Op het gebied van auto's ben ik niet zo trouw en permitteer me eigenlijk ook al heel lang meer dan één relatie tegelijk. Ik heb nu 26 jaar mijn rijbewijs en exact hetzelfde aantal auto's gehad, dat zou dus één paar jaar zijn, ware het niet dat een aantal 4-wielige dames het wat langer met me heeft uitgehouden (en zoals gezegd doe ik ook aan wisselende mobiele contacten). Het record staat op 5 jaar van mijn Range Rover P38 Autobiography. Prachtige auto, maar helaas niet altijd even betrouwbaar.
Een BMW 525d, Land Cruiser HDJ80 en BMW 320Ci staan nu in onze garage. En deze maand wordt geleverd: BMW E46 M3 Cabriolet uit 2005! De inruil van de 320Ci voor de M3 is ook de aanleiding om op dit forum te raken.
de BMW is alleen voor zakelijk (en dat doe ik dus ook), de Cruiser voor het reizen en het terrein (en de boodschappen...) en de M3... voor de vrouw! Dus niet verder vertellen dat ik net doe of die van mij is

Van de M3 nog geen foto's, van de 5 zijn die niet echt spannend en van de Cruiser maar wat bijgevoegd.
Groeten, TooChez J