Nederland op z'n smalst

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Shakes

Re: Nederland op z'n smalst

Bericht door Shakes » 24 dec 2009, 14:42

Ze worden ook sneeuwterroristen genoemd. WTF is dat dan?

RVV

Bericht door RVV » 24 dec 2009, 14:47

Zoiets ?

Afbeelding

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 dec 2009, 15:35

Rico schreef:, en klagen betekende automatisch een 2e pak rammel :twisted:
Het ouderwets opvoeden :mrgreen: . Tegenwoordig krijgen de ouders zelf een pak rammel als ze hun etter van een kind niet genoeg steunen na het thuis komen en klagen over buurman Peter.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 dec 2009, 16:06

Die gasten die ijsballen gooien en mensen beroven...WTF........probeer het een keer bij mijn auto.......als je alleen bent want alleen in groepen durven ze dit!

Luco

Bericht door Luco » 24 dec 2009, 16:32

duifjes.com schreef:Die gasten die ijsballen gooien en mensen beroven...WTF........probeer het een keer bij mijn auto.......als je alleen bent want alleen in groepen durven ze dit!

Ook in een groepje hoor, op de bullbar passen er minstens 10, dan tegen een betonnen wand aanrijden :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 24 dec 2009, 17:21

wel goed dat ze dat schorum aanpakken, maja na al die aangiftes moeten ze wel...vaak laten ze hun te ver gaan...
wel een goede vinding van hen, een Marokkaan(warm/woestijngebied) met sneeuwbal :nerd: , misschien verder zonder wapens? maar wel met ijsballen en sneeuwbarricades (bewijzen versmelten als sneeuw voor de zon) en met overmacht...wel vindingrijk, maja kan natuurlijk niet dus.... :hammer:

Xave30

Bericht door Xave30 » 07 jan 2010, 00:11

Zo kan het ook :
Man schiet op sneeuwbalgooiende tieners
Uitgegeven: 6 januari 2010 20:56
Laatst gewijzigd: 6 januari 2010 20:56
ZUTPHEN - De politie heeft woensdag een inwoner van Zutphen aangehouden die mogelijk met een luchtbuks op een aantal tieners heeft geschoten.

Hij zou dat hebben gedaan, nadat de jongeren met sneeuwballen een ruitje van zijn woning hadden ingegooid. Dat heeft de politie gemeld. Niemand raakte bij het incident gewond.

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 jan 2010, 16:23

Agent doelwit sneeuwbal: aanhouding

EDE - Een 40-jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden op het Museumplein in Ede.

De man zou een sneeuwbal hebben gegooid naar een agent, die zijn doel miste. Toen de agent de man een boete wilde geven voor baldadigheid ging hij ervandoor.

Na een korte achtervolging is de man achterhaald. Hij verzette zich hevig bij zijn aanhouding waarna de agent pepperspray heeft gebruikt. De man is meegenomen naar het bureau waar proces-verbaal is opgemaakt.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... ouding.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus335i

Bericht door Maus335i » 10 jan 2010, 17:55

Marco R. schreef:Waar Robin het over heeft kan ik mij zoooo goed wat bij voorstellen.

Zit je ergens wat te eten, hoor je een paar kleuters gillen en krijsen. Geen ouders erbij..
Even rondkijken naar andere tafeltjes, zie ik daar een stel vrouwen druk bezig met praten over geen flauw idee. Op een gegeven moment loopt één van die kiddo's naar dat tafeltje toe. Denk ik van, let op je kinderen, en hou ze een beetje in de gaten en beperk het overlast. Dat ze een keer geluid maken oké, maar ongecontroleerd blijven krijsen en dat soort gekloot. :stom: :stom:
Tsja :) Gisteren zaten we rustig te eten in de Subway, die direct aangebouwd is tegen de Leenbakker in Drachten. Komt een kind bij ons vervelend doen met een ballon... dus ik vraag waar zijn je ouders? "Geen idee".. Denk heb ik weer. Dus ik tijdje rond, komen die ouders van de trap aflopen alsof er niks aan de hand is. Kleine rent er op af: "pappa". Ik denk godverdomme, hou dat kleine kroost bij je voordat je ze kwijt bent &#*(@

Gisteravond nog een tik van een vrouw met kind gekregen. Ze ramt 2x met haar portierdeur tijdens het inladen tegen de auto van Arjan. Dus ik vraag vriendelijk of ze een beetje wil uitkijken voor Arjan zn bolide. Mevrouw wordt ineens flink boos dat we zo dicht er op geparkeerd staan (viel mee, konden normaal uitstappen). Dus ik zeg: je kan toch wel vragen of we even opzij willen gaan in plaats van meteen die deur tegen de auto aan te meppen? (iets in die strekking), geeft ze me ineens een mep. "Ja ik sta hier toch met mijn kind te kloten?!"

Ik moest me flink inhouden en vroeg arjan om maar weg te rijden. Met die kleine er bij wil ik geen rare dingen doen, dan heb ik die kleine er meer mee dan dat achterlijke wijf. Maar echt waar... wat is de maatschappij snel aan het verloederen zeg.. ongelooflijk.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 10 jan 2010, 18:13

nm..

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2010, 18:13

:shocking: als je een vrouw was dan was er een bitchfight ontstaan lijkt me...ik had het wel wllen zien :wink:
ik heb er ook wel eens een vrouw op aangesproken toen ik net kwam aanlopen om in men auto te stappen die mooi vrij stond...5 jaar terug.
echter die vrouw parkeerde hem met nog enige ruimte er net naast maar gooide de deur helemaal open, ook voor een kind, ik al lopende hey dus ik zei er wat van, zei van...tis maar een auto :hammer: toen werd ik wat bozer op haar maar blijf rechtvaardig...afijn men auto had gelukkig niks maar als ze onredelijk door zou zijn gegaan dan :wtf:

in jou geval had je dus al een klap te pakken? die had zekers een zware dag achter de rug met der kids en sneeuw en weet ik veel wat :lol: echter das dan geen reden om zo te doen.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jan 2010, 18:16

Met die kleine er bij wil ik geen rare dingen doen, dan heb ik die kleine er meer mee dan dat achterlijke wijf. Maar echt waar... wat is de maatschappij snel aan het verloederen zeg.. ongelooflijk.
Het wordt tijd dat we gaan bepalen welke mensen wel en welke mensen geen kinderen mogen krijgen. Goed tegen de overbevolking en goed voor de maatschappij. :mrgreen:

Maar wel een belachelijke actie van dat mens.

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 jan 2010, 18:19

Echt waar Maurice?!! Diep triest, zeker als je netjes gevraagd had.

JP

Bericht door JP » 10 jan 2010, 18:26

In zo'n geval zou ik 'bang' zijn, dat ze niet opeens de deur vastpakt en nog eens een keertje erg hard zou over doen.....

Marco R.

Bericht door Marco R. » 10 jan 2010, 19:06

Wat een dom wijf Maus. En als jij het had gedaan (wat zij bij jou deed) had zij hemel en aarde bij elkaar geschreeuwd. Stom k*twijf. Als je kinderen neemt, let er dan ook op!

Metchu

Bericht door Metchu » 10 jan 2010, 19:13

lol ongelofelijk

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2010, 19:14

Riceaux schreef:
Met die kleine er bij wil ik geen rare dingen doen, dan heb ik die kleine er meer mee dan dat achterlijke wijf. Maar echt waar... wat is de maatschappij snel aan het verloederen zeg.. ongelooflijk.
Het wordt tijd dat we gaan bepalen welke mensen wel en welke mensen geen kinderen mogen krijgen. Goed tegen de overbevolking en goed voor de maatschappij. :mrgreen:

Als ze zomaar een klap uit kan delen,, kan ze hem ook ontvangen hoor, ze zijn toch geemancipeerd :whistle:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jan 2010, 19:38

Als ze zomaar een klap uit kan delen,, kan ze hem ook ontvangen hoor, ze zijn toch geemancipeerd
Eerst wel vrolijk haar auto kapot schoppen he. Dan is de stand pas gelijk. :roll:

Luco

Bericht door Luco » 10 jan 2010, 19:49

Riceaux schreef:
Als ze zomaar een klap uit kan delen,, kan ze hem ook ontvangen hoor, ze zijn toch geemancipeerd
Eerst wel vrolijk haar auto kapot schoppen he. Dan is de stand pas gelijk. :roll:
Was het een bmw :mrgreen: :angel:

PD power

Bericht door PD power » 10 jan 2010, 19:57

Riceaux schreef:

Probleem is dat het grootste schorrie morrie het hardste doorfokt, ze krijgen tegenwoordig ook redelijk wat fokpremie :mrgreen:

Roman

Bericht door Roman » 11 jan 2010, 16:27

Maus335i schreef: Ik moest me flink inhouden en vroeg arjan om maar weg te rijden. Met die kleine er bij wil ik geen rare dingen doen, dan heb ik die kleine er meer mee dan dat achterlijke wijf. Maar echt waar... wat is de maatschappij snel aan het verloederen zeg.. ongelooflijk.
Dan ben je een beter mens al ik. Dit had mevrouw een spiegel gekost in mijn geval. Maar ik weet het, dat is ook niet netjes. :stom:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 11 jan 2010, 16:38

edit

oops, oud niews

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 11 jan 2010, 17:45

Damnnn.....wat een verhaal.....als er kinderen bij zijn dan zou ik niets doen....die kunnen niet aan de situatie doen.....als die er niet bijwaren....had ze een mooie deuk gehad in haar auto....

Plaats reactie