ik heb al een beetje gereageerd in topics voordat ik hier mezelf voorgesteld heb. Ik was zo enthousiast dat ik direct topics ging doorspeuren en lezen en tja... Heb ik vaker last van bij fora

Anyway, ik woon in Breda en heb twee bmw's. Alletwee type 1 uit 1987. Eentje met een LPG installatie voor de lange afstanden. De andere e30 hetzelfde type M10b18 blok met automaat.
Deze krijgt binnenkort een M50B25 non vanos blok erin. Alles is al gekocht (blok met bak, e28 M5 motorsteunen, M3 spruitstuk, achteras met schijven, E34 carterpan en andere shizzle) voor de ombouw. Ik moet nog een verloopstekker maken/kopen en een andere rembekrachtiger ophalen. En wat M50 radiator slangen zoek ik ook nog. Als iemand zich aanbiedt voor de ombouw.....
De LPGay zoals een maat hem noemt, die met de LPG installatie, die is nog een klein probleemkindje. Ashoezen moeten vervangen worden, einddemper is zo lek als een zeef. Daarnaast nog roest op verschillende plekken.
de LPGay is Luxor Beige Metallic Brown
Ik zit veel op internet, struin marktplaats en ebay af. Ik ben ook nog lid van BMW Drivers Club forum en E30fansite.nl.
Anyway...
<- Forumplaatje: dit wordt de e30 2.5 24v
Verder heb ik nog de LPGay, die tot afgelopen weekend ongeveer 7000km op 3 cylinders heeft gelopen
hij heeft ondertussen zwart gecoate kroonkurkvelgjes. Er komt nog een 60/40 verlaging onder en dan is ie klaar op het laswerk na...