www.kilometerheffing-nee.nl
- KW
Re: www.kilometerheffing-nee.nl
Wow nice! Da's toch wel een duidelijk signaal lijkt me...
- GTRene
kreeg net een update mail van info@uitlaten.com
komt steeds meer los bij de mensen
maja wij regeren helaas niet.
1958, 1975, 1981, 1982, 2002/2003 en 2009. Zomaar een willekeurige reeks?
Als je de media mag geloven hebben we het nog nooit zo slecht gehad als in 2009. Maar als je een halve eeuw terugkijkt zijn er 5 voorgaande perioden geweest waarin de groei van ons Binnenlands Product rond of onder de nullijn zat! “De banken” zijn ditmaal de hoofdschuldigen. Want ondanks alle regels en toezichthoudende instanties bleken –daar begon het gedonder mee- diverse Amerikaanse banken dubieuze hypotheken te hebben verstrekt. Toen het daar mis ging leek het hele bankwezen wel één grote zeepbel te zijn: als je ergens in prikt loopt ie helemaal leeg, alle regels en toezicht ten spijt. De bank als degelijk instituut in onze samenleving is voltooid verleden tijd.
Big Brother.
Regels en toezicht hebben we meer dan genoeg, maar ze behoeden ons dus niet voor bijvoorbeeld een financiële crisis. Die regel- en controlezucht begint wel absurde vormen aan te nemen; Een telefoon, een bankrekening, ja zelfs een simpele overnachting in een hotel: voor alles moet je je tegenwoordig identificeren! “Even een copietje van uw rijbewijs maken, meneer”. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er met al die copietjes gebeurt? Worden ze de volgende dag vernietigd of liggen ze er 3 maand later nog? En wie kan er allemaal bij? Met dat copietje van uw rijbewijs kan iemand anders zich wél voor u uitgeven….
Elke bedrijf dat om uw gegevens vraagt schermt met een privacyreglement. Maar wat gebeurt er als een slimme hacker de server van uw e-mailprovider kraakt? “Wij hebben alles goed beveiligd, meneer”. Ja, dat zal best, maar wat mensen maken kunnen mensen ook kraken!
Een GSM, een pinpas, de zoveelste klantenkaart, een creditcard, een e-mail account, en noem het allemaal maar op: overal worden gegevens over u verzameld én bewaard. E-mail- en telefoonproviders MOETEN uw “verkeersgegevens” 6 maand tot 2 jaar bewaren!
Maar Big Brother wil graag nog wat meer van u weten: Voor wie wel eens auto rijdt –en die kans is vrij groot als u in onze mailinglijst zit- heeft den Haag het onzalige plan opgevat om u straks op te zadelen met een “Big brother is watching you all the time” kastje. We worden lekker gemaakt met de toezegging dat de wegenbelasting en de BPM uiteindelijk helemaal komen te vervallen –maar dat duurt nog tot 2018 (!)- en dat in ruil voor een slechts een paar cent per kilometer…. Dat lijkt niet zoveel, maar in 2008 reden we met z’n allen ca 123 Miljard km. Elke cent km.heffing betekent dus 1.23 MILJARD EURO voor de staatskas! Reken maar niet die er minder van wordt. En wedden dat daar –vrij naar het kwartje van Kok- bij de eerste de beste economische tegenslag de “cent van Balkenende” overheen komt?
Wist u trouwens dat u op dit moment al voor een tweede keer BPM over uw auto aan het betalen bent? Al vanaf 2008 is een stuk van de BPM –die u al betaald heeft- “verhuisd” naar de MRB –die u nog steeds betaald- en daar wil den Haag tot 2018 mee doorgaan….!
Geen goed idee? Onderschrijf dan de Petitie kilometerheffing? NEE! op http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... iging.php/" onclick="window.open(this.href);return false;
- KW
Goed verhaal idd 
- Geelhoed
Iemand een verklaring voor deze kettingmail?
Einde van een vrij Nederland en Jan Modaal.
Minister Eurlings is van plan de km heffing in te voeren. Volgens hem gaat 70 procent van de Nederlander er op vooruit. Natuurlijk!! Er word een belasting technische verandering ingevoerd. En de Nederlander gaat er op vooruit? Dat betekend dan dat de belasting minder inkomsten krijgt. Geloof dat dus maar niet. Nee hier komen een aantal feiten zoals het voor de gemiddelde Nederlander zal gaan.
Dus niet voor diegene die meer dan 40000 euro per jaar verdient( Die mag nu ophouden met lezen. U gaat er nl. wel op vooruit.)Zoals altijd natuurlijk. Zie ook Hypotheek aftrek.
Vanaf 2011 krijgt iedereen een kastje in de auto met gps. Die registreert u elke seconde dat u rijd. Waar u rijd. En hoeveel u rijd.
U gaat straks ongeveer 6,7 cent per km betalen. Van woonerf tot snelweg.
Dan komt wel uw wegenbelasting te vervallen . En de bpm.
Dat betekend: Als u nu een auto rijdt met een gewicht van 1000 kilo en u rijdt 30000 kilometer dan betaald u nu 356 euro per jaar aan wegenbelasting.
In de nieuwe situatie betaald geen wegenbelasting, maar 6,7 cent per gereden kilometer.Dat is: 30000 x 6,7 is 2010 euro per jaar.
365 euro wegenbelasting -2010 euro kilometerheffing = 1654 euro in de min.
Wel gaat de bpm van de auto af. Dat scheelt natuurlijk heeeeel veel geld.Ja inderdaad, als u een auto kan betalen van 40000 of meer .
Bijvoorbeeld:U koopt een porche 911 carrera voor de prijs van maar 119.250,00. Daar gaat dan 40 procent bpm van af. Dat is 47700,=
U betaald dus maar 71550,=
Dat is toch snel verdient die 47700 korting. Geweldig toch?
Helaas kan 90 procent van de Nederlander geen auto kopen van 71550,=
De gemiddeld werkende Nederlander rijd een tweedehands auto van 5000, euro.
Daar zit natuurlijk weinig of geen bpm meer op, dus die word niet goedkoper.
Wie word er dus beter van de kilometer heffing? De bedenkers en de fabriekanten van de kastjes. O ja. En de staatskas natuurlijk. U bent nl 24 uur per dag te volgen, waar u bent. Maar ook hoe hard u rijd. Dus rijd u te hard, heeft u binnen 2 weken de boete in de bus.
Zeg nee tegen de nieuwe plannen van de regering voor de kilometerheffing en rekening rijden.
http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... uiging.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je dit niet ondertekent, zul je via GPS door de staat volgbaar zijn en tevens ook de staatskas nog meer spekken. Trajectcontrole op iedere meter weg in Nederland, zie je het al voor je? BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!
Voorkom een zinloze verspilling van onze belastingcenten aan projecten die toch gedoemd zijn. Neem een betuwelijn, de Noord Zuid lijn en ga zo maar door.
Stuur deze mail dan ook naar iedereen die u kent. Hierdoor maakt u kenbaar dat u het er niet mee eens bent. Als de regering geen referendum houd. Houden we er zelf wel een.
Stuur dit A.U.B. door aan je vrienden,want dit mag nooit gebeuren waar het CDA nu mee bezig is!
We zijn toch (nog )een democratie??????
- Ravin ///M
Het domme van deze brief is naast de verschrikkelijke grammatica,
dat er een onterechte splitsing wordt gemaakt in de bevolking. Dat
is iets waar je de overheid mee in de hand speelt. Niets makkelijker
dan een tegenstander die geen eenheid vormt binnen de eigen
gelederen.
Bovendien is hij niet helemaal correct, er wordt vergeten dat er een
co2-heffing van heb-ik-jou-daar op die voorbeeld-Porsche zit.
Er worden in de discussie trouwens wel meer dingen vergeten of
onterecht aangenomen. We moeten helemaal niet praten over de begin-
situatie van de kmh, maar die van 2018. Dus in elke discussie het
eindtarief als uitgangspunt nemen. Daarnaast, de CO2 heffing moet
telkens als BPMvervanger worden aangehaald. Bij import is er
bijvoorbeeld geen afschrijving op CO2 heffing, dus heeft de overheid
iedere mogelijkheid tot import van een auto ouder dan een half jaar in
feite de nek omgedraaid.
Daarnaast gaan de prijzen voor belastingen in Nederland stijgen, want
hoe vaak hebben fabrikanten al niet geroepen dat de nettoprijzen in NL
te laag zijn, vanwege de hoge accijnzen? En wat gebeurt er met autoprijzen
op de tweedehands markt? Elk jaar wordt een auto duurder per kilometer,
dus wordt ouder rijden duurder. Maw., de prijzen zullen sneller dalen.
Al helemaal zullen de prijzen dalen van tweedehands auto's waar we nu
in rijden, tijdens de overgangsfase zullen alle niet-groene labels een
extra hoge afschrijving kennen; wie zal ze nog willen kopen? De weinig-
rijder die ook nog eens autoliefhebber is zal spekkoper zijn, niemand
anders is voor deze auto's in de markt.
Plus... in 2007 is er in totaal 1,6 miljard euro aan provinciale opcenten
geheven. In 2006 was dat 1,45. Reken door naar 2010, 2012 en bedenk
je dan wat die koptaks, de ingezetenenheffing per persoon zal zijn. Ok,
iets minder dan de provinciale opcenten, omdat ze nu gedeeld wordt
door alle inwoners. Die opcenten gingen per auto, dus ons wagenpark
van 8 miljoen auto's zal met een inwoneraantal van 16 miljoen betekenen,
dat de helft van de provinciale opcenten van nu zal blijven bestaan in de
nieuwe situatie. Significant bedrag in de vergelijking, maar omdat het niet
meer direct aan de auto gerelateerde heffingen worden, tellen ze niet mee
in de discussie. ONZIN natuurlijk.
En nog iets... iedereen heeft het over dat basisbedrag en over die spitsheffing.
Maar... oudere auto's betalen meer in de basis. DUS is de discussie over
dat basisbedrag voor een ieder die een auto rijdt van meer dan 3-4 jaar oud
al mank, bereken op AW maar je individuele kmh.
Dit verhaal wordt veel en veel duurder dan we allemaal denken. Wat ga ik ervan
genieten om mijn geld in het buitenland te investeren. Kutoverheid.
dat er een onterechte splitsing wordt gemaakt in de bevolking. Dat
is iets waar je de overheid mee in de hand speelt. Niets makkelijker
dan een tegenstander die geen eenheid vormt binnen de eigen
gelederen.
Bovendien is hij niet helemaal correct, er wordt vergeten dat er een
co2-heffing van heb-ik-jou-daar op die voorbeeld-Porsche zit.
Er worden in de discussie trouwens wel meer dingen vergeten of
onterecht aangenomen. We moeten helemaal niet praten over de begin-
situatie van de kmh, maar die van 2018. Dus in elke discussie het
eindtarief als uitgangspunt nemen. Daarnaast, de CO2 heffing moet
telkens als BPMvervanger worden aangehaald. Bij import is er
bijvoorbeeld geen afschrijving op CO2 heffing, dus heeft de overheid
iedere mogelijkheid tot import van een auto ouder dan een half jaar in
feite de nek omgedraaid.
Daarnaast gaan de prijzen voor belastingen in Nederland stijgen, want
hoe vaak hebben fabrikanten al niet geroepen dat de nettoprijzen in NL
te laag zijn, vanwege de hoge accijnzen? En wat gebeurt er met autoprijzen
op de tweedehands markt? Elk jaar wordt een auto duurder per kilometer,
dus wordt ouder rijden duurder. Maw., de prijzen zullen sneller dalen.
Al helemaal zullen de prijzen dalen van tweedehands auto's waar we nu
in rijden, tijdens de overgangsfase zullen alle niet-groene labels een
extra hoge afschrijving kennen; wie zal ze nog willen kopen? De weinig-
rijder die ook nog eens autoliefhebber is zal spekkoper zijn, niemand
anders is voor deze auto's in de markt.
Plus... in 2007 is er in totaal 1,6 miljard euro aan provinciale opcenten
geheven. In 2006 was dat 1,45. Reken door naar 2010, 2012 en bedenk
je dan wat die koptaks, de ingezetenenheffing per persoon zal zijn. Ok,
iets minder dan de provinciale opcenten, omdat ze nu gedeeld wordt
door alle inwoners. Die opcenten gingen per auto, dus ons wagenpark
van 8 miljoen auto's zal met een inwoneraantal van 16 miljoen betekenen,
dat de helft van de provinciale opcenten van nu zal blijven bestaan in de
nieuwe situatie. Significant bedrag in de vergelijking, maar omdat het niet
meer direct aan de auto gerelateerde heffingen worden, tellen ze niet mee
in de discussie. ONZIN natuurlijk.
En nog iets... iedereen heeft het over dat basisbedrag en over die spitsheffing.
Maar... oudere auto's betalen meer in de basis. DUS is de discussie over
dat basisbedrag voor een ieder die een auto rijdt van meer dan 3-4 jaar oud
al mank, bereken op AW maar je individuele kmh.
Dit verhaal wordt veel en veel duurder dan we allemaal denken. Wat ga ik ervan
genieten om mijn geld in het buitenland te investeren. Kutoverheid.
- Dutch
Da's inderdaad die kettingmail die ik op de vorige pagina noemde. M'n oordeel kun je er ook lezen...Geelhoed schreef:Iemand een verklaring voor deze kettingmail?
Einde van een vrij Nederland en Jan Modaal.
Minister Eurlings is van plan de km heffing in te voeren. Volgens hem gaat 70 procent van de Nederlander er op vooruit. Natuurlijk!! Er word een belasting technische verandering ingevoerd. En de Nederlander gaat er op vooruit? Dat betekend dan dat de belasting minder inkomsten krijgt. Geloof dat dus maar niet. Nee hier komen een aantal feiten zoals het voor de gemiddelde Nederlander zal gaan.
Dus niet voor diegene die meer dan 40000 euro per jaar verdient( Die mag nu ophouden met lezen. U gaat er nl. wel op vooruit.)Zoals altijd natuurlijk. Zie ook Hypotheek aftrek.
Vanaf 2011 krijgt iedereen een kastje in de auto met gps. Die registreert u elke seconde dat u rijd. Waar u rijd. En hoeveel u rijd.
U gaat straks ongeveer 6,7 cent per km betalen. Van woonerf tot snelweg.
Dan komt wel uw wegenbelasting te vervallen . En de bpm.
Dat betekend: Als u nu een auto rijdt met een gewicht van 1000 kilo en u rijdt 30000 kilometer dan betaald u nu 356 euro per jaar aan wegenbelasting.
In de nieuwe situatie betaald geen wegenbelasting, maar 6,7 cent per gereden kilometer.Dat is: 30000 x 6,7 is 2010 euro per jaar.
365 euro wegenbelasting -2010 euro kilometerheffing = 1654 euro in de min.
Wel gaat de bpm van de auto af. Dat scheelt natuurlijk heeeeel veel geld.Ja inderdaad, als u een auto kan betalen van 40000 of meer .
Bijvoorbeeld:U koopt een porche 911 carrera voor de prijs van maar 119.250,00. Daar gaat dan 40 procent bpm van af. Dat is 47700,=
U betaald dus maar 71550,=
Dat is toch snel verdient die 47700 korting. Geweldig toch?
Helaas kan 90 procent van de Nederlander geen auto kopen van 71550,=
De gemiddeld werkende Nederlander rijd een tweedehands auto van 5000, euro.
Daar zit natuurlijk weinig of geen bpm meer op, dus die word niet goedkoper.
Wie word er dus beter van de kilometer heffing? De bedenkers en de fabriekanten van de kastjes. O ja. En de staatskas natuurlijk. U bent nl 24 uur per dag te volgen, waar u bent. Maar ook hoe hard u rijd. Dus rijd u te hard, heeft u binnen 2 weken de boete in de bus.
Zeg nee tegen de nieuwe plannen van de regering voor de kilometerheffing en rekening rijden.
http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... uiging.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je dit niet ondertekent, zul je via GPS door de staat volgbaar zijn en tevens ook de staatskas nog meer spekken. Trajectcontrole op iedere meter weg in Nederland, zie je het al voor je? BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!
Voorkom een zinloze verspilling van onze belastingcenten aan projecten die toch gedoemd zijn. Neem een betuwelijn, de Noord Zuid lijn en ga zo maar door.
Stuur deze mail dan ook naar iedereen die u kent. Hierdoor maakt u kenbaar dat u het er niet mee eens bent. Als de regering geen referendum houd. Houden we er zelf wel een.
Stuur dit A.U.B. door aan je vrienden,want dit mag nooit gebeuren waar het CDA nu mee bezig is!
We zijn toch (nog )een democratie??????
- Geelhoed
Dit is de oudste die ik kan vinden, nog zonder de link.Dutch schreef:
Da's inderdaad die kettingmail die ik op de vorige pagina noemde. M'n oordeel kun je er ook lezen...
http://buurtlink.nl/1325LZ/almere/Joris ... KM+heffing" onclick="window.open(this.href);return false;
Correctie: 19 nov, 08:14
http://d66-politiek.hyves.nl/forum/3888 ... A8T4W8408G" onclick="window.open(this.href);return false;
- tommel
ik weet waar dit vandaan komtZeg nee tegen de nieuwe plannen van de regering voor de kilometerheffing en rekening rijden.
http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi" onclick="window.open(this.href);return false; ... uiging.php
dat heb ik getypt in een berichtje naar mijn hyves-vrienden haha, geen idee hoe dit uiteindelijk onder een andere tekst geplakt is en weer verder doorgestuurd wordt.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Dik 118.000 'handtekeningen' reeds.
Blijft hard gaan.
Bij 150K referendum toch?
Bij 150K referendum toch?
- Sperdy
Een ander geluid:
Waarom zijn wij DF-ers in beginsel* nou zo tegen dit idee? Voor ons dure funcar rijders is de km-heffing een uitkomst lijkt me. 't Is mij wel duidelijk. Een dikke dure funcar rijden voor de lol wordt bereikbaarder, en voor het dagelijks een hybride-electro-aardgas-toyota 1.0 met 24 pk/5nm. En, voor wie dat kan, werkt wat vaker thuis of pakt het openbaar vervoer.
(let op; ik ben wel tegen de km-heffing, omdat ik geen enkel vertrouwen heb ik de techniek. Dat gaat nooit slagen.)
Waarom zijn wij DF-ers in beginsel* nou zo tegen dit idee? Voor ons dure funcar rijders is de km-heffing een uitkomst lijkt me. 't Is mij wel duidelijk. Een dikke dure funcar rijden voor de lol wordt bereikbaarder, en voor het dagelijks een hybride-electro-aardgas-toyota 1.0 met 24 pk/5nm. En, voor wie dat kan, werkt wat vaker thuis of pakt het openbaar vervoer.
(let op; ik ben wel tegen de km-heffing, omdat ik geen enkel vertrouwen heb ik de techniek. Dat gaat nooit slagen.)
- Snipe
Wie zegt er dat ik in beginsel tegen het idee ben? Ik ben voornamelijk tegen de techniek, die nog totaal onbewezen is, gedoemd is te mislukken en die hoe dan ook jankend duur zal zijn.
- GTRene
als je anders nieuw zou kopen en altijd braaf aan de snelheid rijd hoef je niet echt tegen te zijn in beginsel.FerdiACS1 schreef:Een ander geluid:
echter een zeer grote groep die niet zoveel te besteden heeft en goedkoop rijd nu met 2de handsie betaald ineens fors meer, en niet zo'n beetje ook.
dus stel jij bent alleenstaand en rijd zeg 30K km per jaar in je 2de handsie en kan net rond komen...ku je het dan wel vergeten als je ineens zeg 2.000,-euro bij per jaar meer kwijt bent door dit systeem immers de accijns op brandstof blijft ook gewoon.
- Erik335i
Ik geloof er ook niks van dat nieuwe auto's ook echt goedkoper worden, zogauw die BPM eraf gaat.
In hetzelfde tempo schroeven ze de co2 tax gewoon op.
Misschien dat een prius goedkoper wordt, de funwagens waar wij van houden zeker niet.
In hetzelfde tempo schroeven ze de co2 tax gewoon op.
Misschien dat een prius goedkoper wordt, de funwagens waar wij van houden zeker niet.
- Gert-jan
Ik kwam net het volgende tegen op bmwfan:

Ik dacht, laat ik het hier ook even postenBMW93BBS schreef:Beste BMW liefhebbers,
Zojuist behoorlijk objectief naar de opsomming waar Eurlings mee komt bekeken, zie:
http://www.qwer234.nl/F%20top%20klasse% ... e_whla.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;.
Helaas is de berekening, wat me gevoel al voorspelde, erg schimmig. In de berekening wordt waardevermindering in rente, reparaties/bandenonderhoud erin meegenomen :idea: ... Als BMW rijder wordt je niet blij van de berekening.
Wikipedia heeft een vlijmscherp stuk geschreven waar het e.e.a. wordt geopteerd en beargumenteerd waarom dit een ellende wordt (helemaal met huidige zwakke politiek).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekeningrijden" onclick="window.open(this.href);return false;
De VVD heeft een site waar je je stem kan laten gelden, ook als je GEEN VVD aanhanger bent. Zegt het voort en spam ook andere forum's met dit stuk.
http://www.kilometerheffingnoway.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Jans
-
Wouter81
Gast van kilometerheffing-nee.nl is wel goed bezig: http://www.vrije-automobilist.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- KW
Al ruim 120.000 handtekeningen!
- Mack
Inschrijven? Zie http://www.kilometerheffing-nee.nl/mani ... i_2010.phpMANIFESTATIE ZATERDAG 23 JANUARI.
Aansluitend op de ANWB Bondsraadsvergadering rijden kilometerheffing-NEE participanten in colonne door Den Haag.
Symbolisch zal de stoet al rijdend en claxonnerend het Binnenhof en departement van VWS omsingelen.
Hierbij voeren de auto's vlaggen en worden flyers uitgedeeld.
Aansluitend heffen we saamhorig het glas op onze vrijheid.
- Dutch
Mack schreef:Symbolisch zal de stoet al rijdend en claxonnerend het Binnenhof en departement van VWS omsingelen.
Hmm, ik krijg daar toch een beetje dit gevoel bij...
http://www.autojunk.nl/2007/05/jacobse- ... -binnenhof" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
Top TV van toen!!
Michel
Michel
- KW
Hmm interessant. Denk er nog ff over na maar heb op zich wel zin om daar bij te zijn.Mack schreef:Inschrijven? Zie http://www.kilometerheffing-nee.nl/mani ... i_2010.phpMANIFESTATIE ZATERDAG 23 JANUARI.
Aansluitend op de ANWB Bondsraadsvergadering rijden kilometerheffing-NEE participanten in colonne door Den Haag.
Symbolisch zal de stoet al rijdend en claxonnerend het Binnenhof en departement van VWS omsingelen.
Hierbij voeren de auto's vlaggen en worden flyers uitgedeeld.
Aansluitend heffen we saamhorig het glas op onze vrijheid.
- GTRene
ook maar ff hier spammen vanwege de titel
heel belangrijk...iedereen ff stemmen
http://www.rtlnieuws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan >> ben je voor of tegen de kilometerheffing
lekker simpel voor of tegen KMH stemmen (tegen heb ik gestemd
)
immers dit laten ze op TV zien, als ANWB wat wil rotzooien door de verkeerde voorstelling van hun cijfers wegens ontbreken van belangrijke feiten zal dat elkaar tegenspreken...op het nieuws werkt vaak goed.
81% is tegen is nu de stand
nu wachten we verder af ...
heel belangrijk...iedereen ff stemmen
http://www.rtlnieuws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan >> ben je voor of tegen de kilometerheffing
lekker simpel voor of tegen KMH stemmen (tegen heb ik gestemd
immers dit laten ze op TV zien, als ANWB wat wil rotzooien door de verkeerde voorstelling van hun cijfers wegens ontbreken van belangrijke feiten zal dat elkaar tegenspreken...op het nieuws werkt vaak goed.
81% is tegen is nu de stand
nu wachten we verder af ...

-
1947jjo
Ik heb natuurlijk tegen gestemd!
Zie je het al gebeuren? Kastje met alle gevolgen van dienst.
Eerst de heffing en dan het volgende idee in het kastje plaatsen met een druk op de knop is dat te regelen, en zo wordt het kastje de MELKKOE van de automobilist.
Nee, mij zal dat niet overkomen en ik hoop dat er vele automobilisten deze actie zullen ondertekenen.
Minister eurlings kan het wel op z'n buik schrijven.
Zie je het al gebeuren? Kastje met alle gevolgen van dienst.
Eerst de heffing en dan het volgende idee in het kastje plaatsen met een druk op de knop is dat te regelen, en zo wordt het kastje de MELKKOE van de automobilist.
Nee, mij zal dat niet overkomen en ik hoop dat er vele automobilisten deze actie zullen ondertekenen.
Minister eurlings kan het wel op z'n buik schrijven.
-
Wouter81
De stand op dit moment: 207432
Da's best veel.
Da's best veel.
- KW
Ja het gaat nog steeds goed 8) moet toch onderhand wel een signaal zijn zeg. En gewoon weigeren er wat mee te doen