Doneduifjes.com schreef:READ MTFMichel P schreef:Budget is wel even fijn om te weten, S type heb je het wel vaker over gehad.
Michel

http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal" onclick="window.open(this.href);return false;
Doneduifjes.com schreef:READ MTFMichel P schreef:Budget is wel even fijn om te weten, S type heb je het wel vaker over gehad.
Michel
NOT DONE..... is excl. BPM mtfMichel P schreef:Doneduifjes.com schreef:READ MTFMichel P schreef:Budget is wel even fijn om te weten, S type heb je het wel vaker over gehad.
Michel![]()
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal" onclick="window.open(this.href);return false;
een Vanquish S heeft ook een volvo/ford sleutelArjandeV schreef:xkr (vorige model?) ook.. steek je pvd een ford scorpio sleutel in..duifjes.com schreef:X-type heb ik ooit 1x gereden in 2001 als eventuele vervanger van mn IS200 destijds.....enorme tegenvaller vond ik dat toen....opgewarmde Mondeo (met alle respect....maar vindt het niet een echte Jag...)ArjandeV schreef:s-type
al vind ik een x-type mooier, maar die heb je zeker niet voor 7.5k?
Mijn baas heeft een X-type super v8.. en dan de long edition.. achterin is het iig prima vertoeven en achter het stuur ook eignelijk wel.. ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal, nooit in andere grote snelle bakken gereden..
Volvo!Jules schreef:een Vanquish S heeft ook een volvo/ford sleutelArjandeV schreef:xkr (vorige model?) ook.. steek je pvd een ford scorpio sleutel in..duifjes.com schreef:
X-type heb ik ooit 1x gereden in 2001 als eventuele vervanger van mn IS200 destijds.....enorme tegenvaller vond ik dat toen....opgewarmde Mondeo (met alle respect....maar vindt het niet een echte Jag...)
Mijn baas heeft een X-type super v8.. en dan de long edition.. achterin is het iig prima vertoeven en achter het stuur ook eignelijk wel.. ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal, nooit in andere grote snelle bakken gereden..(weet niet meer welke van de twee het nou was) en een los kastje voor cv/alarm
Cool, zullen we dan weer naar Knooppunt Ouderijn Duifjes? 185 was net te hard, dus misschien moeten we met 220 en dan even een scandinavian flick proberen om dat onderstuur op te heffen.Tristan schreef:Weet nog een mooie GS300 te koop staan. Zilvergrijs, 99'er met 190K op de klok. Te koop voor 8,5K en heeft net een nieuwe distributieriem, multisnaar en spanrollen.
Is ook erg gaaf idd. en super betrouwbaar *(nu nieuwe snaar ed hoeft bij lexus pas elke 160.000km 8) maar heb al heel veel Lexus gereden.....Tristan schreef:Weet nog een mooie GS300 te koop staan. Zilvergrijs, 99'er met 190K op de klok. Te koop voor 8,5K en heeft net een nieuwe distributieriem, multisnaar en spanrollen.
ja die vergeet je niet meer he......hahahhahahahah.......voor diegene die het niet weten..Dennis...jij bent de verhalen verteller....Dennis Cavallino schreef:Cool, zullen we dan weer naar Knooppunt Ouderijn Duifjes? 185 was net te hard, dus misschien moeten we met 220 en dan even een scandinavian flick proberen om dat onderstuur op te heffen.Tristan schreef:Weet nog een mooie GS300 te koop staan. Zilvergrijs, 99'er met 190K op de klok. Te koop voor 8,5K en heeft net een nieuwe distributieriem, multisnaar en spanrollen.
Arthur schreef:"iets anders"
Een Volvo V70 en dan de classic, 850 kan dus ook. Met een fijne turbomotor. Van alle markten thuis, lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten