Vriend van me Live op tv in Thailand aan het vechten
- Roman
Vriend van me Live op tv in Thailand aan het vechten
Blauw met gele broek is m'n maat
-
Metchu
Re: Vriend van me Live op tv in Thailand aan het vechten
kon dit niet in het vechtsport draadje?
- Roman
Had gekund, niet aan gedacht.Metchu schreef:kon dit niet in het vechtsport draadje?
Incasseerd een paar flinke klappen netjes. Maar dat wist ik al, ik zie em al sinds z'n 14e hier op straat als een beest los gaan. Enorm harde gozer.
- dvh
Mooi dat ie nu in Thailand in een ring rondhangt dan 
- Roman
Paar maanden per jaar inderdaad om te trainen en een paar keer te vechten, dan is ie weer thuis. In Engeland, niet meer hier inmiddels.dvh schreef:Mooi dat ie nu in Thailand in een ring rondhangt dan
Trouwens niet helemaal zijn schuld van z'n gedrag hier, je word al gauw die kant op gedrukt als je jong bent hier.
- dvh
Woon je middenin de Ghetto dan ?
Zoniet dan zal het wel meevallen denk ik.
- Roman
Nee, opgroeien als buitenlander tussen mensen uit jouw leeftijdsgroep die het op je gemunt hebben voor die reden. Behoorlijk wat stenen mijn kant op zien komen omdat ik voor hier blond ben.dvh schreef:Woon je middenin de Ghetto dan ?
En buiten dat, Costa Del Sol zomer's gebeurt genoeg hoor met voornamelijk dronken Engelsen, Schotten en Ieren
14-18 waren niet de allerfijnste jaren hier nee. Nu wat jaartjes verder valt het wel mee, nu anderhalf jaar niet meer in een vechtpartij geweest. Hoewel met oud en nieuw het wel bijna zo was, broer van een vriend van me werd beroofd net om de hoek van waar wij waren. Kwamen net te laat en konden de klerelijers niet meer inhalen.
Ik zocht het nooit op, maar een hoop mensen zochten het wel, en dat plein hier is er berucht om. Die gozer die op dat filmpje in Thailand vecht was daar ongeveer een jaar voor het filmpje nog in z'n zij gestoken door een of andere mongool.
- Stéphane
Jezus, lekker dan. Wat je zegt klopt dus " España - omringd door gekken." 
- Roman
Jep. Zo snel mogelijk ik ook weg hier. Maar goed, het hangt er gewoon heel erg vanaf, je kan hier op vakantie zijn en alles is perfect. Of je gaat naar de verkeerde plekken en het eindigt niet zo fraai.Stéphane schreef:Jezus, lekker dan. Wat je zegt klopt dus " España - omringd door gekken."
De meeste echte rotzooi gebeurt vaak in de stillere maanden, dan is er veel minder politie dan in de zomer.
Maar zoals ik zei, dit is een geweldige plek om te wonen als je of kan rentenieren, of je een goede baan hier heb kunnen krijgen. Tussen de 12-18 jaar is niet aan te raden, dan kan je wel eens op een minder vriendelijke manier over de lokale bevolking gaan denken
Maar goed, on-topic. Die elleboog die hij incasseerd zal flink pijn hebben gedaan!