Hier wat lokaties in (de buurt van) Groningen. De betreffende (klikbare) foto's heb ik even op de kaart geplaatst op Flickr, dan kun je exact zien waar het is.
Lauwersoog
Energieweg
Johan van Zwedenlaan
Achterpad, bij Hoornse Plas
Onder de Oosterhogebrug, via de Koningsweg
Boumaboulevard, voor de Euroborg
Onder het Emmaviaduct, via het Hoornse Diep
Parkeerterrein Zaanstraat (is helaas inmiddels lelijkere graffiti overheen gespoten)
Cascadeplein (even binnen bij receptionise vragen of je erop mag)
A. Harkemaweg in Aduard
Autosloperij Gideonweg
De Verbetering in Hoogkerk (staat in het weekend vol met auto's vanwege voetbalclub daar)
Jeverweg, parkeerterrein Makro
Lokaties voor autofoto's in Groningen
- MartijnGizmo
Lokaties voor autofoto's in Groningen
Onlangs op een ander forum iemand wat lokatietips voor autofoto's in Groningen gegeven, misschien dat iemand hier ook wat met die info kan. 8)
- GTRene
Re: Lokaties voor autofoto's in Groningen
mooie foto's, zo worden die locaties wel mooi 
-
davidjoost
hier heb ik wel wat aan, bedankt! 
- Snipe
Ik zat me er een tijdje terug al over te verbazen dat er geen topic over fotolocaties was hier.
Iemand goede tips voor de omgeving Alkaar/Uitgeest, Amsterdam en Amersfoort? (Of sowieso goede plekken?)
Iemand goede tips voor de omgeving Alkaar/Uitgeest, Amsterdam en Amersfoort? (Of sowieso goede plekken?)
Laatst gewijzigd door Snipe op 08 jan 2010, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Luuk
Cool Martijn! Mocht ik nou in nood zijn en een snelle shoot moet doen in Gronigen, neem ik een van deze tips zeker mee!
Supa ganz klasse.

Supa ganz klasse.
Tja daar hebben wij denk ik zowat alles al weer uigemolken.Snipe schreef:Ik zat me er een tijdje terug al over te verbazen dat er geen topic over fotolocaties was hier.
Iemand goede tips voor de omgeving Alkaar/Uitgeest?
- MartijnGizmo
Ik wil ze je zelf wel een keer aanwijzen, zal het wel ff aandragen bij Jan...davidjoost schreef:hier heb ik wel wat aan, bedankt!
-
Tom
Goed kijken, op het oog lelijke locaties kunnen op de foto soms erg goed uitkomen. Zie ook de locaties van Martijn, sommige plekken zouden de meeste mensen juist voorbij rijden omdat het lelijk is.Snipe schreef: Iemand goede tips voor de omgeving Alkaar/Uitgeest, Amsterdam en Amersfoort? (Of sowieso goede plekken?)
Heb ok wel es foto's gemaakt op een lelijk industrieterrein.. stond wel een fotogeniek pand waar verder geen objecten(bordjes/dingetjes/reclame) de boel zouden verpesten. Zoiets kan dan op de foto erg mooi uitkomen terwijl je de rest eromheen niet wil zien...
Moet zeggen dat ik er ook vaak moeite mee heb om iets te vinden hoor... veel rondrijden e.d... en ondertussen ook op het verkeer letten..
- MartijnGizmo
Een telelens helpt ook, door de kleinere beeldhoek heb je een minder grote achtergrond nodig. Ik ben gewend om snel te werken en probeer lokatisch die ik zie ook altijd goed te onthouden... 
-
Metchu
Snipe schreef:Ik zat me er een tijdje terug al over te verbazen dat er geen topic over fotolocaties was hier.
ja! 8) 8)
- Niels v D
Voor marktplaatsfoto's:

- Tom V
Lol @ Niels, zo gaat t vaak wel inderdaad.
-
Fransbmw7
Lauwersoog doet het goed ja 8)