+1. Zeker de Iphone.Tom van H. schreef:Eenmaal iphone en je wil niets anders meer...
Nieuwe phone
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Re: Nieuwe phone
- Marco Kremers
Heb een zakelijk KPN abonnement welke per maart verlengd kan worden...en onze tussenpersoon kan dus wel een iPhone i.c.m. KPN leveren...Kasteel schreef:Enige nadeel is dat je in de basis de tel alleen via T-Mobile kan aanschaffen, maar uit het buitenland bestellen valt achteraf ook reuze mee.
- Kasteel
Zo werkte het voor mij dus ook, tel kwam derhalve wel uit Italië, maar lekker boeiend, niks hoeven jailbraken en die onzin.Marco Kremers schreef:Heb een zakelijk KPN abonnement welke per maart verlengd kan worden...en onze tussenpersoon kan dus wel een iPhone i.c.m. KPN leveren...Kasteel schreef:Enige nadeel is dat je in de basis de tel alleen via T-Mobile kan aanschaffen, maar uit het buitenland bestellen valt achteraf ook reuze mee.
-
Roman S.
Klopt, KPN haalt tegenwoordig zelf die toestellen uit het buitenland..
- osc4r
En hier nog een extreem tevreden 3G S gebruiker. Kom vanaf de eerste iPhone, vervolgens een 3G gehad en nu lekker geupdate naar 3G S 
In combinatie met gmail/google calendar etc echt super, enige nadeel is inderdaad de batterij. Dit kan je oplossen door 1x in het uur maar te pushen en altijd op je werk een lader te hebben liggen en thuis 's nachts ook lekker aan de lader hangen.
HD2 is een mooie telefoon (resolutie!) maar blijft Windows Mobile... De nieuwe Google phone lijkt me ook heel tof en Android is zeker een concurrent voor iPhone OS maar het is het toch allemaal net niet, zeker de iPod functie is een groot gemis op de alternatieven van de iPhone!
In combinatie met gmail/google calendar etc echt super, enige nadeel is inderdaad de batterij. Dit kan je oplossen door 1x in het uur maar te pushen en altijd op je werk een lader te hebben liggen en thuis 's nachts ook lekker aan de lader hangen.
HD2 is een mooie telefoon (resolutie!) maar blijft Windows Mobile... De nieuwe Google phone lijkt me ook heel tof en Android is zeker een concurrent voor iPhone OS maar het is het toch allemaal net niet, zeker de iPod functie is een groot gemis op de alternatieven van de iPhone!
- ADV
Heb iPhone gehad, maar heb nu HTC Hero
Rene ook en bevalt hem ook goed. Vanaf welk toestel kom je? Ik denk dat dat ook meespeelt?
Kijk ook eens op http://www.jouwmobiel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (heb ik gemaakt
)
Kijk ook eens op http://www.jouwmobiel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (heb ik gemaakt
-
Shakes
9700 is vet hoooooor!
- Marco Kremers
Heb een aantal verschillende types gehad; Nokia 6310, Samsung Omnia, Nokia 6300, HTC S740...ArjandeV schreef:Vanaf welk toestel kom je? Ik denk dat dat ook meespeelt?
- Maus335i
@ iPhone lovers:
Stel je bent aant internetten en krijgt een email. Kan je die popup dan snel ff openen?
Of je bent even aant gamen en er belt iemand, game even op de achtergrond zetten?
Wat veel telefoons tegenwoordig wel kunnen in tegenstelling tot de verouderde iPhone is multitasken. Het enige waar de iPhone ECHT een succes in blijkt is marketing. Hoor ook veel mensen die naast de iPhone nog een telefoon hebben, omdat de belkwaliteit klote is. Nee dankje
De iPhone is een prachtig marketingproduct, maar niet meer dan dat.
Stel je bent aant internetten en krijgt een email. Kan je die popup dan snel ff openen?
Wat veel telefoons tegenwoordig wel kunnen in tegenstelling tot de verouderde iPhone is multitasken. Het enige waar de iPhone ECHT een succes in blijkt is marketing. Hoor ook veel mensen die naast de iPhone nog een telefoon hebben, omdat de belkwaliteit klote is. Nee dankje
-
Shakes
Dat is idd een groot voordeel van de 9700 nu al
- RVV
Maus335i schreef:@ iPhone lovers:
Stel je bent aant internetten en krijgt een email. Kan je die popup dan snel ff openen?Of je bent even aant gamen en er belt iemand, game even op de achtergrond zetten?
Wat veel telefoons tegenwoordig wel kunnen in tegenstelling tot de verouderde iPhone is multitasken. Het enige waar de iPhone ECHT een succes in blijkt is marketing. Hoor ook veel mensen die naast de iPhone nog een telefoon hebben, omdat de belkwaliteit klote is. Nee dankjeDe iPhone is een prachtig marketingproduct, maar niet meer dan dat.
Belkwaliteit via KPN netwerk is gewoon top. Multitasken.. Ach gamen is hooguit even tijdverdrijf. Email kun je altijd bekijken wanneer het uitkomt. Heb geen mening over hoe goed of slecht andere toestellen zijn, maar ik taan absoluut niet meer naar iets anders als de 3gs, met de marketing van apple heb ik niet zoveel, sterker nog, ik heb de pest aan apple als bedrijf.
- ADV
Dat is dus wat ik nice vind aan android, alle voordelen van iphone maar ook de voordelen van het multitasken etc.. Het is voor mij een combi tussen windows mobile en iphone
@Marco, als je vanaf windows mobile komt en het beviel je qua opties goed, maar qua gebruiksvriendelijkheid niet, dan is android een goede oplossing!
@Marco, als je vanaf windows mobile komt en het beviel je qua opties goed, maar qua gebruiksvriendelijkheid niet, dan is android een goede oplossing!
-
Tom
De iPhone kan niet multitasken in de zin dat applicaties op de achtergrond blijven doordraaien. Maar als je een sms/mail/website open hebt staan, en je gaat naar een andere app en keert weer terug, dan staat dezelfde sms/mail/website nog open. Bij gedownloade apps verschilt dat, die onthouden niet altijd waar je was.
Eigenlijk niet anders dan multitasken, ga van app A naar app B en weer terug naar A en zie waar ik mee bezig was. Leg mij het voordeel dan nog uit van echt multitasken uit als je toch maar één applicatie op zo'n klein schermpje open kan hebben.
Verder kan elke app gebruik maken van push-functionaliteit.. dus een melding weergeven ook als ze niet opgestart zijn. Zag laatst ook dat de Hyves app, ook als ie niet actief is, een melding geeft als iemand een bericht achterlaat.
Belkwaliteit is gewoon hartstikke goed hier.
Eigenlijk niet anders dan multitasken, ga van app A naar app B en weer terug naar A en zie waar ik mee bezig was. Leg mij het voordeel dan nog uit van echt multitasken uit als je toch maar één applicatie op zo'n klein schermpje open kan hebben.
Verder kan elke app gebruik maken van push-functionaliteit.. dus een melding weergeven ook als ze niet opgestart zijn. Zag laatst ook dat de Hyves app, ook als ie niet actief is, een melding geeft als iemand een bericht achterlaat.
Belkwaliteit is gewoon hartstikke goed hier.
Laatst gewijzigd door Tom op 16 jan 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobS
Meerdere exchange mailboxen op de Iphone, gaat dat inmiddels..? Volgens mij niet hoor 
-
Tom
Idd dat kan geloof ik niet.RobS schreef:Meerdere exchange mailboxen op de Iphone, gaat dat inmiddels..? Volgens mij niet hoor
Verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk... onzin om anderen te overtuigen van iets wat ze toch niet willen
Ik moet niet meer denken aan Windows mobile (wat een bagger... kut OS met niets dan problemen).. Android is wel geinig maar vond ik ook 'net niet'. Ieder z'n keus.... maar normaal ben ik een telefoon na een jaar wel zat en bij de iphone denk ik nu (na meer dan een jaar) niet eens aan iets anders..
- osc4r
Denk dat dat het vooral ook is, mensen zijn iets gewend en blijven daar dan vaak ook bij. Over de belkwaliteit heb ik nog nooit iets gehoord op de iPhone, wel over bereikissues i.c.m. T-mobile en dat zal ik zeker niet ontkennen maar dat ligt aan het netwerk zelf, niet aan de telefoon.Tom schreef:Idd dat kan geloof ik niet.RobS schreef:Meerdere exchange mailboxen op de Iphone, gaat dat inmiddels..? Volgens mij niet hoor
Verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk... onzin om anderen te overtuigen van iets wat ze toch niet willen
Ik moet niet meer denken aan Windows mobile (wat een bagger... kut OS met niets dan problemen).. Android is wel geinig maar vond ik ook 'net niet'. Ieder z'n keus.... maar normaal ben ik een telefoon na een jaar wel zat en bij de iphone denk ik nu (na meer dan een jaar) niet eens aan iets anders..
Ook over het multitasken is alles nu al genoemd, meer is er niet.. Ik vind trouwens die 9700 ook een ongelofelijk mooie telefoon en die zou ik zeker ook kopen als ik niet blij was met m'n iPhone. En als ik de BB zou kopen zou ik een iPod Touch ernaast hebben, dus dat zou ook weer niet zo handig zijn
- ///Martijn
heb een iphone 3G. erg te spreken over de foon, niet over Tmobile. Het plaatje op hun website over het bereik in NL is niet 100% waarheid. Ik heb gewoon nauwelijks bereik thuis, terwijl het plaatje zegt dat ik vol bereik moet hebben. T-mobile erkent dit.
Ben overigens binnen 4 maanden wel toe aan mijn 3e iphone ivm WIFI defecten. Wellicht 3G kwaaltje.
Ik probeer dan ook over te stappen naar een GS, maar daar zullen ze wel niet aan willen.
Ben overigens binnen 4 maanden wel toe aan mijn 3e iphone ivm WIFI defecten. Wellicht 3G kwaaltje.
Ik probeer dan ook over te stappen naar een GS, maar daar zullen ze wel niet aan willen.
- Casper
Ik had de eerste iPhone (2G geloof ik...). Heb 'm weggedaan omdat de batterij mij te kort meeging, je niet kon multitasken, slechte camera, slechte geluidskwaliteit met bellen, niet compatibel met carkit, slechte batterij, slechte batterij, slechte batterij....
Ik heb vernomen dat die batterij wel wat verbeterd is inmiddels, maar als je veel belt en mailt op een dag dan redde mijn iPhone de lunchpauze niet...
Inmiddels alweer een Blackberry versleten en nu aan de Nokia E71. Die laatste is echt een toppertje, maar ook aan vervanging toe...misschien de nieuwe iPhone, Nokia N900, of een Android toestelletje ofzo...
Er staat mij trouwens nog iets tegen van de huidige iPhone 3GS, en dat is T-MOBILE...

Ik heb vernomen dat die batterij wel wat verbeterd is inmiddels, maar als je veel belt en mailt op een dag dan redde mijn iPhone de lunchpauze niet...
Inmiddels alweer een Blackberry versleten en nu aan de Nokia E71. Die laatste is echt een toppertje, maar ook aan vervanging toe...misschien de nieuwe iPhone, Nokia N900, of een Android toestelletje ofzo...
Er staat mij trouwens nog iets tegen van de huidige iPhone 3GS, en dat is T-MOBILE...
- Downforce Hans
Die batterij is echt niet alleen een i phone kwaaltje.
Mijn nokia hield het vroegen ook maar een halve dag uit........
Grtz,Hanz06
Mijn nokia hield het vroegen ook maar een halve dag uit........
Grtz,Hanz06
-
Jussi
Ik zit net aan de N97 Mini. Een echte aanrader en erg fijn mee te werken. Touchscreen werkt zeer goed en kan al je opgenoemde functies uitvoeren.
- Tom V
Dan had je wel een maandagochtend model van die eerste generatie iPhone, de mijne ging zo 3 dagen mee @ accu.Casper schreef:Ik had de eerste iPhone (2G geloof ik...). Heb 'm weggedaan omdat de batterij mij te kort meeging, je niet kon multitasken, slechte camera, slechte geluidskwaliteit met bellen, niet compatibel met carkit, slechte batterij, slechte batterij, slechte batterij....
Ik heb vernomen dat die batterij wel wat verbeterd is inmiddels, maar als je veel belt en mailt op een dag dan redde mijn iPhone de lunchpauze niet...![]()
Er staat mij trouwens nog iets tegen van de huidige iPhone 3GS, en dat is T-MOBILE...![]()
![]()
M'n 3GS laat ik elke nacht op. Veel mensen die dat vervelend vinden maar eerlijk gezegd kan het mij niet boeien of dat ding naast m'n bed ligt in de lader of gewoon los...
- ///Martijn
tja het blijft natuurlijk wel een beetje vreemd dat jaren geleden de telefoons een batterij moesten hebben die het minimaal een week uit hielden en nu accepteren we een duur van een dag omdat een iphone zoveel kan.Tom V schreef:Dan had je wel een maandagochtend model van die eerste generatie iPhone, de mijne ging zo 3 dagen mee @ accu.Casper schreef:Ik had de eerste iPhone (2G geloof ik...). Heb 'm weggedaan omdat de batterij mij te kort meeging, je niet kon multitasken, slechte camera, slechte geluidskwaliteit met bellen, niet compatibel met carkit, slechte batterij, slechte batterij, slechte batterij....
Ik heb vernomen dat die batterij wel wat verbeterd is inmiddels, maar als je veel belt en mailt op een dag dan redde mijn iPhone de lunchpauze niet...![]()
Er staat mij trouwens nog iets tegen van de huidige iPhone 3GS, en dat is T-MOBILE...![]()
![]()
M'n 3GS laat ik elke nacht op. Veel mensen die dat vervelend vinden maar eerlijk gezegd kan het mij niet boeien of dat ding naast m'n bed ligt in de lader of gewoon los...
Recentelijk nog een ouwe T65 van Ericson moeten gebruiken en die accu moest ik om de 1,5 week opladen. Wist niet wat ik meemaakte
- Tom V
Ja maar die leg je 's nachts toch ook gewoon neer?///Martijn schreef:tja het blijft natuurlijk wel een beetje vreemd dat jaren geleden de telefoons een batterij moesten hebben die het minimaal een week uit hielden en nu accepteren we een duur van een dag omdat een iphone zoveel kan.Tom V schreef:Dan had je wel een maandagochtend model van die eerste generatie iPhone, de mijne ging zo 3 dagen mee @ accu.Casper schreef:Ik had de eerste iPhone (2G geloof ik...). Heb 'm weggedaan omdat de batterij mij te kort meeging, je niet kon multitasken, slechte camera, slechte geluidskwaliteit met bellen, niet compatibel met carkit, slechte batterij, slechte batterij, slechte batterij....
![]()
Recentelijk nog een ouwe T65 van Ericson moeten gebruiken en die accu moest ik om de 1,5 week opladen. Wist niet wat ik meemaakte
- Casper
Elke nacht opladen vind ik helemaal niet erg, maar elke gelegenheid aan moeten grijpen om te kúnnen opladen vind ik wel vervelend. Ik had op een gegeven moment altijd een kabeltje bij me om te kunnen opladen, ook in de auto...Tom V schreef:
Dan had je wel een maandagochtend model van die eerste generatie iPhone, de mijne ging zo 3 dagen mee @ accu.
Ik denk dat jij je telefoon gewoon wat minder gebruikt. Want had laatst een paar dagen geruild met de 3GS van een vriend van mij. En die hield het ook amper een dag vol. 1x een telefoon gesprek van 30-40min en je knalt zo 20% van de batterij af. Nog een beetje mailen, internet, een paar smsjes, en nog een paar belletjes en dat ding is op sterven na dood. Hetgeen waar de iPhone zo goed in is, kun je niet teveel doen, want dat is de batterij dood...met de E71 doe ik 2dgn...makkelijk...
- Tom V
iPhone gebruik ik continue, ook als waardig laptop vervangerCasper schreef:Elke nacht opladen vind ik helemaal niet erg, maar elke gelegenheid aan moeten grijpen om te kúnnen opladen vind ik wel vervelend. Ik had op een gegeven moment altijd een kabeltje bij me om te kunnen opladen, ook in de auto...Tom V schreef:
Dan had je wel een maandagochtend model van die eerste generatie iPhone, de mijne ging zo 3 dagen mee @ accu.
Ik denk dat jij je telefoon gewoon wat minder gebruikt. Want had laatst een paar dagen geruild met de 3GS van een vriend van mij. En die hield het ook amper een dag vol. 1x een telefoon gesprek van 30-40min en je knalt zo 20% van de batterij af. Nog een beetje mailen, internet, een paar smsjes, en nog een paar belletjes en dat ding is op sterven na dood. Hetgeen waar de iPhone zo goed in is, kun je niet teveel doen, want dat is de batterij dood...met de E71 doe ik 2dgn...makkelijk...