Nieuwe BMW M5 (F10)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13434
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Tristan » 20 jan 2010, 14:12

Tom schreef:Lekker belangrijk dat ie sneller is.
Lekker wel belangrijk. Lekker als je een nieuwe M5 hebt gekocht en dan nog zoek gereden wordt door een oude M5. Daar gooi je geen 1,5 ton voor stuk.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27085
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door romo » 20 jan 2010, 14:19

Belangerijk is dat het ding niet zwaarder wordt....................liever -200kg of zo...........dat komt het bochtengedrag alleen maar ten goede...........maar zal wel whisfull thinking zijn.....................

Tom
Berichten: 22352
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Tom » 20 jan 2010, 14:20

Tristan schreef:
Tom schreef:Lekker belangrijk dat ie sneller is.
Lekker wel belangrijk. Lekker als je een nieuwe M5 hebt gekocht en dan nog zoek gereden wordt door een oude M5. Daar gooi je geen 1,5 ton voor stuk.
Ja alleen waarom kopen mensen nog steeds een M3 in plaats van een 335i... terwijl ze in de praktijk bijna even snel zijn maar de M veel meer kost. Denk dat het antwoord daarop onder de kap ligt... :) (of vanwege imago/duurste willen rijden natuurlijk)
Of die nieuwe M turbo motoren goed worden is maar afwachten maar van de motor in de X5M/X6m lees ik weinig lovende verhalen.

Fer
Berichten: 306
Lid geworden op: 11 aug 2009, 21:02

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Fer » 20 jan 2010, 14:28

Ik heb al vaker meegereden in een X6M en in een E60 M5 en E91 (of hoe heet de coupe) M3. Moet zeggen dat de turbo qua sensatie absoluut niet tegen de twee atmo's op kan. Okee een X6 is een tuinhuis op wielen en een M3 een compacte sedan, maar qua cijfers maakt het vrijwel niks uit. De beleving daar in tegen.... Hopelijk gaat dat bij de F10 M5 goedkomen...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Macboy » 20 jan 2010, 15:53

Nieuwe auto's moeten niet sneller worden maar lichter. BMW had eindelijk een statement kunnen maken. Onze nieuwe F10 M5 heeft minder pk dan de E60 M5 maar is wel net zo snel, maar weegt vooral 200kg minder en dát merk je bij het weggedrag...

... maar helaas ...

(Nou weet ik ook dat gewicht en wegligging met name voor de M3 geldt, maar zeg nou zelf: een statement als geformuleerd door mij zou toch een geweldige verandering teweeg brengen in de autoindustrie?)

Voor de rest: F10 is porno en F10 M5 is mega porno natuulijk !

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27085
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door romo » 20 jan 2010, 16:34

+1

Maar dat had ik reeds hierboven gepost..................

Eigenlijk is het een schande dat men de mond vol heeft van groen, en vervolgens het gewicht laat groeien dan wel onggewijzigd laat..................

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1909
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Jules » 20 jan 2010, 18:10

Tsja er moet natuurlijk wel wat te verdienen zijn voor de overheid he :bag: zware auto's zijn ideaal: lekker wegenbelasting pakken en altijd een relatief hoog verbruik

Ps. ik was vergeten dat een 335i bijvoorbeeld eigenlijk wel erg vet klinkt voor een turbomotor :mrgreen: Dus wie weet wat de F10 M5 gaat brengen :banaan: Ik ga hem nog niet afschrijven in elk geval :)

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7210
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Erik K. » 20 jan 2010, 20:34

Tom schreef:
Tristan schreef:
Tom schreef:Lekker belangrijk dat ie sneller is.
Lekker wel belangrijk. Lekker als je een nieuwe M5 hebt gekocht en dan nog zoek gereden wordt door een oude M5. Daar gooi je geen 1,5 ton voor stuk.
Ja alleen waarom kopen mensen nog steeds een M3 in plaats van een 335i... terwijl ze in de praktijk bijna even snel zijn maar de M veel meer kost. Denk dat het antwoord daarop onder de kap ligt... :) (of vanwege imago/duurste willen rijden natuurlijk)
Of die nieuwe M turbo motoren goed worden is maar afwachten maar van de motor in de X5M/X6m lees ik weinig lovende verhalen.
Wat hoor je dan over de X5M/X6M motoren? Dat ze niet zo opzwepend zijn als de V8/V10 motoren van BMW is duidelijk en niet onverwacht lijkt me.
Qua prestaties is de geblazen V8 een hele goeie motor, 555pk/680Nm v.a. 1500tpm - 5650tpm en daar doen ze bij de M5 nog een schepje bovenop.
De X6M doet 0-100 net zo snel als de e60 M5 en 0-200 net zo snel als de e9x M3!

http://www.abhd.nl/video/bmw-x6m/

De M5 zal met zijn nieuwe motor absoluut zeer snel worden en qua acceleratiecijfers mbv zijn DKG-bak weer de snelste productie sedan worden onder de, e63's/RS6-en/CTS-V's etc. Nu nog hopen dat het wagengewicht relatief laag blijft of in ieder geval niet zwaarder dan de e60 M5.
Nu alleen nog het sensatiegevoel afwachten.

Tom
Berichten: 22352
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Tom » 20 jan 2010, 21:11

Erik K. schreef: Wat hoor je dan over de X5M/X6M motoren?
Maximaal vermogen al bij 6000rpm bereikt waardoor het niet meer de motor is die de auto het een pretpakket maakt.
Laatst gewijzigd door Tom op 20 jan 2010, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Marc R » 20 jan 2010, 21:11

http://wikicars.org/en/Turbo_Engine

Renault was ECHT een van de eerste hoor....

Gebruikersavatar
Remy
Berichten: 724
Lid geworden op: 22 mar 2006, 11:20

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Remy » 20 jan 2010, 23:09

Ik begrijp jouw post niet helemaal. Twijvel je aan het Wiki-artikel of heb je het niet helemaal gelezen? Renault 5 Turbo is in 1980 geintroduceerd. BMW 2002 Turbo in 1973.

Volgens de door jouw gerefereerde Wiki-pagina werd de turbo, voor het eerst in vliegtuigen en treinen gebruikt.

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 5113
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Fernando » 20 jan 2010, 23:27

Marc RS4 schreef:http://wikicars.org/en/Turbo_Engine

Renault was ECHT een van de eerste hoor....
In de formule 1 wel ja volgens het wiki-artikel, maar bmw bij de "gewone" auto's....

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door RVV » 20 jan 2010, 23:40

Dat hele pioniersgedoe boeit me trouwens geen zier.. ja leuk dat BMW een Turbo had toen ik 2 jaar was.. ik leef nu ik ervaar nu... BMW maakt goede turbomotoren.. maar M was altijd.. een bewuste keuze.. nu (straks) niet meer.. de reden waarom snap ik wel.. maar het boeit me niet. Op alle vlakken zal de komende M5 wel beter zijn.. Dat is immers het kenmerk van BMW.. hoewel... is beter ook leuker ? Denk aan de Z4 coupe, nieuw versus oud..

Tom
Berichten: 22352
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Tom » 21 jan 2010, 00:07

Rico schreef:Dat hele pioniersgedoe boeit me trouwens geen zier.. ja leuk dat BMW een Turbo had toen ik 2 jaar was.. ik leef nu ik ervaar nu... BMW maakt goede turbomotoren.. maar M was altijd.. een bewuste keuze.. nu (straks) niet meer.. de reden waarom snap ik wel.. maar het boeit me niet. Op alle vlakken zal de komende M5 wel beter zijn.. Dat is immers het kenmerk van BMW.. hoewel... is beter ook leuker ? Denk aan de Z4 coupe, nieuw versus oud..
+1
Cijfertjes boeien mij weinig. Ik ben ook geen opschepper die met cijfers loopt te patsen tegen anderen of er überhaupt over in discussie gaat. Als ik de snelste wilde zijn kocht ik voor het geld wat ik nu kwijt was wel een 10 jaar oude Impreza met 550+ pk aan mods. Vermogen is leuk maar van het totaalplaatje en de beleving moet ik warm worden. De juiste motor vooronder maakt die beleving een stuk groter. Een M3-man ben ik niet direct maar zo'n 8300rpm knallende V8 met goede gasrespons is gewoon vet. De E46 M3 CSL is koning. Als ik zo'n ding op de Ring zie (of beter nog; hoor!) dan moet ik er ook één :mrgreen:

Nieuwe Z4 is ook beter en sneller dan de oude maar die folder ligt hier vanaf dag één ergens in de kast en niet naast m'n bed waar ie zou horen (want ik ben gewoon liefhebber van dat soort auto's). Zo'n Boxster Spyder daarintegen... geweldig... is één van de weinige auto's die recent is uitgekomen (en relatief betaalbaar is, geen GT3-bedragen, dus voor mij over paar jaartjes bereikbaar..) die mij qua concept 200% aanspreekt. Zo'n auto waarbij je bij de eerste aanblik en specs al in :love: bent. Ben ook strontjaloers op Ferdinand :lol:

Andre
Berichten: 11412
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Andre » 21 jan 2010, 00:29

Ik ben absoluut een ///M liefhebber. Maar die turbo s zie ik gewoon niet zitten qua race motor. En volgens mij staat ///M voor motorsport dus ik verwacht race motoren. Niet geblazen turbo s van de AG plank in een ///M droppen. Daar wil je toch ook geen premium voor betalen. Als ze de turbo filosofie doorzetten en geen hoogtoerige atmo s meer maken dan wordt het toekomst toch een 2e hands boxer motor uit zuffenhausen terwijl ik qua balans veel liever een bmw heb. Maar een auto waarvan ik de balans niet kan sturen via het gaspedaal is voor mij weggegooid geld. NM zeggen mij niks. Een linear gas pedaal die je aantrekt als een handschoen das voor mij het allerbelangrijkste om te genieten van mijn auto.

Zolang turbo s nog steeds met vertraging werken en niet liniear zijn heeft het geen zin om te kopen. Laat staan de turbo betrouwbaarheid wat te wensen overlaat in extreem gebruik. Turbo power hoort in 4wd rallycars. Een linieare hoogtoerige race motor hoort in rwd met sper.

Maar ik sta altijd open voor vernieuwingen. Wanneer een turbo net zo betrouwbaar is als een atmo en als de gasresponse identiek is als een hoogtoerige /M motor dan zal ik het niet uit de weg gaan. Komt het allemaal niet zo dan is GT3 de enige weg.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door GTRene » 21 jan 2010, 00:52

trouwens volgens een woordvoerder van BMW gaan ze de M modellen meer onderscheidend maken, lees ruiger :hosanna:
dat kan ook zat, bv als ze al een 550i in de lijn hebben kan de snelle zakenman daar voor kiezen...een M5 moet dan meer basic/lichter/stoerder ja zo zeiden ze het niet :mrgreen: in elk geval gaan ze gehoor geven aan wat mensen al langer vragen.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 55632
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Robin » 21 jan 2010, 08:41

:df:

M1, E30 M3 beetje, E34 M5, M3CSL, E9x M3, de rest boeit mij niet, maar zo'n M5 F10 zal wel gáán, maar dat doet 'n E63/RS6 ook, bij grotere auto's 'n turbo, ik vind 't best. Bij 'n kleinere tja. Een M3 op 'n trackday is al qua massa net iets teveel van 't goede, elke M5 valt nog eerder door de mand standaard, dus tja.....

In vroeger tijden in de racerij/rallyrijderij was de(Brabham BMW) F1 turbo aldus Nelson sr niet echt lekker rijdbaar, bocht rollend in, géén gas aub, stond ie recht uit de bocht volgas, remmen voor/in de bocht en daarna weer 't zelfde verhaal, niet smooth.

Maar als je kijkt naar zo'n kleine Renault 5 Turbo 1 Maxi rwd met 350pk, dat ging toch wel lekker(buiten betrouwbaarheid), maar 'beter' was de Lancia 037, ook middenmotor RWD en 'n (supercharger)compressor, altijd smooth power ook onderin en dus mooier controleerbaar.

Dan nog de vorige weken besproken 500/550pk Sierras RS500 die tochwel fantastisch waren eigenlijk en om er 1 te noemen de F40/LM/IMSA, wél bekend om z'n hitteproblemen....

Wie weet hoe een GT2 Porsche zich houdt in de Enduranceracerij? Hitteproblemen etc? Onbetrouwbaar tov de GT3's? Denk ik...
En niet te vergeten begin '80s de Porsche 956/962, dat waren flat 6 biturbo grondeffect racers die zeer betrouwbaar waren in de endurance, dacht ik....

Maar ja ik zie 'n M5 niet als bovenstaande pure race/rallybakken natuurlijk.

Eerst de massa omlaag en wat willen we 't liefst, een 7 liter V10 met 'n pk of 700 bij 8000rpm. :mrgreen: Of 'n 5 liter compressor met 600pk?

Online
Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13434
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Tristan » 21 jan 2010, 09:35

Andre schreef:Ik ben absoluut een ///M liefhebber. Maar die turbo s zie ik gewoon niet zitten qua race motor. En volgens mij staat ///M voor motorsport dus ik verwacht race motoren. Niet geblazen turbo s van de AG plank in een ///M droppen. Daar wil je toch ook geen premium voor betalen. Als ze de turbo filosofie doorzetten en geen hoogtoerige atmo s meer maken dan wordt het toekomst toch een 2e hands boxer motor uit zuffenhausen terwijl ik qua balans veel liever een bmw heb. Maar een auto waarvan ik de balans niet kan sturen via het gaspedaal is voor mij weggegooid geld. NM zeggen mij niks. Een linear gas pedaal die je aantrekt als een handschoen das voor mij het allerbelangrijkste om te genieten van mijn auto.

Zolang turbo s nog steeds met vertraging werken en niet liniear zijn heeft het geen zin om te kopen. Laat staan de turbo betrouwbaarheid wat te wensen overlaat in extreem gebruik. Turbo power hoort in 4wd rallycars. Een linieare hoogtoerige race motor hoort in rwd met sper.

Maar ik sta altijd open voor vernieuwingen. Wanneer een turbo net zo betrouwbaar is als een atmo en als de gasresponse identiek is als een hoogtoerige /M motor dan zal ik het niet uit de weg gaan. Komt het allemaal niet zo dan is GT3 de enige weg.
Andre, vind wel dat je een verschil moet maken tussen een straatauto en een raceauto. Tuurlijk heb ik ook liever een atmo in een raceauto maar we praten hier over de M5 en dat is geen raceauto. Met een M5 wil je comfortabel hard gaan en schroomt niet om even hard door de bocht te gaan. Face it dat de emissie-eisen het gewoon niet meer mogelijk maken om een hoogtoerige V10/racemotoren te bouwen. Wil je een BMW met hoogtoerige atmo? Pak zoals je hebt een 130i of een E90 M3. M5 heeft verder niks op circuit te zoeken imho, moet gewoon een beul voor op de weg zijn. :beer:

Andre
Berichten: 11412
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Andre » 21 jan 2010, 10:51

Klopt tristan. Maar het is niet alleen de M5 die een turbo krijgt maar het is totale M lijn vanaf 1 serie tot 5 serie en x modellen.

Dat een M5 of een X5 een turbo krijgt boeit mijj ook totaal niet. Al vindt ik dat de ///M voor motorsport staat dus Race straat motoren. Maar zoals ik al zeg een M5 is al te groot en te log hok om een waardige ///M letter op de koffer te mogen dragen. Maar dat de 1 serie ///M een turbo krijgt is een grote schande zelfde geld voor de M3. Er gaat daarmee bij mij een stuk emotie weg. Turbo motoren zijn midbend gewoon niet lekker te moduleren met het gaspedaal en dat is nou net waar de fun begint voor mij. Maar ja 90 procent is autobahn racer en heeft het liefst 1000nm en 1000pk en ja dan is de turbo een uitkomst. Wat ik al zeg dan is het uitwijken naar een GT3.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door RVV » 21 jan 2010, 11:05

Ik heb de M5 ook niet voor op het circuit (waar die m.i. ook weinig te zoeken heeft) Maar wat ik altijd het leuke vind van een M is dat die op commando motorsportgevoel kan geven. Natuurlijk is dat deels sugestie, maar als ik het M knopje indruk..het felle gasrespons.. het sleuren in hoge toeren.. en dat kan elk moment van de dag.. Maar als ik een tunneltje tegenkom.. dak open M knop in 2 tikjes terug en vol op het gas.. de 500pk horen brullen... alsof de wereld op dat moment even vergaat.. dat is gewoon kicken. Dat vind je bijna niet terug in een andere auto, of het moet in de orde zijn van supersportcars.. Een turbo hoe goed ook zal in de basis al veel atmo geluid dempen. Daarnaast is de M5 zoals ik die nu heb best (relatief) oncomfortabel. Helemaal in de M mode.. dat werkt natuurlijk wel mee aan de "beleving".. is overigens geen waardeoordeel over de nieuwe M5.. maar wat ik er van heb begrepen is juist het "oncomfortabele"' van de huidige M5 een veelgehoorde klacht. Een auto van dit kaliber hoort niet nukkig te zijn, of bonkig in de SMG stand 5 of 6.. de kans is natuurlijk erg groot dat de genoemde nadelen (die ik dan weer een voordeel vind en waar bij mij een M voor staat) bij de volgende M5 opgelost zijn. De nieuwe M5 zal veel smoother rijden, puur op koppel zijn vermogen opbouwen.. na de 6500 toeren heb je gewoon niks meer te zoeken.. en dan begint bij de atmo nu juist het feest. Maarja dat is de keuze waar M ook toe gedwongen is..

Ik weet zeker dat al die ingenieurs daar bij M het allerliefst verder waren gegaan met datgene waar ze altijd het beste in waren. Het ontwikkelen van hoogtoerige atmo's.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27085
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door romo » 21 jan 2010, 11:11

Het zal me boeien, historisch jammer uiteraard, maar de wereld draait door, en aan een dood paard trekken ( politiek dus ) heeft totaal geen zin, jammer van de energie.................ik wil en kijk vooruit................kom maar op met die nieuwe motoren................pas als het kastje er in moet gooi ik de handdoek in de ring..............

Zo`n kastje, das pas de doodsteek voor autorijden, een turbo is daar echt heilig bij....

Gebruikersavatar
Ravin ///M
Berichten: 3002
Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
Locatie: Dieselduvel

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Ravin ///M » 21 jan 2010, 11:23

+1, het kastje en het tijdperk dat het inluidt, met de mogelijkheden tot 100% controle en repressie

Maar de nieuwe M5 met turbo... ik krijg echt een kick van turbo's, ik denk dat het snel zal wennen,
M & turbo.

Andre
Berichten: 11412
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Andre » 21 jan 2010, 11:38

Romo dat het jou niks uitmaakt dat het turbo is of niet komt, omdat je gewoon niet het maximale uit je ///M haalt in bochten. Deed je dat wel dan zie je heel snel de nadelen van een turbo rwd met sper. Maar jij bent een voorbeeld klant van ///M Jij bent niks anders dan de gemiddelde ///M koper. Daar is niks mis mee. Alleen wordt het voor mij wel moeilijk als hoogtoerige bmw ///M liefhebber om nog fun uit dit merk te halen in de toekomst. Een daily driver is geen probleem maar een fun machine zal het merk voor mij dan niet meer zijn als het de turbo route ingaat. Ik heb nog een CSL dus die gaat nog wel wat jaren blijven.

Zodra de M5 turbo en M1 turbo uitkomt wil ik zeker rijden. Ik heb maar 1 doel met die test das 1 op 1 vergelijk met de gas response van de CSL en E90 M3.

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 55632
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Robin » 21 jan 2010, 11:39

Ravin ///M schreef:+1, het kastje en het tijdperk dat het inluidt, met de mogelijkheden tot 100% controle en repressie

Maar de nieuwe M5 met turbo... ik krijg echt een kick van turbo's, ik denk dat het snel zal wennen,
M & turbo.
Tja, ik denk nu aan McLaren(zo ongeveer 'de meest technisch geavanceerde sport/race/f1 fabrikant van het moment naast Ferrari), die tóch de Hi Tech MP 4 12C gaat uitbrengen met 'n 3.8 V8 Biturbo(300gram CO2/km 'beste' in z'n klasse, net zoveel als m'n M3 met 4.0 v8 en maar 420pk) die +8000rpm draait en +600pk levert...

Maar 'n McLaren is geen M5.....

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 55632
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Nieuwe BMW M5 (F10)

Bericht door Robin » 21 jan 2010, 11:45

Andre schreef:Romo dat het jou niks uitmaakt dat het turbo is of niet komt, omdat je gewoon niet het maximale uit je ///M haalt in bochten. Deed je dat wel dan zie je heel snel de nadelen van een turbo rwd met sper. Maar jij bent een voorbeeld klant van ///M Jij bent niks anders dan de gemiddelde ///M koper. Daar is niks mis mee.
Sprak gisteren met 'n bekende van mij(Andre kent 'm wel via svdg) uit D. Heeft/had 'n M5 E60. Wat je ook wil lullen over trackdays/driftwerk/sneeuwsideways fun: Ene oor in andere oor uit:500pk, plankgas Afsluitdijk 300+. en wat ik ook zei over m'n E90M3 en mijn capriolen:Ene oor in andere oor uit, M5 is king(E90 M3 is ondergeschikt merkt ik wat)......ofzo... :mrgreen:

Volgens mij ben ik (naast Andre DOH) de enige 'nieuw'M rijder hier....die de DSC knop te vaak uitzet....JONGENS DIE DSC KNOP MOET UIT, JULLIE WETEN HALF NIET WAAR JE VEELTEVEEL VOOR BETAALT ALS JE DAT DING AANLAAT, ZONDE!!!! :roll: 8) :wink: (maar dit id 'n beetje flauw en knuppel in hoenderhok, dus diegenen die wél 't DSC knopje kunnen vinden hoeven niet te reageren)

Tja dat is de gemiddelde Mrijder....niks mis mee, maar ga daan aan de RS6, weet je meteen dat je 't snels bent totdat er 'n bocht komt....



Of op 'n bom gaan zitten, als je echt snel weg wilt zijn. :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Haantje, Peter-Paul, Will F. en 5 gasten