shoppen voor een SUV met moeders
- Joy
Re: shoppen voor een SUV met moeders
Wat een slechte test, echt tenenkrommend. Gaat helemaal nergens over, alleen hoe hard het allemaal wel niet gaat tov andere mensen en wat voor prutsers dat allemaal ook zijn. 

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
In een autotest zetten dat je volgas over een drempel heen gaatJoy schreef:Wat een slechte test, echt tenenkrommend. Gaat helemaal nergens over, alleen hoe hard het allemaal wel niet gaat tov andere mensen en wat voor prutsers dat allemaal ook zijn.

-
Joy, als je verstandig bent verander je je post even. Je mening geven mag, maar iemand zo belachelijk maken is niet verstandig. Straks klaagt hij je nog aan. Overal ik vind bijschrijven maakt het wat makkelijker te verdedigen voor Macboy, mocht je hem nodig hebben.
-
OnlineADV
:@ net 3 blz doorgelezen om te kijken wat het is geworden en dan krijg je van die hapsnurkers..
Paskal, wat is het uiteindelijk geworden?
Paskal, wat is het uiteindelijk geworden?

-
1 nov 2008. Denk dat zijn moeder inmiddels alweer een nieuwe wagen heeft. 

- Snipe
Daan van der Keur De Beste Autotester van Nederland heeft geen tijd. Hij zal toch eerst die blinde Sjonnie met z'n Fast&Furious-auto die bijna bij hem naar binnen reed wel aan het slopen zijn?allen schreef:Joy, als je verstandig bent verander je je post even. Je mening geven mag, maar iemand zo belachelijk maken is niet verstandig. Straks klaagt hij je nog aan. Overal ik vind bijschrijven maakt het wat makkelijker te verdedigen voor Macboy, mocht je hem nodig hebben.
- Paskal
- Auto: meerdere
Ja ja, lach niet...........ArjandeV schreef:Paskal, wat is het uiteindelijk geworden?
Diverse van voornoemde auto's proef gereden en ook de garage-box ingereden. Die box is niet al te breed en zelfs ik had bij het inrijden van de garage met de X3 zoiets van dat gaat een keer een spiegel kosten. Moeders kon prima overweg op de openbare weg + parkeren met de SUV's maar dagelijks die box in en uit zag ze echt niet zitten met zo'n groot ding.
En waar is ze dan uiteindelijk wel bij uitgekomen? Bij een nieuwe full option Yaris... automaat, vol leer, climate control, navi, parkeersensoren, andere velgen, set lichtmetalo's extra met winterbanden etc. heel de mikmak erop en aan waardoor hij op 27k

Het is qua model natuurlijk niet echt een schokkende wagen en ze kijken nog vaak naar die mooie SUV's, maar ze is donders blij met haar Yaris en kan er prima mee overweg. En dat zijn uiteraard wel de dingen die tellen. Enig minpuntje is de "automaat" want het is geen echte full-automaat. Het is meer een handbak met een gerobotiseerde koppeling (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen). Dit zorgt bij het overschakelen voor Smart-achtige taferelen... echt soepel gaat het niet. Welke fabrikant bedenkt nu zo'n waardeloze automaat

Zodra er een Yaris uitkomt met een normale automaat wordt de huidige daarop in geruild.
- Hendrik Kinderman
Suzuki SX4 geen alternatief?
Beetje hoger en wat groter dan een yaris, past zeker wel een golftas achterin, ook met automaat leverbaar
Beetje hoger en wat groter dan een yaris, past zeker wel een golftas achterin, ook met automaat leverbaar

- duifjes.com
Ja je verbaast je voor hoeveel geld mensen een Yaris kopen weet er alles van........Paskal Morriën schreef:Ja ja, lach niet...........ArjandeV schreef:Paskal, wat is het uiteindelijk geworden?
Diverse van voornoemde auto's proef gereden en ook de garage-box ingereden. Die box is niet al te breed en zelfs ik had bij het inrijden van de garage met de X3 zoiets van dat gaat een keer een spiegel kosten. Moeders kon prima overweg op de openbare weg + parkeren met de SUV's maar dagelijks die box in en uit zag ze echt niet zitten met zo'n groot ding.
En waar is ze dan uiteindelijk wel bij uitgekomen? Bij een nieuwe full option Yaris... automaat, vol leer, climate control, navi, parkeersensoren, andere velgen, set lichtmetalo's extra met winterbanden etc. heel de mikmak erop en aan waardoor hij op 27kuit kwam.
Het is qua model natuurlijk niet echt een schokkende wagen en ze kijken nog vaak naar die mooie SUV's, maar ze is donders blij met haar Yaris en kan er prima mee overweg. En dat zijn uiteraard wel de dingen die tellen. Enig minpuntje is de "automaat" want het is geen echte full-automaat. Het is meer een handbak met een gerobotiseerde koppeling (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen). Dit zorgt bij het overschakelen voor Smart-achtige taferelen... echt soepel gaat het niet. Welke fabrikant bedenkt nu zo'n waardeloze automaatNu rijdt zij rustig dus veel hinder ondervindt ze er niet van, maar toch.
Zodra er een Yaris uitkomt met een normale automaat wordt de huidige daarop in geruild.
Even terugkomend op de robotbak....ik gebeloof je als je naast mij zit dat ik de automaat zou kan bedienen dat je niet voelt dat ie schakelt!!!!....het is ff wennen maar vlak voor schakelmoment moet je het gas ff liften....je merkt dan niets.....overigens kunnen ze wel een normale automaat leveren technisch geen probleem alleen is deze 1) veel zwaarder en 2) onzuiniger waardoor de Co2 uitstoot geneuzel meuk etc niet zo laag is.....
- RVV
Snipe schreef:Daan van der Keur De Beste Autotester van Nederland heeft geen tijd. Hij zal toch eerst die blinde Sjonnie met z'n Fast&Furious-auto die bijna bij hem naar binnen reed wel aan het slopen zijn?allen schreef:Joy, als je verstandig bent verander je je post even. Je mening geven mag, maar iemand zo belachelijk maken is niet verstandig. Straks klaagt hij je nog aan. Overal ik vind bijschrijven maakt het wat makkelijker te verdedigen voor Macboy, mocht je hem nodig hebben.
PB van Peter

Peter Tunissen schreef:Ook namens Daan van der Keur nog de beste wensen voor 2010!
Vond vanochtend een brief in de brievenbus (!!! vond het zo schattig dat hij mijn adres zelfs opgezocht had) dat hij DF toch echt aangifte zou doen als er nog een keer iets over autotesten.nl op het forum geschreven kon worden en dat we hem wel konden bannen, maar dat hij heel veel vrienden door heel Nederland heeft die DF in de gaten houden. Dus dat is mooi voor de kijkcijfers als we nog eens commercieel gaan. 8)
Eerste neiging was overigens om de topics weer gewoon terug te zetten, misschien moeten we dat toch wel doen met die brief er in als waarschuwing om toch vooral niet meer over autotesten.nl op DF te posten.
- RVV
Ach genoeg er over.. sop van de kool niet waard

- Petrolhead Tom
Ik denk echt dat ik hier alleen in sta, maar ik wil die man ontmoeten! Volgens mij kom je niet meer bij! Hij maakt dingen mee in normale auto's die 100 andere automobilisten in hun hele leven niet tegen komen en maakt de ene rake grap na de andereRico schreef:Ach genoeg er over.. sop van de kool niet waard![]()

- Snipe
Het gerucht gaat dat Daan van der Keur geboekt is als komische act voor de nieuwjaars-BBQ.Tom Westendorp schreef:Ik denk echt dat ik hier alleen in sta, maar ik wil die man ontmoeten! Volgens mij kom je niet meer bij!
-
even voor google dit hoor:
Autotesten Auto Testen Autotesten.nl kut tests raggen aan bonken rijden
Daan van der keur Daan v/d Keur D. v/d Keur prutser arrogant
ik hoop dat ie zichzelf weer gaat zoeken en hier weer komt, leven in de brouwerij

Autotesten Auto Testen Autotesten.nl kut tests raggen aan bonken rijden
Daan van der keur Daan v/d Keur D. v/d Keur prutser arrogant
ik hoop dat ie zichzelf weer gaat zoeken en hier weer komt, leven in de brouwerij

- Paskal
- Auto: meerdere
Eens, mbt gas liften net voor het overschakelen.... Lukt mij ook wel. Maaaaaar waarom denk je dat mijn moeder van 67 een automaat heeft gekocht? In ieder geval niet om iedere keer het schakelmoment op te sporen en dan te gaan liften e.d.duifjes.com schreef:Even terugkomend op de robotbak....ik gebeloof je als je naast mij zit dat ik de automaat zou kan bedienen dat je niet voelt dat ie schakelt!!!!....het is ff wennen maar vlak voor schakelmoment moet je het gas ff liften....je merkt dan niets.....overigens kunnen ze wel een normale automaat leveren technisch geen probleem alleen is deze 1) veel zwaarder en 2) onzuiniger waardoor de Co2 uitstoot geneuzel meuk etc niet zo laag is.....

@Hendrik: SX4 ook gedaan, maar kwaliteitsgevoel was zowel in de Swift als in de SX4 een stuk minder dan in de Yaris.
- Jurriuit
Nu al een legendarische avond. 2010 kan niet meer stukSnipe schreef:Het gerucht gaat dat Daan van der Keur geboekt is als komische act voor de nieuwjaars-BBQ.Tom Westendorp schreef:Ik denk echt dat ik hier alleen in sta, maar ik wil die man ontmoeten! Volgens mij kom je niet meer bij!

- duifjes.com
Is er een foto van die man....ben benieuwd hoe ie er uit ziet?Tom Westendorp schreef:Ik denk echt dat ik hier alleen in sta, maar ik wil die man ontmoeten! Volgens mij kom je niet meer bij! Hij maakt dingen mee in normale auto's die 100 andere automobilisten in hun hele leven niet tegen komen en maakt de ene rake grap na de andereRico schreef:Ach genoeg er over.. sop van de kool niet waard![]()
Daan mocht je niet meer gebant zijn, pb me even maken we een afspraak
-
OnlineFabian
Dat wil je echt niet. Geloof me, heb er nog trauma's vanTom Westendorp schreef: Ik denk echt dat ik hier alleen in sta, maar ik wil die man ontmoeten!

-
OnlineFabian
Paskal Morriën schreef:Eens, mbt gas liften net voor het overschakelen.... Lukt mij ook wel. Maaaaaar waarom denk je dat mijn moeder van 67 een automaat heeft gekocht? In ieder geval niet om iedere keer het schakelmoment op te sporen en dan te gaan liften e.d.duifjes.com schreef:Even terugkomend op de robotbak....ik gebeloof je als je naast mij zit dat ik de automaat zou kan bedienen dat je niet voelt dat ie schakelt!!!!....het is ff wennen maar vlak voor schakelmoment moet je het gas ff liften....je merkt dan niets.....overigens kunnen ze wel een normale automaat leveren technisch geen probleem alleen is deze 1) veel zwaarder en 2) onzuiniger waardoor de Co2 uitstoot geneuzel meuk etc niet zo laag is.....
@Hendrik: SX4 ook gedaan, maar kwaliteitsgevoel was zowel in de Swift als in de SX4 een stuk minder dan in de Yaris.
Eens P, is een drama zo'n bak. Zijn veel merken die zo'n drama-bak leveren. Ik zet ze gewoon NIET in mn showroom, elke proefrit ermee eindigt in een teleurstelling, volledig begrijpelijk ook nog. Snap echt niet dat ze die rotzooi leveren.
- Jelmer850i
Wat voor motor hang je erin, heeft moeders dat nodig?
Mijn ouders hebben toen de 308SW net uit was ook 1 besteld maar waren zo'n 27k kwijt, jij hebt het hier over:
308 SW : 38 k
Tip: kijk eens naar een X1 !
Mijn ouders hebben toen de 308SW net uit was ook 1 besteld maar waren zo'n 27k kwijt, jij hebt het hier over:
308 SW : 38 k
- RVV
LOL@Jelmer... Yaris was het geworden 

- duifjes.com
Mee eens na een proefrit is het altijd.....leuke mooie auto meer nee....hij schakelt niet lekker.......Fabian schreef:Paskal Morriën schreef:Eens, mbt gas liften net voor het overschakelen.... Lukt mij ook wel. Maaaaaar waarom denk je dat mijn moeder van 67 een automaat heeft gekocht? In ieder geval niet om iedere keer het schakelmoment op te sporen en dan te gaan liften e.d.duifjes.com schreef:Even terugkomend op de robotbak....ik gebeloof je als je naast mij zit dat ik de automaat zou kan bedienen dat je niet voelt dat ie schakelt!!!!....het is ff wennen maar vlak voor schakelmoment moet je het gas ff liften....je merkt dan niets.....overigens kunnen ze wel een normale automaat leveren technisch geen probleem alleen is deze 1) veel zwaarder en 2) onzuiniger waardoor de Co2 uitstoot geneuzel meuk etc niet zo laag is.....
Eens P, is een drama zo'n bak. Zijn veel merken die zo'n drama-bak leveren. Ik zet ze gewoon NIET in mn showroom, elke proefrit ermee eindigt in een teleurstelling, volledig begrijpelijk ook nog. Snap echt niet dat ze die rotzooi leveren.
-
OnlineADV
Lol @ jelmer 2: Toen dit topic geschreven werd was er nog geen X1 
Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..

Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..
-
Ja, dat is echt dezelfde prijsrange. Er staat er nog 1 bij VPG in de showroom voor 78k...... X1 is leuk hoor maar de tarieven zijn een beetje bizar. Neemt niet weg dat ze als warme broodjes gaan!Jelmer850i schreef: 308 SW : 38 k
- RVV
78K voor een X1