ik zat al een jaar tegen dit aan te kijken:
er mist iets...
essensieel voor de 2T-G swap...
Het was een klusje waar ik zelf een beetje tegenop zag, niet goed aan durfde te beginnen.
Dankzij een clublid van de TACN is het vandaag toch nog goed gekomen (nogmaals bedankt man!!)
eerst een hoop passen en meten, daarna de hoofdremcillinder weggehaald.
gaatje boren:
Toight loik a toiger mate
Het lijkt dat ze elkaar raken, maar dat doen ze nét niet 8-)
Ik moet alleen iets veranderen aan de leidingen die uit de hoofdremcilinder komen. De oude situatie met het T-stukje zal wel niet meer werken nu gok ik zo
En aan de binnenkant, het asje van de HKC komt net niet goed uit bij het pedaal, maar de redder van vandaag had z'n lasaparaat meegenomen en na wat zoeken in de stapel oud ijzer, werkte het gewoon!
Dit is de boost die de Corolla nodig had (vooral ik eigenlijk!)
Nu alles onder de kap opruimen, schoonmaken, spuiten en de motor erin hangen, interieur erin en rijden!!!!