Dan zie je daar vast ook vaak Porsche's langs rijden?Martijn Koevoets schreef:Dat is ook vrij logisch, aangezien ik daar woon...
Audi TT-RS
-
Re: Audi TT-RS
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Van JdB bedoel je?Ernst Jan Dekker schreef:Dan zie je daar vast ook vaak Porsche's langs rijden?Martijn Koevoets schreef:Dat is ook vrij logisch, aangezien ik daar woon...
-
Ja klopt, die parkeert volgens mij altijd zijn auto in die garage?Robin schreef:Van JdB bedoel je?Ernst Jan Dekker schreef:Dan zie je daar vast ook vaak Porsche's langs rijden?Martijn Koevoets schreef:Dat is ook vrij logisch, aangezien ik daar woon...
- MartijnGizmo
Hij heeft daar idd een plek gehuurd vlakbij de uitgang, ik zie wel es een 911 of Cayenne staan als ik door de Pelsterstraat fiets...
- Sperdy
supergeluid! Maar waarom wil die TeeTee maar niet goed vallen? Ik weet het gewoon niet. De auto is - inmiddels - te gekunseld. Denk dat dat het is.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Is dat de TT van Woldring? Had er ook één besteld hoorde ik
- MartijnGizmo
Nee, persdemo van Pon...
- Sperdy
off topic: Audi is qua vormgeving ook erg wisselvallig. De R8 is prachtig. Ook de enige auto waar de leds wel goed staan. De Audi A5 Coupe, ook een mooie auto. De Audi A4 Avant (jaren 90) was prachtig. De huidige RS4 vind ik breed en cool. Verhaal uit de ouwe doos, voor diegenen onder ons die dat hebben meegemaakt: Maar de Audi 100 in de jaren 80 was revolutionair!

Maar er zitten ook zoveel afgeleiden van die goede ontwerpen en die vallen dus allemaal door de mand. Eenheidsworsten inderdaad.
Maar er zitten ook zoveel afgeleiden van die goede ontwerpen en die vallen dus allemaal door de mand. Eenheidsworsten inderdaad.
- Vdub
Die Wouter snapt het niet helemaal.. dat geknutsel komt toch bij Quattro GmbH vandaan? Net als alle RS-en? De merknaam is toch ook Quattro en de handelsnaam (Audi) TT-RS
- MartijnGizmo
Op het kentekenbewijs stond gewoon Audi bij deze.
Hier trouwens het verschil met de uitlaatklep (bij in-/uitschakelen sportstand):
[vimeo]http://www.vimeo.com/7940461[/vimeo]
Het geluid is wat zacht, maar even voor de beeldvorming. Als je met raam of portier open de sportstand uitschakelt bij stationair, is het net of je de motor uitdoet.
Hier trouwens het verschil met de uitlaatklep (bij in-/uitschakelen sportstand):
[vimeo]http://www.vimeo.com/7940461[/vimeo]
Het geluid is wat zacht, maar even voor de beeldvorming. Als je met raam of portier open de sportstand uitschakelt bij stationair, is het net of je de motor uitdoet.

- MartijnGizmo
Ik heb er uiteraard ook een paar plaatjes van:

Voor meer zie http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 807273419/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor meer zie http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 807273419/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
heerlijke foto's weer Martijn 

- Macboy
Super 

- turboo
Tijd geleden voor mij dat ik op DF ben! Mooie pics Martijn...bedankt voor je clips op vimeo, nog even aftellen en dan komt ie voor mij..!
Tijd voor een nieuwe roadtrip film :playcar:
-
Dan ga ik ook mee! 
Super filmpje van die Roadtrip naar de Nurburgring!

Super filmpje van die Roadtrip naar de Nurburgring!

- MartijnGizmo
Het aftellen waard, machtig mooi apparaat IMHO!turboo schreef:Tijd geleden voor mij dat ik op DF ben! Mooie pics Martijn...bedankt voor je clips op vimeo, nog even aftellen en dan komt ie voor mij..!

- Adje ///M3
Ja! Eindelijk, we (autobedrijf) hebben er ook één. Precies in de uitvoering welke ook door Martijn op de foto is gezet.
Sportuitlaat is een optie en deze MOET gewoon erbij besteld worden. Heerlijke roffel, zelfs bij laag toerental (1.500 rpm) erg lekker aanwezig.
De auto voelt bij wegrijden zenuwachtig aan waardoor je meteen al merkt dat je hier niet met een zogenaamde "kappersauto " te maken hebt.
Integendeel. Dit is een kanon welke aan blijft kleven en steeds maar uitnodigd om op het gas te blijven gaan. Al met al een lekker stuurautootje.
Conclusie: bij dag één al verkocht. :playcar:
Sportuitlaat is een optie en deze MOET gewoon erbij besteld worden. Heerlijke roffel, zelfs bij laag toerental (1.500 rpm) erg lekker aanwezig.
De auto voelt bij wegrijden zenuwachtig aan waardoor je meteen al merkt dat je hier niet met een zogenaamde "kappersauto " te maken hebt.
Integendeel. Dit is een kanon welke aan blijft kleven en steeds maar uitnodigd om op het gas te blijven gaan. Al met al een lekker stuurautootje.
Conclusie: bij dag één al verkocht. :playcar:
- RutgerK
Ik vind het een schitterende auto met super motor. Lijkt mij ook erg lekker als de 5 cilinder in de RS3 (sportback) komt.
Nog een filmpje van een 5-cilinder
Nog een filmpje van een 5-cilinder
- MartijnGizmo
Verbaast me dat we dat blok nog niet in een Golf R oid gezien hebben...
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Dat blok had standaard in de Golf R moeten zitten! 

- Macboy
Dat was inderdaad super geweest: 5 cilinder in de R20 ! Dan doen ze aan downsizing t.o.v. de 6-cilinder, maar wel genoeg afstand tot de 4-cilinder ! Leuk, hier heb ik zelf niet eerder aan gedacht ... ook niemand genoemd in Golf draadje ?Hans R schreef:Dat blok had standaard in de Golf R moeten zitten!
- RutgerK
De basis van het blok komt uit de Golf.Macboy schreef:Dat was inderdaad super geweest: 5 cilinder in de R20 ! Dan doen ze aan downsizing t.o.v. de 6-cilinder, maar wel genoeg afstand tot de 4-cilinder ! Leuk, hier heb ik zelf niet eerder aan gedacht ... ook niemand genoemd in Golf draadje ?Hans R schreef:Dat blok had standaard in de Golf R moeten zitten!
- Robin Hartog
Ik geloof dat je zijn post met een stukje sarcasme moet nemen.RutgerK schreef:De basis van het blok komt uit de Golf.Macboy schreef:Dat was inderdaad super geweest: 5 cilinder in de R20 ! Dan doen ze aan downsizing t.o.v. de 6-cilinder, maar wel genoeg afstand tot de 4-cilinder ! Leuk, hier heb ik zelf niet eerder aan gedacht ... ook niemand genoemd in Golf draadje ?Hans R schreef:Dat blok had standaard in de Golf R moeten zitten!
- MartijnGizmo
Vandaar dat ik me dus ook afvraag waarom er nog geen tuner is die een TT-RS-blok in een Golf R gelepeld heeft... 8)RutgerK schreef:De basis van het blok komt uit de Golf.