Maar soms is het goed om te laten zien, wat dat IRL kan betekenen...........
Zie foto`s
LET OP; SCHOKKENDE BEELDEN........................
Nadeel is dat die zijn middelvinger niet meer op kan stekenRico schreef:Er zijn ook voordelen.... Minder nagels knippen, sneller klaar met handen wassen, overbodige delen van vingerhandschoen kun je om je neus en leuter trekken... Geen trouwring meer om.... Kortom ieder nadeel hebt een voordeel...
+1partyondude schreef:Hetzelfde effect als je op een mijn of IED trapt.
Kut voor die knakker, maar heb somehow nooit echt medelijden met deze figuren, sorry.
das eens wat anders dan een balletje draaien uit je neus en die op je vingers vindenRico schreef:Man rukt ballen partner af...
Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..
partyondude schreef:Dankzij opa gaat jouw ziektekosten verzekering omhoog Rico
Jij had liever zijn hoofd over straat willen zien spattenRico schreef:partyondude schreef:Dankzij opa gaat jouw ziektekosten verzekering omhoog Rico
Ja opa had hem niet goed genoeg gemaakt :twisted:
Ja dat dan weer wel, maar dan had het misschien een halve straat getraumatiseerde mensen opgeleverdRico schreef:Had weer een hoop AOW gescheelt :twisted:
Rico schreef:Ach iedereen kijkt CSI, we zijn wel wat gewend
+1Eric H schreef:+1partyondude schreef:Hetzelfde effect als je op een mijn of IED trapt.
Kut voor die knakker, maar heb somehow nooit echt medelijden met deze figuren, sorry.
Laat al die "verstandelijk gehandicapten" maar lekker speulen met vuurwerk....
Hoe minder vingertjes ze overhouden hoe liever het mij is...
Pest is alleen dat een groot deel van de vuurwerkslachtoffers vaak zelf niet de afsteker is van het vuurwerk.
Oftewel "onschuldige" omstanders zijn vaak het slachtoffer...das dan wel weer jammer.....