Na veel te hebben gelezen en vergeleken ga ik ook voor de N97mini icm KPN. Heb in maart de fout gemaakt om over te stappen naar samsung en daar heb ik echt spijt van. Met name het touchscreen vind ik niet altijd fijn. Wil gewoon ouderwets knopjes. Daarom kies ik nu voor een toestel wat beide heeft. Heb al heel wat kunnen spelen met de N97mini in de winkel en het toetsenbordje is prima voor mij.Jussi schreef:Ik zit net aan de N97 Mini. Een echte aanrader en erg fijn mee te werken. Touchscreen werkt zeer goed en kan al je opgenoemde functies uitvoeren.
Nieuwe phone
- Chris van S.
Re: Nieuwe phone
-
Jussi
Ja, ik heb hem nu nog maar enkele dagen maar hij stelt absoluut niet teleur. Ik kan je hem echt aanraden! Het is tot nu de Nokia waar ik het meest plezier van heb en ik gebruik al heel mijn leven dezelfde fabrikant.
- Knot
Heb nu de iPhone 3G en de HTC Touch2 getest... iPhone is handiger maar ik vind het ECHT kut dat je aan itunes verbonden zit. Een Windows Mobile device geeft je zoveel meer vrijheid.Tom van H. schreef:Eenmaal iphone en je wil niets anders meer...
- InjectTheVenom
Ik wil mijn E71 vervangen voor de E72 maar moet nog wachten tot mijn abo afloopt eind dit jaar 
- Casper
Sinds kort een Motorola Milestone hier. Echt een topper icm Android! iPhone (heb ik ook gehad) is er echt niks bij...
- Marco Kremers
Eindelijk akkoord van de werkgever en financiële administratie...
Er komen iPhone's met cradles en autoladers.
Er komen iPhone's met cradles en autoladers.