Verder geen discussie waard denk ik, of je moet je aan Allen irriteren

Go opa! Party drift like it's your birthday :banaan:
KEULEN - De West-Duitse stad Keulen heeft een medewerker ontslagen omdat hij te erg naar zweet stonk. De 50-jarige man noemt de stap onrechtmatig.
KW schreef:Sja sorry, ik moest bij het lezen van dat bericht toch wel ff lachen... 1
Luuk schreef:AMERICA, F*CK YEAH!
Natuurlijk heel zonde, maar...
HAHAHAHAH!!![]()
Downforce Hans schreef:Luuk schreef:AMERICA, F*CK YEAH!
Natuurlijk heel zonde, maar...
HAHAHAHAH!!![]()
Ik begrijp deze reaktie ook niet zo goed...........
Omdat het een Amerikaan is is het ineens leuk of zo.........
Weet je hoeveel europeanen hun Ferrar,lambo etc krom rijden........
Twee weken geleden een f50 in de bomen en toen kwam ik deze reaktie niet tegen, Luuk......, wat is hier anders aan?
Oh ja... De auto rijdt goed, was alleen wat traag.... Jong, als je het verschil tussen een 4 en 6 cilinder nog niet voelt... Hoe durf je dan te zeggen dat het ding wel goed reed?luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man koopt auto bij JetCars
hier zijn eerste commentaar na een ongelukje
Afgelopen mei een auto gekocht bij Jet Cars. Een BMW 530D km stand 234 000 km
Gekocht voor 8999 euro zonder inruil.
Deze auto reed goed toen ik een proefrit maakte. Viel me wel op dat deze langzaam was voor een 3 liter BMW. Afijn. Ongeluk gehad. Iemand reed bij het achterportier naar binnen en de auto brak door midden. RDW heeft een onderzoek gedaan.
Dit betrof een overgekatte auto waarvan de voorkant uit Wpanje kwam. En de achterkant vermoedelijk uit UK of een ander links rijdend land. Van de 6 cilinders. Zaten er maar 4 in!
Dus koop nooit een auto bij Jet Car.
Nogmaals commentaar een paar weken later
Ik heb vandaag telefoon gehad van Jet Cars.
Ik krijg me geld terug en mag kosteloos een nieuwe auto uitzoeken van de zelfde waarde. Hun zeggen zelf ook opgelicht te zijn. Nou geweldig hoor van Jet Cars geweldig bedrijf.
En nee ik word niet bedrijgt of zo of er staan geen breden kerels achtermij die eisen dit bericht te plaatsen. Niks aan de hand.
Top service van Jet Cars...
Lachen om dat het 'weer een vrouw is'.Metchu schreef: Dus je vond het wel grappig? Ik snap er niets meer van
Dit klinkt exact hetzelfde als autocentrum nieuw vennep, voorheen bekend als A4 auto's. Ook zo'n stelletje criminelen. De eigenaar John is geloof ik al eens een paar keer opgepakt. Typ 'autocentrum nieuw vennep' maar eens in op google, de eerste hits zijn tros radar en 'opgelicht' enzo.luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man koopt auto bij JetCars
hier zijn eerste commentaar na een ongelukje
Afgelopen mei een auto gekocht bij Jet Cars. Een BMW 530D km stand 234 000 km
Gekocht voor 8999 euro zonder inruil.
Deze auto reed goed toen ik een proefrit maakte. Viel me wel op dat deze langzaam was voor een 3 liter BMW. Afijn. Ongeluk gehad. Iemand reed bij het achterportier naar binnen en de auto brak door midden. RDW heeft een onderzoek gedaan.
Dit betrof een overgekatte auto waarvan de voorkant uit Wpanje kwam. En de achterkant vermoedelijk uit UK of een ander links rijdend land. Van de 6 cilinders. Zaten er maar 4 in!
Dus koop nooit een auto bij Jet Car.
Nogmaals commentaar een paar weken later
Ik heb vandaag telefoon gehad van Jet Cars.
Ik krijg me geld terug en mag kosteloos een nieuwe auto uitzoeken van de zelfde waarde. Hun zeggen zelf ook opgelicht te zijn. Nou geweldig hoor van Jet Cars geweldig bedrijf.
En nee ik word niet bedrijgt of zo of er staan geen breden kerels achtermij die eisen dit bericht te plaatsen. Niks aan de hand.
Top service van Jet Cars...
Is al dat vet toch nog ergens goed voor!!!!romo schreef:Niemand raakte gewond.
Eauww-keeee. Zouden ze zich vervelen? Ofzo?Youp schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BKh_G5wL ... r_embedded[/youtube]