsof de 'westerling'overal schuldig aan is en die 'zogenaamde schuld' moet afkopen en berusten.

Ik post 'm hier maar weer :
Fernando schreef:Nog een geniale van Frits Bolkestein:
Hoe Europa z’n zelfvertrouwen verloor

In het christendom liggen zelfkritiek, zelfrelativering en schuld besloten. Misschien ligt daar de oorzaak van ons gebrek aan zelfvertrouwen.
De moeizame integratie van moslims in de westerse cultuur wordt gekenmerkt door tal van incidenten die vaak potsierlijk zijn maar er ook steeds blijk van geven hoe gering het zelfvertrouwen van het Westen in de eigen cultuur is.

In Amsterdam schorste het GVB onlangs een trambestuurder omdat hij een christelijk kruis droeg op zijn uniform. Het dragen van een islamitisch hoofddoekje boven datzelfde uniform is wel toegestaan. De tramconducteur werd door de rechter in het ongelijk gesteld.

Een Nederlandse advocaat weigert op te staan als de rechter binnenkomt omdat hem dat door zijn godsdienst, de islam, verboden wordt. De desbetreffende rechter, Peter Ingelse, zei dat de advocaat mocht blijven zitten, omdat hij, Ingelse, zich niet beledigd voelde. De rechter vergat daarbij dat advocaten niet moeten opstaan uit respect voor de rechter, maar uit respect voor de wet.

Aanstootgevend
De Haagse Hogeschool heeft een kerstboom laten verwijderen uit angst dat moslimstudenten dit christelijke symbool (sic) aanstootgevend zouden vinden.
Engeland laat zien dat het nog erger kan. Daar heeft de gemeente Oxford besloten Kerst af te schaffen en te vervangen door het ‘Winterlichtfestival’.

In Neukölln, een stadswijk van Berlijn waar veel moslims wonen, zou een tentoonstelling worden gehouden over ‘De Derde Wereld in de Tweede Wereldoorlog’. Een klein deel van de tentoonstelling ging over de medeplichtigheid van Arabieren aan misdaden van de nazi’s. Na protesten van moslims werd de tentoonstelling gesloten. De Berlijnse wethouder van integratie Günter Piening zei: ‘In een gemeenschap als Neukölln hebben we een gedifferentieerde voorstelling nodig van de betrokkenheid van de Arabische wereld bij de Tweede Wereldoorlog.’

Het Europees waarnemingscentrum tegen racisme en vreemdelingenhaat, gevestigd in Wenen, hield in 2003 een onderzoek naar antisemitisme geheim omdat daaruit bleek dat het antisemitisme in Europa voornamelijk werd gevoed door moslims en pro-Palestijnse groeperingen.

Intimidatie
Dit was zelfcensuur, maar er heeft ook intimidatie plaats. Toen de Utrechtse theoloog Pieter van der Horst zijn afscheidsrede wilde wijden aan ‘De islamisering van het Europese antisemitisme’ werd dat door de universiteit verboden. Deze censuur kwam voort uit de angst voor ongenoegen uit de hoek van de moslims.

Zo worden moslims in het Westen beschermd door westerse overheden en bestuurders die zich in allerlei bochten wringen om te voorkomen dat zij zich gekwetst zouden kunnen voelen. Er zijn vele voorbeelden van westerse zelfverloochening, en er zullen er nog veel meer volgen. Het is typerend voor het Westen dat het zichzelf wegcijfert en andere culturen laat voorgaan. In confrontatie met de islamitische cultuur, die zichzelf juist verabsoluteert en uitsluitend kritiek heeft op anderen, neemt dit soms zelfdestructieve vormen aan.

Zo zei de progressieve essayiste Susan Sontag vlak na de islamistische terreuraanslagen van 11 september 2001 dat deze ‘een aanval [waren] op de zelfverklaarde supermacht van de wereld, die werd ondernomen als gevolg van Amerikaanse bondgenootschappen en daden’. Bedenk wel dat de oorlogen in Afghanistan en Irak toen nog niet waren begonnen. Weliswaar heeft Sontag deze opmerking later teruggenomen, maar zij verwoordde voortreffelijk de westerse neiging de wandaden van anderen uitsluitend te zien als reacties op eigen wandaden. Het Westen heeft altijd ongelijk.

Verketterd
Westerse leiders die zich wel zelfverzekerd opstellen tegen de islam worden verketterd, niet alleen vanuit de moslimwereld maar ook vanuit hun eigen westerse cultuur. Op 12 september 2006 hield paus Benedictus XVI een rede aan de Universiteit van Regensburg. Zijn toespraak ging over Rede en Geloof: een oer-christelijk thema.

Hij citeerde daarin de Byzantijnse keizer Manuel II Paleologos, die aan het einde van de 14de eeuw beweerde dat de leer van Mohamed onmenselijk was, omdat deze beval zijn geloof met het zwaard te verspreiden. Waarom nam niemand het voor de paus op toen groot misbaar in de islamitische wereld klonk? Had Manuel Paleologos niet gelijk? Wat wilde Abd-er-Rahman, gouverneur van Spanje, toen hij in 732 bij Poitiers door Karel Martel werd verslagen?

Toch op zijn minst de islam verspreiden?

Superieur
Silvio Berlusconi zei tijdens een bezoek aan Berlijn in september 2001: ‘De westerse beschaving is superieur aan die van de islamitische wereld.’ Interessant waren de reacties hierop. Guy Verhofstadt (destijds premier van België) noemde zijn opmerking ‘gevaarlijk’. Romano Prodi (destijds voorzitter van de Europese Commissie) zei: ‘Wij zijn allen gelijk.’ Louis Michel, de Belgische minister van buitenlandse zaken, noemde de opmerking ‘onacceptabel en in strijd met Europese waarden’.

Het is geenszins mijn bedoeling de Italiaanse premier te verdedigen, maar had hij in feite niet gelijk, evenals de paus? De enige maatstaf om beschavingen te vergelijken is de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Bij hantering van die maatstaf staat buiten kijf dat de Europese beschaving, na vele eeuwen van gruwelijke daden, nu ver voor ligt op de islamitische.

Het was een politiek wetenschapper uit Koeweit, Ahmed Al-Baghadi, die openlijk zijn instemming met Berlusconi uitsprak: ‘De islamitische samenleving kent geen vrijheid van meningsuiting of burgerrechten.

Er zijn vele voorbeelden van westerse zelfverloochening(...) Hoeveel Arabische schrijvers zijn er vermoord of gevangen gezet? (...) Op welke islamitische universiteit kun je vergelijkende theologie studeren?’
Hoe kan worden verklaard dat Europa aan zo’n gebrek aan zelfvertrouwen lijdt dat deze zaken niet gezegd mogen worden?

Schaamte
Wij lijken te zijn vergeten dat Europa sterk is getekend door het christendom en dat het daarmee fundamenteel anders is dan beschavingen die voortkomen uit de islam. De islamitische beschaving kent een schaamtecultuur, het christendom is een schuldcultuur.

Wij zijn allen doordrongen van schuldgevoelens, vooral in protestantse landen. Luister naar de Matthäus Passion van Bach. Het koor, dat wil zeggen het volk, zingt: ‘Ik zal worden gestraft voor wat U (d.w.z. Christus) geleden hebt’ en: ‘U bent geen zondaar, zoals wij en onze kinderen.’ Zoals de Ierse dichter Yeats schreef: ‘Kom vestig op mij dat beschuldigende oog, ik dorst naar beschuldiging.’

Het kolonialisme is bij uitstek een thema waarin het westers schuldgevoel tot grote bloei is gekomen. Zo is een van de rechtvaardigingen voor het geven van ontwikkelingshulp aan landen in de Derde Wereld de gedachte dat het Westen schuldig is aan de onderontwikkeling van Afrika. Maar Europa is net zo min verantwoordelijk voor de onderontwikkeling van Afrika als Rome verantwoordelijk was voor de onderontwikkeling van Gallië.

Waarom rijk?
De juiste vraag is niet: waarom zijn arme landen arm? De juiste vraag is: waarom zijn rijke landen rijk? Want in het begin waren we allemaal arm. Wie een verklaring zoekt voor de bloei van het Westen, moet teruggaan naar de Renaissance of zelfs naar de klassieke Oudheid. Kolonialisme heeft niets te maken met die bloei.

Parallel aan die zelfbeschuldiging liggen in het christendom zelfkritiek en zelfrelativering besloten. Laten we twee passages bekijken uit het Evangelie volgens Mattheüs. De eerste is: ‘Oordeel niet, opdat er niet over u geoordeeld wordt’ (7:1). De tweede is: ‘Wie zichzelf verhoogt zal worden vernederd, en wie zichzelf vernedert zal worden verhoogd’ (23:12).

Volgens Nietzsche kenschetst dit een slavenmentaliteit. Maar ook zonder zover te gaan, is duidelijk dat deze uitspraken – samen met andere als ‘de andere wang toekeren’ en ‘de tweede mijl gaan’, beide afkomstig uit de Bergrede – er niet bepaald toe aanzetten voor zichzelf op te komen.

Misschien is daar een oorzaak te vinden van het hedendaagse gebrek aan zelfvertrouwen dat tot gevolg heeft dat wij ook niet opkomen voor de onzen en alleen vreemde geloven en culturen als onze naasten lijken te beschouwen. Wie trekt zich het lot aan van christenen in het Midden-Oosten? 10 procent van de bevolking van Egypte is christen (koptisch).

Onderdrukt
Zij worden onderdrukt en leiden een slecht bestaan. De christelijke minderheden in Syrië, Irak en Pakistan worden gediscrimineerd. In Somalië maken islamisten jacht op iedereen die een Bijbel bezit. In Turkije worden christenen belaagd. Geen mens lijkt zich over deze misdaden op te winden. Is dat omdat we het te druk hebben met onszelf?

Het christendom lijkt in Europa, op Polen en Ierland na, te zijn uitgebloeid. Maar voor anderen is het niet de lusteloze godsdienst die het nu voor ons is. Zij voelen zich terecht door Europa in de steek gelaten.

De christelijke cultuur van schuld en zelfrelativering leidde 150 jaar geleden niet tot een gebrek aan zelfvertrouwen. Sterker nog: Europa barstte van het zelfvertrouwen zoals blijkt uit het imperialisme. Maar de secularisatie begon in de 19de eeuw, toen Nietzsche zei: ‘God is dood.’ Hierdoor werd het metafysische en dogmatische deel van het christelijk geloof uitgehold.

Als een vorm van compensatie werd het sociale en psychologische deel daardoor versterkt. Volgens anderen werd het onmatige voorschrift van het Nieuwe Testament, waar niemand aan kan voldoen, door de Kerk beheerst zolang zij gezag had. Toen dat gezag verviel, hernamen de geboden van Christus hun oorspronkelijke intensiteit.

Grote verhalen
Deze ontwikkelingen werden versterkt door de Eerste Wereldoorlog, de opkomst van collectivistische seculier-religieuze dictaturen tijdens het interbellum, de Holocaust, de dekolonisatie, de culturele verwarring van 1968 en de jaren daarna met het uitroepen van het failliet van de grote verhalen.

Alle zekerheden boetten aan kracht in. Het multiculturalisme dat ons op het hart drukt ‘niet te oordelen’, zoals de Bijbel zegt, maar geen recht doet aan onze christelijke cultuur omdat die als groot verhaal is verworpen, zette de verdere vernietiging van ons zelfvertrouwen voort.

Geldt dit gebrek aan zelfvertrouwen voor iedereen of alleen voor de intellectuele elite? Waarschijnlijk het laatste. Het was de intelligentsia die in toenemende mate de ontkerkelijking en het verdwijnen van het christelijk geloof en christelijke cultuuruitingen toejuichte. En het was de intelligentsia die het concept van multiculturalisme als alternatief opdrong en ervan profiteerde.

Frits Bolkestein is voormalig VVD-leider, minister en Euro-commissaris.
Bron: Volkskrant

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 12:20

Niels schreef:Ik krijg ook altijd zulke braakneigingen van dit soort shows. Zet je de radio aan, word je zowat gedwongen met drie zenders ofzo naar die meuk te luisteren, zet je de TV aan zie je "gezelligehollandsehoofd" van Linde de M.
Wat is die oud geworden...ze zag eruit alsof ze zélf 9 dagen onder 't puin in Port au Prince had gelegen. :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jan 2010, 12:22

In Duitsland kreeg ze politiek asiel op een gedeeltelijk vals vluchtverhaal.[3] Tussen 1985 en 1986 werkte Karimi voor de Mujahedien Khalq in Parijs waar ze valse vluchtverhalen ontwikkelde.[3]

Toen ze actief werd bij GroenLinks verzweeg ze haar betrokkenheid bij de Mujahedien Khalq...

In 1999 stemde zij samen met Ineke van Gent (als enige leden van hun fractie) vóór een motie-Van Bommel waarin om stopzetting van de NAVO-bombardementen in verband met de militaire interventie in Kosovo werd gevraagd...

Ik vraag me dan wel eens af, ze draaide haar arm niet om voor valse info verstrekken...en of een terror organisatie en groen links enz...hoe kan ze zo uit die terror organisatie terwijl haar ex man waar ze een kind van heeft nog in die organisatie zit :hmmm: en die man de vader altijd een soort connectie blijft/is ...
hoe komen dit soort mensen zo hoog in bepaalde organisaties waar ze zoveel informatie kunnen nemen...met zo'n achtergrond bij de politie zou je bv een antecedentenonderzoek krijgen en dus bv niet daar kunnen zitten :hmmm:

heel vreemd mijns inziens.

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 12:25

GTRene schreef:
In Duitsland kreeg ze politiek asiel op een gedeeltelijk vals vluchtverhaal.[3] Tussen 1985 en 1986 werkte Karimi voor de Mujahedien Khalq in Parijs waar ze valse vluchtverhalen ontwikkelde.[3]

Toen ze actief werd bij GroenLinks verzweeg ze haar betrokkenheid bij de Mujahedien Khalq...

In 1999 stemde zij samen met Ineke van Gent (als enige leden van hun fractie) vóór een motie-Van Bommel waarin om stopzetting van de NAVO-bombardementen in verband met de militaire interventie in Kosovo werd gevraagd...

Ik vraag me dan wel eens af, ze draaide haar arm niet om voor valse info verstrekken...en of een terror organisatie en groen links enz...hoe kan ze zo uit die terror organisatie terwijl haar ex man waar ze een kind van heeft nog in die organisatie zit :hmmm: en die man de vader altijd een soort connectie blijft/is ...
hoe komen dit soort mensen zo hoog in bepaalde organisaties waar ze zoveel informatie kunnen nemen...met zo'n achtergrond bij de politie zou je bv een antecedentenonderzoek krijgen en dus bv niet daar kunnen zitten :hmmm:

Rene, snap dat dan links heeft 'n vrijbrief om te doen en laten wat ze willen en Wilders(geen groot fan van btw even voor de duidelijkheid) staat op 't schavot....

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jan 2010, 12:44

het is ook te gek voor woorden met bepaalde geloven...

zoiets simpels als de deense cartoonist maakte voor kranten werd door een bepaald deel van dat gerobotiseerde/gemanipuleerde volk als zoiets groots gebracht alsof je miljoenen mensen afslachte just for fun en er nog overheen zeek ook.
en ow wat verontschuldigen we ons dan en ow niet meer doen en we waren al zo netjes...

terwijl ze daar honderden USA vlaggen verbranden duizenden keren vermoord de westerlingen schreeuwen vrouwen met zuur begooien kinderen molesteren omdat ze naar school gaan/willen enz enz enz...

ik kan je wel zeggen dat ik dat reuze belachelijk vind en levensgevaarlijk hoe verder wij dat toelaten en of wij verontschuldigen terwijl zij (de gemanipuleerden e.d. ) gewoon doorgaan...(en nee ik praat niet over de goed bedoelende mensen die geen vlieg kwaad zullen doen en of kwaad spreken...voor er weer zo'n figuur hier opstaat :wink: )

we vervuilen dit draadje nu...magoed, een draadje hierover mogen we ook niet :lol: tis toch ongelofelijk...hey ongeloof geloof :hmmm:

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2010, 13:17

Robin schreef:
Niels schreef:Ik krijg ook altijd zulke braakneigingen van dit soort shows. Zet je de radio aan, word je zowat gedwongen met drie zenders ofzo naar die meuk te luisteren, zet je de TV aan zie je "gezelligehollandsehoofd" van Linde de M.
Wat is die oud geworden...ze zag eruit alsof ze zélf 9 dagen onder 't puin in Port au Prince had gelegen. :bag:

Ze heeft een nieuw vriendje :bag:

Elise

Bericht door Elise » 22 jan 2010, 13:19

GTRene schreef:Ik vraag me dan wel eens af, ze draaide haar arm niet om voor valse info verstrekken...en of een terror organisatie en groen links enz...hoe kan ze zo uit die terror organisatie terwijl haar ex man waar ze een kind van heeft nog in die organisatie zit :hmmm: en die man de vader altijd een soort connectie blijft/is ...

Precies waar ik op doelde Rene.

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2010, 13:21

Tuurlijk kan dat allemaal.. :bag:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 22 jan 2010, 15:22

Elise schreef:Farah Karimi is de voorzitter van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO)
Iemand al eens gelezen wat er in haar wikipedia staat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Farah_Karimi" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is dus deze mevrouw.
Afbeelding
Haha, dat heb ik van de week eens uit zitten pluizen. Aldus het jaarrapport van Oxfam Novid (waar mevrouw Farah algemeen directeur (AD) van is) verdiende de AD die voor haar zat tot half 2008 zo'n 32.500 euro per jaar. Mijn inziens een verdomd maatschappelijk salaris als je bekijkt dat de AD zo'n 190 miljoen euro omzet moet begeleiden. Maar Farah verdient op dezelfde positie (sinds half 2008 dus als opvolger) schrik niet.. 116.000 euro per jaar! En dat heeft jarenlang gevochten aan het front van Groen-Links... Wederom een klassiek voorbeeld van links lullen, rechts zakkenvullen? :D

Ik heb al gedoneerd via UPC, ons boekhoudpakket, via de belasting en elke andere leverancier die ik vergeet. Ook al wil ik geen cent kwijt, dan nog wordt het wel voor me uitgegeven. Schuldgevoel is al ruimschoots afgekocht :)

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2010, 15:25

Ja.,.. teiltje

Michel P

Bericht door Michel P » 22 jan 2010, 15:31

Elise schreef:
GTRene schreef:Ik vraag me dan wel eens af, ze draaide haar arm niet om voor valse info verstrekken...en of een terror organisatie en groen links enz...hoe kan ze zo uit die terror organisatie terwijl haar ex man waar ze een kind van heeft nog in die organisatie zit :hmmm: en die man de vader altijd een soort connectie blijft/is ...

Precies waar ik op doelde Rene.

Die worden omhoog geknuffeld, i.v.m. het dwangmatig opdringen van culturele diversiteit in hoge fucties, daarbij grossiert GL is mensen met een dubieus verleden, als die op je CV staan gaat de deur wagenwijd open :bag:

Michel

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2010, 15:35

*gaat cursus taarten gooien naar rechts doen* :bag:

Plaats reactie