Ik denk dat je er maar vanuit moet gaan dat het test programma van Koenigsegg een heel stuk minder eist dan dat van VAG...Oftewel, ze hebben die koeling gewoon niet op orde.RutgerK schreef:Hoe doen ze dat met de koeling? De Veyron heeft zolang op zich laten wachten vanwege koelingsproblemen en ook de R8 V10 biturbo krijgt men onvoldoende gekoeld.
Koenigsegg presenteert: Edition
- Eltjo
- Joy
+1, de andere 2 doen mij in 1e instantie niet veel. Bij de Pagani krijg ik zoals Jason Plato het mooi zei meteen 'goosebumps'. Dat filmpje waar hij de Zonda door de Italiaanse heuvels stuurt met die klappen uit de uitlaat... heaven.ErikKramer schreef:Ziet er inderdaad zeer bruut uit, maar als ik moest kiezen tussen een Veyron, of deze....dan toch misschien maar een dikke Zonda 8)
http://www.youtube.com/watch?v=0RjfC6cdcFo
- JP
- Joy
Re: Koenigsegg presenteert: Edition
Auto Salon Singen, machtig spul daar.
Met het portier van de Koenigsegg moet je wel uitkijken wanneer deze omhoog klapt. Weinig ruimte onderaan om bijvoorbeeld over een stoep te scharnieren.
Met het portier van de Koenigsegg moet je wel uitkijken wanneer deze omhoog klapt. Weinig ruimte onderaan om bijvoorbeeld over een stoep te scharnieren.
-
Re: Koenigsegg presenteert: Edition
Ik zou me echt 6 jaar oud voelen daar....