Maar dit vind ik ook mooi, Mozart's Turkse Mars:
En Smetana's Moldau Suite, prachtig:
Maar die laatste had ik toch al eens gepost?

Maar ook composities van Chopin , de Polonaises en Richard Wagner vind ik vaak erg mooi!
Man.. En dan "nu" DJ Duro met Cocaine.. Dat is meer mijn stijl. En defqon nu dan.. Pfoe, stukje harder geworden in de tijd. Haha.Jeroen van den Berg schreef:en dan natuurlijk deze nog uit die tijd!
Ik vind het nu nog steeds even waanzinnig als toen!
Geweldig man! Meer Pink Floyd fans hier gelukkig.Michel Huisman schreef:Even het niveau omhoog brengen..
Jeroen van den Berg schreef:klassieke muziek is zó mooi....
laatst bij een vriend die een apparte luisterkamer heeft naar dit geluisterd, echt zo rustgevend....prachtig..... en zó mooi...
Hier nog een PF fan.ErikMartijn schreef:Geweldig man! Meer Pink Floyd fans hier gelukkig.Michel Huisman schreef:Even het niveau omhoog brengen..
Fun op de Fiets:
Vage shit. haha.
Moet je eens naar Syd Barrett's solo werk luisteren.
Ik heb alles.. Syd was bizar.. understatement.ErikMartijn schreef:
Vage shit. haha.
Ik heb alleen "The madcap laughs", de leukste vind ik. Pink Floyd heb ik als volledige band nooit live gezien, daar ben ik helaas een beetje te jong voor, wel Roger Waters in een stadionnetje in Arnhem volgens mij. Daar heb ik zelfs ontslag voor genomen haha. :banaan:Michel Huisman schreef:Ik heb alles.. Syd was bizar.. understatement.ErikMartijn schreef:
Vage shit. haha.
@wouter
Coverband zou ik nooit doen.. kan daar niet aan wennen. Heb ze in de Kuip gezien @ PULSE tour.. dat was machtig. Ik was toen 13
Ja..... dan lopen de rillingen over je lijf zó sereen zo puur zo mooi.....romo schreef:Jeroen van den Berg schreef:klassieke muziek is zó mooi....
laatst bij een vriend die een apparte luisterkamer heeft naar dit geluisterd, echt zo rustgevend....prachtig..... en zó mooi...
Prachtig...............................
Simple Minds (tot en met New Gold Dream. Daarna was het niet veel meer)
Gebruikers op dit forum: frankie, Google [Bot] en 7 gasten