Audio installatie (Alpine hu, 2 versterkers, subwoofer enz)

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Gesloten
siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Audio installatie (Alpine hu, 2 versterkers, subwoofer enz)

Bericht door siegerdehaan89 » 20 jan 2010, 15:48

Bij de verkoop van mijn GTV916 hoefde men de audioinstallatie niet te hebben, die heb ik nu dus over helaas.

De Alpine Headunit is een week gebruikt, daarna gedemonteerd ivm verkoop. Zo ook de subwoofer + monoblock. De rest is wat ouder maar klinkt voortreffelijk.

De klanken zijn super helder en zuiver alleen miste de lage tonen erg. Zodoende alsnog de extra monoblock en subwoofer gekocht zodat ook de lage tonen aanwezig waren. Het klonk echt meer dan fantastisch, luisterde net zo graag in de auto live concerten (laptop aangesloten via AUX) als thuis op mijn ook niet al te goedkope installatie (in de auto hadden mijn ouders er geen last van :lol: ).

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb van de Radio, monoblock, subwoofer en kast nog wel een bon. Omdat ik het gelijk goed wilde doen kocht ik er ook een Ipod kabel bij maar een Ipod kon me niet bekoren dus teruggebracht naar de winkel en de kabel voor niets gekocht :roll:

Specificaties:

Radio: Alpine CDE-103BT
Versterker: Sony XM754HX
monoblock: Fusion RE-AM90010
Subwoofer: Fusion RE-SW120 (in een kast van ik geloof 30 liter)
front speakers: Sony XS-HF5
Rear speakers: Pioneer TS-H173
kabels: De bekabeling op de foto, dus onder andere 2 dikke + draden die beide gezekerd zijn. Heb er nog meer kabels bij.

Prijs idee 600 euro en anders bieden.

Los verkoop eventueel in overleg.

Ciao!

Sieger.
0648739907

Gesloten