Spee rijdt een "E-klasse"André van der Toorn schreef:Jawel het is een diesel. De 150 FAP Dynamique uitvoering. De Dynamique is de sportieve lijn van Renault!
Mr. Koos Spee heeft hem ook, maar natuurlijk niet de Dynamique uitvoering gezien zijn leeftijd. Ik heb de Espace op aanraden van Mr. Koos Spee gekocht en geen moment spijt van!
Andre kom je nu even thuis...ome koos wacht
-
M@rcel
Re: Andre kom je nu even thuis...ome koos wacht
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
En André is een liegebeest, hij rijdt een Porsche 911.
Heb je eens gezien bij het tankstation toen je je Porker volgooide, homofiele aap!
Heb je eens gezien bij het tankstation toen je je Porker volgooide, homofiele aap!
- Robin Hartog
Toch lullig, zo'n hoge functie en alsnog de taxi nemen..M@rcel schreef:Spee rijdt een "E-klasse"André van der Toorn schreef:Jawel het is een diesel. De 150 FAP Dynamique uitvoering. De Dynamique is de sportieve lijn van Renault!
Mr. Koos Spee heeft hem ook, maar natuurlijk niet de Dynamique uitvoering gezien zijn leeftijd. Ik heb de Espace op aanraden van Mr. Koos Spee gekocht en geen moment spijt van!
-
M@rcel
Hij heeft ook wel van die typische 911 krullen op z'n hoofd.
- André van der Toorn
Wouter81 schreef:En André is een liegebeest, hij rijdt een Porsche 911.![]()
Jullie zijn waarschijnlijk in de war met de Espace.M@rcel schreef:Spee rijdt een "E-klasse"André van der Toorn schreef:Jawel het is een diesel. De 150 FAP Dynamique uitvoering. De Dynamique is de sportieve lijn van Renault!
De Espace van Spee is een zakelijke en comfortabele uitvoering. Dus de kans zit erin dat je er een E-klasse in ziet. Toch is de Espace een stuk hoger hoor!
Mijn Espace is een Dynamique uitvoering. De sport. Het verschil met een 911 is nog aardig groot, hoor! Maar sportief is ie zeker. Ik zou graag een 911 willen hebben. De vroegere politieagenten reden erin, alleen daarom al!
Waarschijnlijk is jullie autokennis wat beperkt, dus ik vergeef het jullie!