indobesar schreef:Goede test Mark, foto's zijn prachtig.
Hoeveel tijd neemt het fotograferen eigenlijk in beslag?
Uiteindelijk zijn er dus maar twee (feitelijke) minpunten, de hoge prijs en plastic afwerking op het stuur?
Hoe zit het bijvoorbeeld met de bagageruimte ivm een S/LS/7/A8/Quattroporte?
Ion,
Qua tijd, dat is nu even moeilijk te zeggen. Had de auto 5 uurtjes mee en in die tijd ben ik ook van Rotterdam naar Roosendaal gereden,
binnenweggetjes gepakt, heb ik Steven van en naar de trein in Alexander gebracht en dus nog foto's gemaakt. Dus hoeveel tijd nu exact
in foto's zit en hoeveel in rijden. Ik denk in dit geval 70% rijden en 30% foto's.
Ja, ik zou serieus graag meer minpunten willen vinden, en als ik ga mierenneuken dan zal ik ze ook vast wel vinden. Maar het beperkt
zich toch echt wel tot wat kleinere zaken. Geen grote dingen. Dus inderdaad het plastic op het stuur, beperkte zicht naar achteren (i.v.m.
c-stijl) en de prijs. Want het klinkt leuk, vanaf 138, maar de opties die op deze auto zaten en hem meteen 40k duurder maakte, waren niet
eens zo gek wild, zonder moeite krijg je dan een 4S op 2 ton. En dat is serieus geld natuurlijk
De kofferbak is echt heel erg ruim! Quattroporte is kleiner, S en 7 zullen wel iets groter zijn. Voordeel van de Panamera is natuurlijk die
grote 5e deur en een neerklapbare achterbank. Dus er kunnen veel meer grote zaken in. De Rapide is bijvoorbeeld heel erg klein daar
en daar kun je achterin ook bijna niet zitten. De Panamera wel.
@ Robin. Ik snap je comment. Ik zal de volgende keer iets 'gewoner' schrijven inderdaad. Goed punt! Dat soort dingen hoor ik graag!