Fer Benning schreef: Kan me nog herinneren dat ik een keer met de 535D van mijn oom met 240 aan kwam toen ik een polo achter een vrachtwagen zag. Was er stiekem al op voorbereid dat die hem ervoor ging gooien. Zag hem zijn knipper naar links uitgooien en een beetje naar links bewegen. Net toen ik vol op de rem wou gaan zag hij mij en dook netjes terug achter de vrachtwagen. Kom daar in Nederland maar eens om... Hier kunnen ze auto's net zo goed zonder spiegels leveren...
Zo'n geintje vroegâh in Nederland weleens meegemaakt.
Ik reed met m'n Alpine A310 rond de 235 km/h toen een Renaultje 4 maar besloot dat 1 km/h harder wilde gaan dan de vrachtwagen die voor 'm zat.
Knipper aan en gelijk naar de linkerbaan zonder in z'n spiegels te kijken[of maar 1 keer

].
Ik tikte m'n rem nog aan, maar zag dat dat weinig nut meer zou hebben, dus toen die vrachtwagen maar met dik 200 km/h over de vluchtstrook voorbij.
2 uur later zat m'n vrouw die ernaast zat nog te shaken bij de vrienden thuis waar we een bakkie gingen doen.....ze vroeg zich af of ze nu nog op aarde was of niet.
Afgelopen weekend m'n record met de Impreza nog verbroken :
Was ongeveer 290 km/h op de teller.....die gaat maar tot 260 km/h, dus niet precies af te lezen.