Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
Nou, hier in Roosendaal was die bui nog regen. Hier is dus nu alle sneeuw verdwenen en op dit moment is het strakblauw en schijnt de zon heerlijk!!!!
Zo de ///M maar eens wassen, na een paar weken......
-
Xave30
Gefeliciteerd Ricardo. DF heldRico schreef:Wel jammer eerste verjaardag van de kleine man, en niemand komt vanwege het weer. (familie moet allemaal dik 80 km rijden)
- Martin van der Zwaard
Lekker hè Mark, geen zooi meer op de wegMark Nauta schreef:Nou, hier in Roosendaal was die bui nog regen. Hier is dus nu alle sneeuw verdwenen en op dit moment is het strakblauw en schijnt de zon heerlijk!!!!
Ik ga denk de beemer ook ff afspuiten zo.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik gun ons allemaal lente/zomer/lekker weer , maar let wel jongens, het is nog maar 17 januari he.....Martin van der Zwaard schreef:Lekker hè Mark, geen zooi meer op de wegMark Nauta schreef:Nou, hier in Roosendaal was die bui nog regen. Hier is dus nu alle sneeuw verdwenen en op dit moment is het strakblauw en schijnt de zon heerlijk!!!!
Zo de ///M maar eens wassen, na een paar weken......![]()
Ik ga denk de beemer ook ff afspuiten zo.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Gefeliciteerd iig!Rico schreef:Niks en ik heb er ook alle begrip voor.
- Martin van der Zwaard
Ik vind sneeuw helemaal niet erg hoor.
Maar op een gegeven moment heb je alleen nog maar plakken ijs en prut op de weg. Dan is de lol er wel een beetje vanaf.
Maar op een gegeven moment heb je alleen nog maar plakken ijs en prut op de weg. Dan is de lol er wel een beetje vanaf.
-
Peter van den Berg
Hier ook regen nu.
@ Robin uut ...... : Idd, ik zal hem is even aanpassen!
@ Robin uut ...... : Idd, ik zal hem is even aanpassen!
- stefan740
Zo sneeuw weg, 6 graden hier in het zuiden. Auto maar eens gepoetst, die was wel erg smerig na 4 maanden kloteweer
Ik heb op een nogal amateuristische manier geprobeerd de onderkant van de auto een beetje schoon/zoutvrij te maken maar als iemand een goede manier weet..?! Het blijft de komende weken nog wel even winter helaas maar voor daarna bedoel ik. Ik weet dat sommige wasstraten een onderkant poets optie oid hebben maar werkt dat wel en bovendien heb ik de auto liever niet door de wasstraat. Buiten dat moet je dan de duurste optie hebben wat zonde geld is. Of het echt nodig is nodig is betwijfel ik maar och je bent toch liefhebber he.
Ik heb op een nogal amateuristische manier geprobeerd de onderkant van de auto een beetje schoon/zoutvrij te maken maar als iemand een goede manier weet..?! Het blijft de komende weken nog wel even winter helaas maar voor daarna bedoel ik. Ik weet dat sommige wasstraten een onderkant poets optie oid hebben maar werkt dat wel en bovendien heb ik de auto liever niet door de wasstraat. Buiten dat moet je dan de duurste optie hebben wat zonde geld is. Of het echt nodig is nodig is betwijfel ik maar och je bent toch liefhebber he.
- JP
^^^ Inderdaad, héérlijk dat die sneeuw weg is :shakeit:
Krasstraat is hier ook uit den boze. Rij wel wat extra door de regen om zout in wielkasten te 'neutraliseren', al zal in het regenwater op de weg ook nog wel wat zout zitten
Morgen maar eens uitgebreid gaan poetsen
Krasstraat is hier ook uit den boze. Rij wel wat extra door de regen om zout in wielkasten te 'neutraliseren', al zal in het regenwater op de weg ook nog wel wat zout zitten
Morgen maar eens uitgebreid gaan poetsen
- frank de jonge
Gefeliciteerd Rico en fam. met de verjaardag van de kleine Ricardo. Hoe maakt ie het nu?
- Peric
Bij ons in de buurt zijn van die hogedruk-reinig-boxen.stefan740 schreef:Zo sneeuw weg, 6 graden hier in het zuiden. Auto maar eens gepoetst, die was wel erg smerig na 4 maanden kloteweer![]()
Daar kun je je auto goed mee schoonspuiten. Als 'ie niet te laag is in ieder geval.
En er komen geen borstels aan te pas..
Zoiets dus..
- stefan740
Ja daar zat ik ook aan te denken maar hij is er inderdaad wat laag voor denk ik. Ik kwam er met de tuinslang ook niet lekker bij. Wel eens goed om te proberen, ik ben zelfs nog nooit bij zo'n wasplek geweest
Ben een oldskool oprit autopoetser haha
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Dat was je vandaag toch niet gelukt op zo'n doe-het-zelf wasplek.. ik heb vandaag half parkstad afgereden haha.. hartstikke vol overal. Uiteindelijk na 40min. rond cruisen een plekje kunnen bemachtigen. De MR2 is best laag en ik kan de onderkant redelijk goed schoon krijgen, maar het is wel makkelijk als je een handdoek ofzo meeneemt waar je even met je knieën op kan rusten..dan moet het zeker lukken. Je moet er wel wat voor over hebben hé 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vond het nog te vroeg om hem te wassen.....................hier nog veel bagger op de straat, erg nat..............dinsdag is mij vroeg zat, dan heb ik er ook nog wat eer aan......is ie niet weer direct vies als je 100m uit de wasstraat bent
..........Daar heb ik enorm de schurft aan eerlijk gezegd...... 
- GarreTT
Ik kwam net nog de nodige strooiwagens tegen dus schoonmaken heeft niet erg veel zin lijkt me. Ik was de auto pas als er een paar dagen niet gestrooid is en er flink wat regen gevallen is.
- Dennis Cavallino
Gewoon iedere week door de wasstraat of spuitcabine.
Vuil hecht aan vuil. Aan schone auto's hecht vuil net ff wat minder. En met 1 regenbuitje is een regelmatig gewassen auto ook zo weer glanzend, maar dat viel me gisteren tegen toen ik opeens weer in een giga sneeuwbui belandde.
Vuil hecht aan vuil. Aan schone auto's hecht vuil net ff wat minder. En met 1 regenbuitje is een regelmatig gewassen auto ook zo weer glanzend, maar dat viel me gisteren tegen toen ik opeens weer in een giga sneeuwbui belandde.
- Peric
Ik heb 'm zelfs toen het nog sneeuwde wel regelmatig schoongespoten hoor.(met hogedrukreiniger)
Wél zorgen dat je daarna wel effe stukkie rijd...
Wél zorgen dat je daarna wel effe stukkie rijd...
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik heb de auto al sinds oktober of zoiets al niet meer gewassen, zit een mooie basis-coating vuil op. Was 'm in April wel weer (misschien een keer een stukkie dorpel afnemen om te voorkomen dat je niet zo'n smerige broek krijgt met uitstappen).
Poetsers
Wassen onder nul is trouwens niet handig kwam ik vorig jaar achter. Vriezen je deurrubbers vast
.
Poetsers
Wassen onder nul is trouwens niet handig kwam ik vorig jaar achter. Vriezen je deurrubbers vast
- JP
Nu gewoon ff tussentijds even goed schoonmaken. Over 2 weken, ligt er weer overal een halve meter sneeuw, wordt het -15 graden, en komen de ijzers weer uit het vet voor een 11-stedentocht, die op het eind toch net niet door gaat.
-
allen
G Kolkman schreef:Wassen onder nul is trouwens niet handig kwam ik vorig jaar achter. Vriezen je deurrubbers vast.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nondeknetter, wie is dat?Robin schreef:Fuck de snow.Peric schreef:Heheh Robin, dat zat ik ook te denken toen ik een post van 'm zag..Robin schreef:Nou hier is 't gewoon miezerig en 'n graad of +2, niks dus.
@ Peter van den Berg uut Emmmm'weet je wel dat je avatar niet meer klopt?
Arme Lewis, die zal wat gaan missen...![]()
1 van de lekkerste celebs on the planet, vind ik.
Ik ga haar een briefje sturen
- Joop
Hé Bram, briefje kun je richten aan: Nicole (Prescovia Elikolani Valiente) Scherzinger aka Nicole van de Pussycat Dolls... 
- JP
Hello Nicole,
I'm Bram from Holland....Overhere we have a lott of snow, and I was wondering if you want to come over.
With your hot a.., the snow will melt like...uh... snow in front of the sun.

I'm Bram from Holland....Overhere we have a lott of snow, and I was wondering if you want to come over.
With your hot a.., the snow will melt like...uh... snow in front of the sun.
- frank de jonge
Gister de auto ff gewassen
Heeft em goed gedaan want hij glimt weer
Heeft em goed gedaan want hij glimt weer
-
Xave30
^^^
Wou ik ook doen vandaag maar is net te smerig nog op straat.
Wou ik ook doen vandaag maar is net te smerig nog op straat.