E 92 M3 voor circuit
-
Re: E 92 M3 gekocht voor circuit
gefeliciteerd ermee, bij deze is het helemaal niet zo pijnlijk om het interieur eruit te trekken... wie neemt nou een grijs/blauw interieur?
STRIPPEN dat ding 8) 8) 8)

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Gaaf hoor! Met de ombouwtips van Andre zal je een heel eind komen. Al kom je met leegtrekken vast nog een hoop andere kleine zaken tegen die veel tijd kosten. In ieder geval wel een mooie kleur én al een carbon dak 

- David R.
Eind van de week hoop ik hem toch een heel eind leeg te hebben. Dan kooi erin, lichtgewicht plaatwerk erop en onderstel + remmen doen. Ik denk ergens in Maart klaar te zijn.
- David R.
Het zou mijn eerste keus ook niet zijn maar ik moet zeggen dat het icm de kleur van de auto niet verkeerd staat.Metchu schreef:gefeliciteerd ermee, bij deze is het helemaal niet zo pijnlijk om het interieur eruit te trekken... wie neemt nou een grijs/blauw interieur?STRIPPEN dat ding 8) 8) 8)
- Ernst
Heel gaaf! Ben benieuwd hoe die gaat bevallen!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rico schreef:Oef.. zo'n auto compleet leegtrekken.. je weet waar je het voor doet,, maar het doet ergens wel pijn,, wel gefeliciteerd ermee !
+1
ik had het nooit gedaan, maar ja, that`s me...............

- RVV
Ik vind die carbon splitter wel cool.
- Petrolhead Tom
Ik ook maar rij je zo'n ding niet kapot zodra je een keer een curbstone mee pakt??Rico schreef:Ik vind die carbon splitter wel cool.
- Corvette
David gefeliciteerd met je nieuwe racewagen ( in wording ) en als je hem dan ook nog zwart maakt zoals de foto een paar berichtjes terug dan is het helemaal voor elkaar. Zeker de combinatie met die wielen.
Je moet ook heel goed het verhaal van Andre lezen en op zijn minst die uitlaten eronder metselen >>>> klinken echt vet, trouwens dat hele ding doet het goed. Heb Andre vorige week nog zien bleren op Zandvoort. Strakke pot gereden.
Gr. Cor
Je moet ook heel goed het verhaal van Andre lezen en op zijn minst die uitlaten eronder metselen >>>> klinken echt vet, trouwens dat hele ding doet het goed. Heb Andre vorige week nog zien bleren op Zandvoort. Strakke pot gereden.
Gr. Cor
-
Waarom heb ik al die df'ers die op zandvoort waren afgelopen zondag niet gezienCorvette schreef: Heb Andre vorige week nog zien bleren op Zandvoort. Strakke pot gereden.
Gr. Cor

- Fernando
Die duiken allemaal weg zodra ze je zien Metchu....Metchu schreef:Waarom heb ik al die df'ers die op zandvoort waren afgelopen zondag niet gezienCorvette schreef: Heb Andre vorige week nog zien bleren op Zandvoort. Strakke pot gereden.
Gr. Cor

- Downforce Hans
David,
Gefeliciteerd met je aankoop.
Met de raad van die diepfries
kan je denk ik een end komen al vind ik het ergens wel zonde dat zo`n mooie wagen ontmanteld wordt.
Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Voor een goed uitlaatsysteem hebben ze bij downforce ook nog wel een adres.
Dit seizoen lekker knallen met die beemer en veel leren en dan volgend jaar het echte werk (een corvette natuurlijk
)
Grtz,Hans
Met de raad van die diepfries

Dit seizoen lekker knallen met die beemer en veel leren en dan volgend jaar het echte werk (een corvette natuurlijk

Grtz,Hans

- Niels
- Auto: Prius+

Je kunt maar resoluut zijn

Hoeveel kilometers staan er op?
- Tom van H.
Gefeliciteerd, mooie aankoop!
Ben erg benieuwd naar de verloop van dit project!

Ben erg benieuwd naar de verloop van dit project!
-
Voordeel is natuurlijk dat het interieur ed. weer geld oplevert,
Mooi ding man! Splitter is ook gaaf!
Mooi ding man! Splitter is ook gaaf!
- David R.
25000 km. Gewicht wordt inderdaad het grootse probleem.Niels schreef:![]()
Je kunt maar resoluut zijnAls je nogal wat gewicht weet te lozen dan maak je imho een goede keuze door een standaard auto te nemen als basis. Kwaliteit is ook gewoon goed van zo'n ding.
Hoeveel kilometers staan er op?
- Mathieu
Een beetje de volgorde die ook voor ogen heb. Eerst BMW dan Z06Downforce Hans schreef:David,
Met de raad van die diepfrieskan je denk ik een end komen al vind ik het ergens wel zonde dat zo`n mooie wagen ontmanteld wordt.
Dit seizoen lekker knallen met die beemer en veel leren en dan volgend jaar het echte werk (een corvette natuurlijk)
Grtz,Hans
- David R.
Heb nog wel gekeken naar zo'n Z06. Stond een mooie in Dld. Ik was alleen bang dat ik Hans niet kon bijhouden en dat ik dan geen goed excuus had. Nu kan ik het materiaal nog de schuld geven.Mathieu schreef:Een beetje de volgorde die ook voor ogen heb. Eerst BMW dan Z06Downforce Hans schreef:David,
Met de raad van die diepfrieskan je denk ik een end komen al vind ik het ergens wel zonde dat zo`n mooie wagen ontmanteld wordt.
Dit seizoen lekker knallen met die beemer en veel leren en dan volgend jaar het echte werk (een corvette natuurlijk)
Grtz,Hans
- Peter Tunissen
Erg mooie auto, David!
Bijna nog zonde om een racer van te bouwen. Bijna dan hè.....
Bijna nog zonde om een racer van te bouwen. Bijna dan hè.....

- David R.
Zo moet hij idd ongeveer worden. Kooi die ze maken ben ik echter niet kapot van. Heb op aanraden van Andre wat info opgevraagd bij VA motorsport. Denk dat ik voor dezelfde kooi gaat als in de auto van de Beijer zit. Die is echter niet doorgetrokken tot aan de de veerpoten voor (ivm zekeringkast etc) maar ook wel gehomologeerd.Tristan schreef:Even ter inspiratie:
-
David R. schreef:Heb nog wel gekeken naar zo'n Z06. Stond een mooie in Dld. Ik was alleen bang dat ik Hans niet kon bijhouden en dat ik dan geen goed excuus had. Nu kan ik het materiaal nog de schuld geven.Mathieu schreef:Een beetje de volgorde die ook voor ogen heb. Eerst BMW dan Z06Downforce Hans schreef:David,
Grtz,Hans
Hanz niet bijhouden? Dan kan je écht niet rijden....

- Bert ///M3
Homologatie van een kooi daar zitten eigenlijk nooit verbindingen naar de voorpoten bij, dat is alleen maar nice to have.
Ad Verkuijlen levert inderdaad topwerk, wel aan de prijs maar gewoon heel erg goed.
Die USA kooien worden volgens ander regelement gebouwd als het FIA regelement, dus die zijn vaak wat anders als hier idd
Ad Verkuijlen levert inderdaad topwerk, wel aan de prijs maar gewoon heel erg goed.

Die USA kooien worden volgens ander regelement gebouwd als het FIA regelement, dus die zijn vaak wat anders als hier idd

-
Wat gaaf 8) Gefeliciteerd! Graag veel foto's maken bij de opbouw 

-
Veranderlijke keuze, Gefeliciteerd met de aankoop iig.
Als je bij VA engineering bent zul je misschien de BMW nog zien staan die paar maanden terug op Nordschleiffe zo'n klapper heeft gemaakt.
Die kooi kwam ook van Ad af. Tenminste zover ik begrepen heb is dat die BMW. Vervelend voor de eigenaar van die zwaar gehavende BMW , op gebroken arm na had de beste man niks, maar betere reclame is er niet.
Als je bij VA engineering bent zul je misschien de BMW nog zien staan die paar maanden terug op Nordschleiffe zo'n klapper heeft gemaakt.
Die kooi kwam ook van Ad af. Tenminste zover ik begrepen heb is dat die BMW. Vervelend voor de eigenaar van die zwaar gehavende BMW , op gebroken arm na had de beste man niks, maar betere reclame is er niet.

- Mathieu
Ik was wat aan het googelen en kwam deze remmerij tegen
Is dat wat dat Mov'it
:

en hier nog een setje

Is dat wat dat Mov'it

en hier nog een setje