beetje over the top
uit deze
Wow, zeker posten!!Thijs-v-d-H schreef:Mijn vader heeft onlangs een 760Li individual besteld, komt begin April. Ik zal tegen die tijd wat foto´s posten, wordt wel een dikkerd Rubinsch zwarte lak, champagne beige leder, pianolak lijsten en nog een aantal special request opties.
vond/vind het wel kunnen, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat deze beter zou zijn geweest...Rickstah schreef:dat stuur is dus echt fout...
Zijn er toevallig nog meer fotos bekend van deze auto, Ik wil mijn C70 ook gaan voor zien van een compleet nieuwe alcantra interieur inclusief dashbord en deuren. Maar zoek nog een mooi oplossing voor het achter gedeelte waar ooit de achterbank heeft gezeten. Daar zit nu bij mij niets meer behalve een rolkooiGTRene schreef:beetje druk sommige zaken door NOS e.d. op die auto, maar opzich een super fraai/mooi M3 E30 interieur.
kijk naar die sticksels
![]()
uber gaaf al dat alcantara e.d.
[img]http://i116.photobucket.com/albums/o13/ ... 1264089847[/img
MarkoC70T5 schreef:Zijn er toevallig nog meer fotos bekend van deze auto, Ik wil mijn C70 ook gaan voor zien van een compleet nieuwe alcantra interieur inclusief dashbord en deuren. Maar zoek nog een mooi oplossing voor het achter gedeelte waar ooit de achterbank heeft gezeten. Daar zit nu bij mij niets meer behalve een rolkooiGTRene schreef:beetje druk sommige zaken door NOS e.d. op die auto, maar opzich een super fraai/mooi M3 E30 interieur.
kijk naar die sticksels
![]()
uber gaaf al dat alcantara e.d.
[img]http://i116.photobucket.com/albums/o13/ ... 1264089847[/img
Hendrik Kinderman schreef:
Even een vraagje voor de duidelijkheid: zie ik nou SMG schakelflippers en een pook van een normale handbak??verder wel een fraai interieur
Hier meer info about that car, zit ook een saab motor in misschien staat er ook wat over seq bak? I don't know...staat wel een linkje in bij de foto's naar die website.Xave30 schreef:Hendrik Kinderman schreef:
Even een vraagje voor de duidelijkheid: zie ik nou SMG schakelflippers en een pook van een normale handbak??verder wel een fraai interieur
Dat klopt. Kan zijn dat de flippers daar nog voor 'het sier' staan.
Luuk schreef:Ah, dus zo ziet een minneola er van binnen uit!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Fedmas en 7 gasten