Heb al wat gezocht maar niet gevonden, dit heb ik nu (vb):
"Stekkerdoos" vraag
- Arthur
- Auto: Nr.51
"Stekkerdoos" vraag
Bij de computer heb ik een stekkerdoos liggen waar de stekkers van de randapperatuur ingestoken worden. Maar dit zijn altijd van die grote blokken die erin moeten. De steekgaten zitten altijd verkeerd en je kunt ze dus niet allemaal gebruiken. Zijn er ook ander soorten te verkrijgen zodat die "grote blokken" elkaar niet in de weg zitten?

-
M@rcel
Re: "Stekkerdoos" vraag
Je hebt van Philips van die stekker-octopussen.
-
M@rcel
Philips heeft een flexibele stekkerdoos gepresenteerd genaamd de PowerSquid. Deze PowerSquid, inktvis is ontworpen met het oog op veiligheid en gebruiksgemak en is voorzien van 5 tentakels / stroomkabels. Verder is de PowerSquid voorzien van een overspanningbeveiliging waarmee alle aangesloten apparatuur wordt beveiligd tegen stroompieken. Bij het ontwerpen van de PowerSquid is onder meer gekeken naar de beperkingen die de huidige verdeeldozen hebben waarbij alle stopcontacten naast elkaar zitten wat een probleem kan vormen qua ruimte met grote adapters. De 5 tentakels zijn van verschillende lengte, één van 17, twee van 12 en twee van 7 centimeter waardoor zelfs de grootste netadapter probleemloos kan worden aangesloten. In Nederland is de SPR5540 verkrijgbaar met een prijs van 39.99 euro en de SPR5500 voor 29,99 euro
- Arthur
- Auto: Nr.51
Kijk eens! Dank u, zal eens gaan zoeken.
-
M@rcel
Ik zag ze bij de mediamarkt liggen
- duifjes.com
Simpele maar briljante uitvinding!