Ik ben Harwin 21 jaar en kom uit het mooie Aduard een dorpje vlakbij Groningen, ik werk als auto monteur bij Airco Techniek Groningen en repareer dus airco's en doe ook inbouw van airco's. Verder heb ik een half jaar stage gelopen in de motoren revisie en ben ik 1ste geworden tijdens een monteur wedstrijd , en ben ik op euroskills 3de geworden van europa. En voer ik dus al het onderhoud, reparaties en modificaties zelf uit.
Toen ik 18 was heb ik eerst een Golf II gehad met een 2.0l 8V motor van een golf 3, deze was door de vorige eigenaar niet compleet overgebouwd en reed met een monopoint injectie van een 1.8. Toen ben ik alle onderdelen gaan verzamelen maar toen ik alle delen had werd het tijd voor een andere auto en heb ik deze met alle onderdelen verkocht. Mijn 2de auto was een Audi Coupe van 1990 met een leren interieur en RS2 koplampen met xenon, hier heb ik 2jaar met plezier in gereden maar toen werd het tijd voor wat meer vermogen en kwam de S4.
De S4 is van 1999 en heeft 275.000 km ervaring en is voorzien van bijna alle denkbare opties oa. Leer, Xenon, Naviplus, Bose, Trekhaak.
Wat er allemaal al aan gedaan was door de vorige eigenaar:
Complete rvs uitlaat van Milltek, downpipes, cat's, 2x2,25"
RS4 turbo's
Drive Train Stabilisator van awe tuning
Turbodruk meter in toerenteller
RS4 remmen achter
Wat ik er ondetussen al aan gedaan heb:
Poetsen
Wiellager rechtsachter vervangen
Divertervalve vervangen
Plannen:
Verlagen dmv. schroefset
Big brake kit
Eventueel andere wielen
Audio systeem aanpakken
Het bose systeem voldoet niet en zal dus vervangen worden door de installatie die ik ook in de Coupe had aleen zal er wel het eea. aan toegevoegd worden. Maar de orginele navigatie wil ik behouden.
Wat ik er allemaal aan audio in gaat komen:
Helix RS 801 Tweeters
Helix RS 802 Midtoners*
Helix P 206 Kickbas 2 per deur
2X(1*) Helix E40 versterkers (1 voor mid en hoog en 1 voor de kickbas plus eventuele rearfill)
Helix SPXL sub 1500Watt RMS
Helic SPXL versterker 1750Watt RMS voor de sub*
Audison Bit-one processor voor actiev filtering en de overgang tussen de naviplus en de versterkers*
2de Accu*
Zelfbouw deurpanelen*
(delen met een * moeten nog aangeschaft worden)
En dan nu foto's