Opzich vind ik het wel lachen dat er een Nederlander tussen zit.
Hoe ze zijn naam ook uitspreken Larens dé Groet
*inkopmodus*RutgerK schreef:Ik weet niet of die boot in grote getalen wordt geproduceerd. Twee jaar geleden lag zo'n boot in de haven van Oslo na een 'groene' tocht rond de wereld. En nu het belangrijkste..... de boot werd aangedreven door een BMW motor.
Wat is dat voor onzin Luco? BMW heeft heel veel ervaring met boten...luco hornsveld schreef:*inkopmodus*RutgerK schreef:Ik weet niet of die boot in grote getalen wordt geproduceerd. Twee jaar geleden lag zo'n boot in de haven van Oslo na een 'groene' tocht rond de wereld. En nu het belangrijkste..... de boot werd aangedreven door een BMW motor.
de boot werd aangedreven door een BMW motor
Daarom konden ze niet op tijd wegkomen toen die walvisjagersboot ze ging rammen
MartijnS schreef:Filmpje![]()
Joy schreef:Aparte actie om vlak voordat het walvisschip voorlangs vaart volgas vooruit te geven
En dit schiet wel op, wil je zeggen? Die lui moeten gewoon stoppen met dat gehobby van ze waarmee ze zichzelf voor joker zetten.luco hornsveld schreef: Hugo, net of de japanse politiek zich daar wat van aantrekt, wordt eens wakker zeg.
Maar de beste stuurlui staan weer aan wal
Oppassen jij, he! Je zit nog in je proeftijd.Tom schreef:hier een foto van Hugo
Nee, in de zak.Metchu schreef:Welke is Hugo? Die in het rood?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, Google [Bot], jos_br, looney16v, RJK en 13 gasten