Driving-Fun Heerenveen meeting 26 november om 14.00 uur !!
- Erik K.
- Berichten: 7205
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Klopt Tristan,
Die G-lader hield het niet, iedere keer weer >600euro schade aan dat ding. Overigens liep dat ding met G-lader ook al behoorlijk door, geschat vermogen was 220pk, b.v. een BMW 328i redde het niet tegen hem.
Onderweg naar Heerenveen was een retourslang (o.i.d.) van zijn wastegate los gegaan en daardoor liep de druk op in de hogere toeren naar +2bar
Dat ging dus niet helemaal goed en is teruggekeerd.
De laatste keer dat de auto op de rollenbank stond behaalde hij 265pk/359Nm op zo'n 1060kg wagengewicht. Dat zal nu wel iets meer zijn, er zit nu een uitlaat onder die dicht is op de plekken waar hij ook dicht moet zijn
Vooral merkbaar was dat hij in de lagere toeren nu beter oppakt.
Inmiddels is hij bezig met een boost controller om zo de turbodruk nog beter onder controle te houden. Als die erop zit gaat er nogmaals gerold worden om te kijken of de boel nu goed staat afgesteld.
Die G-lader hield het niet, iedere keer weer >600euro schade aan dat ding. Overigens liep dat ding met G-lader ook al behoorlijk door, geschat vermogen was 220pk, b.v. een BMW 328i redde het niet tegen hem.
Onderweg naar Heerenveen was een retourslang (o.i.d.) van zijn wastegate los gegaan en daardoor liep de druk op in de hogere toeren naar +2bar

De laatste keer dat de auto op de rollenbank stond behaalde hij 265pk/359Nm op zo'n 1060kg wagengewicht. Dat zal nu wel iets meer zijn, er zit nu een uitlaat onder die dicht is op de plekken waar hij ook dicht moet zijn

Inmiddels is hij bezig met een boost controller om zo de turbodruk nog beter onder controle te houden. Als die erop zit gaat er nogmaals gerold worden om te kijken of de boel nu goed staat afgesteld.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten