http://video.google.nl/videoplay?docid= ... rdschleife
mvg Steven
Ik lees links en recht dat het filmpje nep is.Daniel schreef:Ik vraag me af wat voor auto die hongaarse gast rijdt...'t is een Brabus S-klasse maar wat voor motor....de toerenteller staat nog onder de 5000 rpm, de redline begint al bij 6000 rpm. Maybe een opgefokte S600, die grote twaalfcylinders zijn meestal niet van die toerenmonsters.
Klopt, en 9 van de 10 keer is het ook een Nederlander die naar links komt zonder de snelheid goed te hebben ingeschat. Levensgevaarlijk. Daarom toch ook in Duitsland met marge blijven rijden.Luca schreef:Hoe zou het eruit zien in het filmpje als:
mevr en meneer Jansen rijden in hun Alto met 95 over de snelweg. Meneer Jansen kijkt 2 sec in zijn spiegels en gaat de voor hem rijdende vrachtauto inhalen en ziet de Mercedes die met 320 aan komt rijden over het hoofd met als gevolg............... Heel veel rotzooi![]()
Gezien ik regelmatig in Duitsland kom, zie ik erg vaak dat men de snelheid van bepaalde voertuigen erg onderschat......... Met als resultaat een erg boze Duitser (met een grote snelle bak) op de Nederlander met vaak de kleine langzame ...........
In Duitsland of in Nederland rijden is zo verschillend maar blijkbaar weten veel mensen het nog steeds niet..............