Dick H, Marius en Arnoudt reden net weg voor hun eerste rondje.
Eerste rondje met de TT was wennen. Afgelopen jaar zo goed als bijna niks gereden op de Ring. Wehrsreifen en pflanzgarten waren glibberig. De baan was nog goed nat eerste paar rondjes. 245-er zomerbanden is dan niet echt optimaal. Er reden al veel mensen op winterbanden. Ik had het nog overwogen smorgens.
Heb 2 rondjes achter de Leon van Cisko gereden. De Seat ligt strak op de weg en Cisko rijdt fraaie lijnen.
Daarna koffie met gebak in de Grunne Holle, en vervolgens Cisko een stukje laten sturen in de TT.
Toen Dick terug kwam heeft ook hij nog een klein half uurtje gestuurd in de TT.
Was leuk om hun reactie's te zien en horen

S'middags ging Dick richting huis en zijn we bij Hannes iets gaan eten.
Daarna met Nandor nog drie rondjes gereden totdat de baan dicht ging om 15.45 en zijn we gaan tanken en richting huis gereden.
Was een zonnige dag en bijzonder rustig.
De TT beviel prima op de Ring. Stuk rustiger met sturen dan voorgaande model. Onderstel en Audi Magnetic Ride is me uitstekend bevallen.
De Nordschleife blijft de ideale plaats om je auto beter te leren kennen.
Kan geen andere plek tegen op. Altijd heerlijk om een dagje te sturen op de Ring.
Ik heb mijn dosis adrenaline weer gehad en kan er weer een tijdje tegenaan deze maand. Ik geef die paar euro's liever aan de Nürburgring GmbH, dan aan Koos Spee