david.
- david.
david.
Jongens, alles liep wat spaak met inloggen//oude email adressen etc..
Heb mezelf dan maar opnieuw aangemeld onder dezelfde naam, maar dan met een "punt" .
thats me: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 183#p17183" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb mezelf dan maar opnieuw aangemeld onder dezelfde naam, maar dan met een "punt" .
thats me: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 183#p17183" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
Re: david.
He kerel. alles goed?
Nog steeds de Audi?
Michel
Nog steeds de Audi?
Michel
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Misschien dat een mod/beheerder je aan je kan helpen om weer in je andere account te komen?
En anders, welkom hier!
En anders, welkom hier!

- RVV
Heej David hoe is ie? Nog steeds in de sportartikelen in de peperbusstad heb je de S6plus nog steeds ?
- david.
yup, nog steeds dezelfde auto's+aanvulling. Tis niet dat ik weg was ofzo hoor, meer dat ik niet poste. Nu maar eens
alles weer werkende gemaakt
@rico, Yup.. nu wat meer vestigingen, verhuisd maar nog steeds indezelfde stad.
trouwens, geen bezwaar dat ik deze naam nu invoer.. scheelt namelijk aardig wat zoeken
alles weer werkende gemaakt
@rico, Yup.. nu wat meer vestigingen, verhuisd maar nog steeds indezelfde stad.
trouwens, geen bezwaar dat ik deze naam nu invoer.. scheelt namelijk aardig wat zoeken

- RVV
Ha leuk! Grappig kwam laatst je naam tegen, toen viel me op dat je al lange tijd niet meer was ingelogd 

- duifjes.com
Hee David da's lang geleden!
- david.
he duif
reken maar dat ik jullie in de gaten heb gehouden
reken maar dat ik jullie in de gaten heb gehouden

-
OnlineErik dB
1 van mij spectaculairste ring rondjes waren als passagier van de S6+. Wat een geweldig apparaat! Heb je de Karmann ook nog?
(ik ben inmiddels via VW Vento, Golf Cabrio, Mini Cooper, BMW E28 520, bij een BMW 323ti en weer een Mini Cooper uitgekomen
)
Ik zag trouwens 2 S6plussen te koop staan op MP. Bekenden?
(ik ben inmiddels via VW Vento, Golf Cabrio, Mini Cooper, BMW E28 520, bij een BMW 323ti en weer een Mini Cooper uitgekomen

Ik zag trouwens 2 S6plussen te koop staan op MP. Bekenden?
- frank de jonge
Welkom back! 8)
- david.
nog steeds dezelfde auto's.
als iets goed is hoef je niet te switchen.
Ja ik weet om welke auto's het gaat. Snap t niet, lang hebben ze er niet mee gereden.
vergeet niet dat als je er mee naar de garage moet voor normaal onderhoud etc.. dat dat knaken kost. denk dat veel mensen zich daar op verkijken.
Je ziet het veel bij gebruikte M5's, rs6 en etc.. aanschaf is nog wel te doen (heee.. zelfde prijs als nieuwe astra of golf....)
maar kijk maar een na 2/3 jaartjes rijden.. veel gaan dan weer de deur uit... (zonder die juiste onderhoud)
als iets goed is hoef je niet te switchen.
Ja ik weet om welke auto's het gaat. Snap t niet, lang hebben ze er niet mee gereden.
vergeet niet dat als je er mee naar de garage moet voor normaal onderhoud etc.. dat dat knaken kost. denk dat veel mensen zich daar op verkijken.
Je ziet het veel bij gebruikte M5's, rs6 en etc.. aanschaf is nog wel te doen (heee.. zelfde prijs als nieuwe astra of golf....)
maar kijk maar een na 2/3 jaartjes rijden.. veel gaan dan weer de deur uit... (zonder die juiste onderhoud)