nu zijn die krengen zeer prijzig, ik heb het wel eens verteld toen ik hier begin 2000 in Almelo kwam wonen en met een buurman die bij de Almelose Ford garage werkte praatte, vertelde hij over een RS200 of ik dat leuk vond, ik zei wow ja uber gaaf...hoezo, nou zegt ie, bij ons staat er 1 te koop met kenteken mooi ding maar wel duur...
ik zo van hoe duur? persoonlijk dacht ik die zal wel 120.000,-gulden ofzo kosten (in 2000 was dit en guldens)...hij zei iets van 55.000,-gulden...ik huh? das heel goedkoop man...
dus ik die week naar de Ford dealer kijken...was echt een hele mooie, zag er super uit...en ja die prijs klopte...maar was net verkocht!! aaaaaaah zo'n koopje kom je niet vaak tegen en nog wel bij de Ford dealer, die er vanaf wilde omdat het niet een gangbaar model is blabla en ruimte nodig hadden.
Zo'n 6R4 is ook helemaal gaaf, en ja ook lelijk eigenlijk zoals de lampen en interieur ook wel wat, maar ongelofelijk bruut ook weer...in de UK stond er een tijdje terug ook 1 voor weinig eigenlijk.
volgens mij zag ie er zoiets uit in dit soort kleuren e.d.