Vette tuning

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Tom

Vette tuning

Bericht door Tom » 09 jan 2010, 19:55

http://www.1dayfly.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
SoundRacer
Het is natuurlijk hardstikke goed dat een moderne en nagelnieuwe Fiat Pipo een bijna niet te meten CO2 uitstoot heeft. Ook mooi is dat hij slechts 1 liter benzine nodig heeft om 30 km op te schuiven in de file maar deze goedbedoelde zaken gaan wel ten koste van de charme van het autorijden van vroeger. Om je heen kijkend in de file zien we geen ruige types met vervaarlijke automobielen meer maar alleen suf klinkende koekblikjes.

Soundracer heeft de oplossing voor deze "problemathiek" en komt met de ... Soundracer dus. De Soundracer verandert uw Astraatje in een woest grommende Mustang (de auto) of gillende Italiaan. Het werkt eenvoudig: U steekt de soundracer in uw 12V aansluiting en stemt de radio op dezelfde frequentie af als de Soundracer. Nu hoort u via het geluidssysteem van uw auto de motor van een echte auto. De Soundracer meet middels de spanning op uw 12V aansluiting hoeveel gas u geeft en wanneer u schakelt en past het geluid aan.

Waar het allemaal goed voor is moet u zelf bedenken want er gaan dagen voorbij die we zonder de Soundracer doorkomen maar leuk is het wel ! Niet alleen leuk voor uzelf maar ook voor nietsvermoedende terasbezoekers wanneer u langsrijdt met de ramen open en het geluid op z'n hardst. U kunt kiezen uit 2 versies.

MP3 transmitter voor uw MP3 speler
We zouden het haast vergeten maar de Soundracer kan ook het geluid van uw mobiele telefoon of MP3 speler draadloos doorgeven naar de radio zodat u kunt genieten van uw eigen muziek wanneer u de nepmotor zat bent.

:shock: :shock:

Tom V

Re: Vette tuning

Bericht door Tom V » 09 jan 2010, 20:45

Ik zag ze al staan inderdaad. Als het goed is krijg ik van de week 5 binnen. Kan niet wachten!

allen

Bericht door allen » 09 jan 2010, 20:48

Surround sound Tom?

Tom V

Bericht door Tom V » 09 jan 2010, 21:04

De prijs was er naar, nu kan ik jaren vooruit. 8)

Niels Boer

Bericht door Niels Boer » 10 jan 2010, 01:12

Kan ik straks leuk op de V12 bouwen, V10 geluid :mrgreen: Samen met het turbo fluitje in de uitlaat en de plastic sier schijfremmen.

HSR

Bericht door HSR » 10 jan 2010, 02:06

Niels Boer schreef:Kan ik straks leuk op de V12 bouwen, V10 geluid :mrgreen: Samen met het turbo fluitje in de uitlaat en de plastic sier schijfremmen.

hehehehe :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jan 2010, 09:07

WTH is dit nu weer? :shock:

Kan 'n M3 sound dan ook opgeslagen worden en gebruikt in je 318d ofzo? :please:

Tjongejonge.

*Maakt aanstalten te douchen /aan te kleden en naar buiten te gaan om ff te crossen met a real V8 under the bonnet*

allen

Bericht door allen » 10 jan 2010, 09:14

Voor jou hebben ze m'n Caterhamsound opgenomen Robin. Het is zo realistisch nagebootst dat je met je volumeknop op 2 al oordoppen nodig hebt. Zet je het op 1 zul je het op zich nog wel een uurtje of wat zonder uithouden. Veel plezier!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 10 jan 2010, 09:23

allen schreef:Voor jou hebben ze m'n Caterhamsound opgenomen Robin. Het is zo realistisch nagebootst dat je met je volumeknop op 2 al oordoppen nodig hebt. Zet je het op 1 zul je het op zich nog wel een uurtje of wat zonder uithouden. Veel plezier!
Hoe krijg ik bij Lexus de sound van die LFA te pakken...ne laat maar, is 'n V10 natuurlijk.

Neh ik bel morgen Kroymans voor 'n 458 proefrit en ga deze op zolder zoeken(had écht deze)
Afbeelding

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 10 jan 2010, 09:49

En wat als je tijdens het scheuren met je V10 een muziekje op wilt hebben ?
Dat gaat dan weer niet.

Rupie

Bericht door Rupie » 10 jan 2010, 10:37

disclaimer: dit product heeft een negatieve invloed op uw brandstofverbruik :mrgreen:

Remmie

Bericht door Remmie » 10 jan 2010, 10:39

Perfect voor mijn 318IS :clap:

Zit alleen geen radio in, dat is dan weer een grote FAIL :stom:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2010, 10:59

grappig en handig zo via de plug en gasrespons/voltage.

mooi dat het kan, immers straks met de meer elektrische voertuigen zou je dan ook wat geluid hebben, alhoewel dat misschien weer anders gaat werken/klinken? in een vol elektrische auto :hmmm:

laatst was in het nieuws dat sommigen zich zorgen maakten omdat die vol elektra wagens te stil zijn (tis ook nooit goed :lol: ) omdat nietsvermoedend voetgangers/fietsers schrokken...(beetje uitkijken mag ook wel voor hen dan)
afijn dan zou je bv kleine speakers voor onder kunnen plaatsen bij zo'n ding :mrgreen:
kun je nagaan wat voor mogelijkheden aan geluidjes je er dan uit kunt gooien :lol: van een raket tot paard en van een wegrace motor tot F1 geluiden,
en lees ik het goed dat je zo'n ding ook voor handsfree bellen kan gebruiken?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 10 jan 2010, 11:15

Ik heb nog wel een stukje karton over. Kun je tussen je spaken doen :D

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2010, 11:29

Stéphane schreef:Ik heb nog wel een stukje karton over. Kun je tussen je spaken doen :D
:lol: vroegah eerst bij de step en dan meestal een leeg schoensmeer doosje met een elastiek en een helft van een wasknijper :thumbup: later dat op de fiets, gegarandeerd een topper :lol: dat de buurt niet gek werd van het geluid... :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 jan 2010, 11:46

GTRene schreef:
Stéphane schreef:Ik heb nog wel een stukje karton over. Kun je tussen je spaken doen :D
:lol: vroegah eerst bij de step en dan meestal een leeg schoensmeer doosje met een elastiek en een helft van een wasknijper :thumbup: later dat op de fiets, gegarandeerd een topper :lol: dat de buurt niet gek werd van het geluid... :mrgreen:
Ik heb van diverse Alemelooooooooo'se bronnen gehoord dat je nog steeds zo rond fietst........en een sticker op je fiets waarop staan I'm a Giant

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jan 2010, 12:13

:roflol: :whistle: vandaag ff niet, sneeuwt :mrgreen:

Gijzer

Bericht door Gijzer » 10 jan 2010, 17:54

duifjes.com schreef:
GTRene schreef:
Ik heb van diverse Alemelooooooooo'se bronnen gehoord dat je nog steeds zo rond fietst........en een sticker op je fiets waarop staan I'm a Giant
Nee hoor, toch echt met de stikker van de concurrent.

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 10 jan 2010, 19:54

Patrick van Wijngen schreef:En wat als je tijdens het scheuren met je V10 een muziekje op wilt hebben ?
Dat gaat dan weer niet.
Dat gaat dan weer wel want dat muziekje staat al op :hosanna:

GlennN

Bericht door GlennN » 11 jan 2010, 18:40

Tom V schreef:Ik zag ze al staan inderdaad. Als het goed is krijg ik van de week 5 binnen. Kan niet wachten!
heel leuk!
waar te bestellen?

Het principe is jaren geleden door Lotus engineers verzonnen dacht ik, werkte via de dsp van de autoradio, daarna ooit op de markt geweest als VROOMBOX meen ik..

gr, Glenn

Plaats reactie