Een aankoopprijs is 1 ding, maar een auto rijdend houden is een heel ander verhaal. Bij dat laatste wil je liever een oogje dichtknijpen maar hou je jezelf dan niet voor de gek ?
Wie durft een prijs per kilometer uit te rekenen

Ik nietRico v Velzen schreef:Wie durft een prijs per kilometer uit te rekenen:
: En met droge ogen te zeggen mmwaau valt wel mee 8)
Haha... LOLArthur schreef: Ohnee, als 1e kijk ik op de bankrekening en als ik denk: goh, dat kan wel iets minderdan begin ik weer rond te kijken.
Kleine kern van waarheid zit er wel in hoor.Knot schreef:Ik neem het met een korrel zout allemaal,
Echt veel berekeningen maak ik niet.. lees altijd veel over de auto die ik wil aanschaffen en laat mezelf goed informeren. Ik zal alleen niet snel gaan voor auto's waarbij de kans op hoge onderhoudskosten groot is. Ik heb liever een auto waarbij ik weet wat ie ongeveer gaat afschrijven dan een auto waarbij ik maar moet afwachten wat er bij het onderhoud komt kijken. Moet dus voorspelbaar zijn en "leuk blijven".Rico v Velzen schreef:Waar kijk je naar, alleen de aanschafprijs, of ga je voor een volledige ABN-AMRO calculatie tot 3 cijfers achter de komma over 4 jaar uitgesmeerd.
Een aankoopprijs is 1 ding, maar een auto rijdend houden is een heel ander verhaal. Bij dat laatste wil je liever een oogje dichtknijpen maar hou je jezelf dan niet voor de gek ?
Wie durft een prijs per kilometer uit te rekenen:
: En met droge ogen te zeggen mmwaau valt wel mee 8)
Same here! minus dat trackdays gedeelte.Steven Nauta schreef:Ik ga de kosten per jaar niet uitrekenen, zo lang ik het kan betalen vind ik het wel prima en wil ik het verder ook niet weten eigelijk. Als ik het niet meer kan betalen rij ik minder en neem ik deel aan minder trackday's. Afschrijving heeft dat ding toch niet meer.
Same hereallen schreef:Koop de auto blind vanen ontdek achteraf dat de kosten mee kunnen vallen of niet...
Maus335i schreef:Same hereallen schreef:Koop de auto blind vanen ontdek achteraf dat de kosten mee kunnen vallen of niet...
is dat in of ex afschrijving? incl afschrijving valt het me wel mee, als het ex-afschrijving is, zou een rs4 wel een hele dure hobby zijn voor 40/45k per jaarleonard schreef:Heb pas er eens even aan gerekend. was wel ff schrikken.
RS4 kost gewoon ergens rond de 80/90 ct per km![]()
en dat voor 40/45k per jaar is dus wel serieus geld.
Weten we dus weer waarvoor we werken![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten