335i coupe
- RVV
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Gelul
Volgens mij allemaal gelul. BMW heeft elke nieuw M model nog sterk weten te verbeteren t.o.v. het voorgaande model. Ik heb echt de overtuiging dat het een klaase bak wordt die de huidige M3 op elk front de meerdere is. Dat hij zwaarder wordt is toch niet erg...BMW heeft toch niet het concept om de minst wegende sportcoupe's te bouwen....??
En een V8 niet in een 3-serie....? Nou...ik heb best regelmatig in een M5 gereden en dat kan echt prima...het koppel is geweldig, maakt voldoende toeren en reageert echt heel direct. Geluid is ook prima!
Ik zie zelf geen enkele reden waarom een V8 motor niet in de 3 serie gaat passen die minimaal 1.500 kg gaat wegen.
Als de 335i coupe de M3 al op bijna alle fronten gelijk is, gaat de nieuwe M3 gehakt maken van alles....en niet zo'n beetje ook!
Grz,
Niels
En een V8 niet in een 3-serie....? Nou...ik heb best regelmatig in een M5 gereden en dat kan echt prima...het koppel is geweldig, maakt voldoende toeren en reageert echt heel direct. Geluid is ook prima!
Ik zie zelf geen enkele reden waarom een V8 motor niet in de 3 serie gaat passen die minimaal 1.500 kg gaat wegen.
Als de 335i coupe de M3 al op bijna alle fronten gelijk is, gaat de nieuwe M3 gehakt maken van alles....en niet zo'n beetje ook!
Grz,
Niels
-
fotootje
Nee laat maar doen hoor.......ziet er niet uit, gaat niet rijden / remmen etc...
Let op: De ring in minder dan 8 seconden??
[img:432:316]http://www.autoblog.it/uploads/bmw_m3_e92_hvh_01.jpg[/img]
Grz,
Niels

Let op: De ring in minder dan 8 seconden??
[img:432:316]http://www.autoblog.it/uploads/bmw_m3_e92_hvh_01.jpg[/img]
Grz,
Niels
- RVV
Jullie missen mijn punt. ik beweer niet dat de auto minder is dan een e46 M3. Een V8 boeit me gewoon niet. in alles is de nieuwe 3 groter dan de e46 de M3 doet daar nog een schep boven op. een e46 M3 is al niet de handszaamste. een e90 M3 gaat echt niet agieler worden. En ik vind een E90 E92 minder mooie modellen dan de e46 M3.
- Macboy
-
Prima toch Rico, maar het is wel JOUW mening. Het lijkt me een beetje raar om al bij voorbaat te veronderstellen dat die nieuwe M3 per definitie "niks" is (slechter dan de voorgaande M3's). Dat het ding niet in jouw straatje past (want groteR/zwaarder/duurder) kan natuurlijk heel goed, maar da's wel een ander verhaal.
Ik vind de E92 niet bijzonder mooi, E90 in goede spec wel. Maar de E92M3 vind ik al erg "dik" en sportief uitzien ivlg de std E92 > ben dus zeer benieuwd naar de E90M3 (Sedan), die zal waarschijnlijk een iets hoger sleeper gehalte hebben en zou ik dus prefereren boven de coupe denk ik.
Ik vind de E92 niet bijzonder mooi, E90 in goede spec wel. Maar de E92M3 vind ik al erg "dik" en sportief uitzien ivlg de std E92 > ben dus zeer benieuwd naar de E90M3 (Sedan), die zal waarschijnlijk een iets hoger sleeper gehalte hebben en zou ik dus prefereren boven de coupe denk ik.
Laatst gewijzigd door Martijn op 14 dec 2006, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
Let wel: voordat de 335i uit was gekomen met biturbo, liepen veel mensen te zeuren dat het niks zou zijn, zo'n bmw motor met veel koppel al bij lage toeren etc etc.
En nu? Iedereen is er lyrisch over !
En Rico: ach, luister niet naar hem, hij praat altijd zo en over een tijdje staat ie gewoon voor de deur
En nu? Iedereen is er lyrisch over !
En Rico: ach, luister niet naar hem, hij praat altijd zo en over een tijdje staat ie gewoon voor de deur

-
Qua agieler: De 335i coupe trok net zoveel of meer G dan de M3 E46.Rico v Velzen schreef:Jullie missen mijn punt. ik beweer niet dat de auto minder is dan een e46 M3. Een V8 boeit me gewoon niet. in alles is de nieuwe 3 groter dan de e46 de M3 doet daar nog een schep boven op. een e46 M3 is al niet de handszaamste. een e90 M3 gaat echt niet agieler worden. En ik vind een E90 E92 minder mooie modellen dan de e46 M3.
Dus ik weet 't zonet nog niet. Minder mooi is subjectief natuurlijk.
-
D'r is wel verschil, maar imho is er veel meer verschil tussen een 530 en een 330 dan een 330 en een 130, toen ik er mee reed. Een 5er met z'n ueberstuurbekrachtiging en lompheid is de boot, de 3er 't sloepje en de 130 de banaan achter de speedboat aan de Costa del Snol.Martijn schreef:@Macboy: exact. Was precies hetzelfde gebabbel dat een E90 zo'n stoomboot was ivgl met een 1. Ook een beetje erg overdreven.
Who cares. Ik kijk altijd naar mijn avatar en dan weet ik dat ze zo'n ding wel kunnen verbouwen tot iets goeds hoor.LOL :twisted:
- RVV
Martijn het is inderdaad mijn mening, en ik wil ook niet beweren dat het "niks" is en zeker niet "slechter" dan voorgaande M3's, maar zoals je al aangeeft hij past niet in mijn straatje.Martijn schreef:Prima toch Rico, maar het is wel JOUW mening. Het lijkt me een beetje raar om al bij voorbaat te veronderstellen dat die nieuwe M3 per definitie "niks" is (slechter dan de voorgaande M3's). Dat het ding niet in jouw straatje past (want groteR/zwaarder/duurder) kan natuurlijk heel goed, maar da's wel een ander verhaal.
.
Kijk dit soort auto's daarbij draait het allemaal om emotie M = Marketing (copyright Hielke) en marketingtechnisch/emotioneel gezien doet me een V8 in een drietje niks. Al heeft die 500 pk. Een V10 in een M5/M6 doet me ook niks.
een 335i coupe weegt nu al 30 kilo zwaarder dan een e46 M3, en de M3 e90 zal nog wel een 50 tot 75 kilo zwaarder zijn dan een 335i coupe. Opzich valt daar allemaal wel mee te leven, en een auto word er ook niet slechter van, maar de grote vraag is heb je het ook nodig ?
Nodig in de zin van het vervullen van een "bepaalde" behoefte om een hele snelle BMW te bezitten en te benutten. Iemand anders mischien wel maar ik niet. Als ik gewoon zie hoeveel onbenutte potentie en kwaliteit nog in de e46 M3 zit voor mij. Dan vraag ik me serieus af waar voor mij de winst zal liggen bij een e90/e92 M3 ?
Natuurlijk moet in de vaart der volkeren een e90/e92 M3 komen, e46 is uitgekakt en BMW is aan zijn stand verplicht om met een betere/waardigere opvolger te komen. De bladen schreeuwen straks allemaal weer oeh en ah zo fantastisch zal die nieuwe M3 zijn.
Maar op mij persoonlijk zal het geen vat krijgen.
Als ik een V8 had wil rijden had ik al jaren geleden een S4 kunnen kopen, mot ik ook niet.
- RVV
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
Romo ik weet nog goed ergens najaar 2003 Niederrhein, Robin had net de M3, compleet door het dolle heen met dat ding 1 groot feest..
Hij zei letterlijk tegen me "Rico als je ooit nog een keer zo'n ding kan kopen moet je het doen, beter word het niet" Die zin is digitaal opgeslagen in mijn bovenkamer.. en alles wat erna kwam.... is ingesteld op auto erase, auto erase

Hij zei letterlijk tegen me "Rico als je ooit nog een keer zo'n ding kan kopen moet je het doen, beter word het niet" Die zin is digitaal opgeslagen in mijn bovenkamer.. en alles wat erna kwam.... is ingesteld op auto erase, auto erase