Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
KIEK 'M GOAN! 
-
Luuk
Hedde gij da ding nie nodig op uwe werk? 
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Wa denkte gij zelf jonge?! TUURLIJK NIE MAN! 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Lachen net weer............................het sneeuw hier nu echt redelijk door de straten maagdelijk wit..........................lekker doorkarren slippen, skeef en alles wat er bij komt kijken.........................
Tot dat je weer achteraan mag sluiten en mensen het "lef" hebben om minder dan stapvoets door 2 cm sneeuw te rijden......................je ziet daar voor spontaan de ruiten van het angstzweet beslaan, en uit de uitlaat komt de diaree al te voorschijn, want ze hebben zich ter plekke de broek volgescheten........................................argggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Niet normaal wat een angsthazen.....................probeer dan even hoe de weg condities zijn, even een keer gas geven, even een keer remmen, even een keer wat bruusk insturen en je weet waar je aan toe bent.........................................nee als een bezopen slak naar huis toe en een flinks slijmspoor achterlatend................................
Zo dat lucht weer op..................................
Tot dat je weer achteraan mag sluiten en mensen het "lef" hebben om minder dan stapvoets door 2 cm sneeuw te rijden......................je ziet daar voor spontaan de ruiten van het angstzweet beslaan, en uit de uitlaat komt de diaree al te voorschijn, want ze hebben zich ter plekke de broek volgescheten........................................argggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Niet normaal wat een angsthazen.....................probeer dan even hoe de weg condities zijn, even een keer gas geven, even een keer remmen, even een keer wat bruusk insturen en je weet waar je aan toe bent.........................................nee als een bezopen slak naar huis toe en een flinks slijmspoor achterlatend................................
Zo dat lucht weer op..................................
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Over shit gesproken Robert.
Gistermiddag bij m'n'zwager en schoonzus in Amsterdam Noord had ik de huurMini geparkeerd op 'n relatief veilige plek ivm vuurwerk de nacht ervoor. Een centimetertje of 2 sneeuw gevallen en ja hoor sta ik in de hondestront onder de sneeuw achter de auto.
Dat was m'n eerste vloekpartij van het jaar, er zullen er nog vele volgen....
Gistermiddag bij m'n'zwager en schoonzus in Amsterdam Noord had ik de huurMini geparkeerd op 'n relatief veilige plek ivm vuurwerk de nacht ervoor. Een centimetertje of 2 sneeuw gevallen en ja hoor sta ik in de hondestront onder de sneeuw achter de auto.
Dat was m'n eerste vloekpartij van het jaar, er zullen er nog vele volgen....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sorry................mhoehahahaha
Zou mij ook kunnen gebeuren............................onder het motto; heb ik dat weer......
Life`s a bitch, before you know, you`ll marry one...........................
Zou mij ook kunnen gebeuren............................onder het motto; heb ik dat weer......
Life`s a bitch, before you know, you`ll marry one...........................
- GTRene
lol @Robin, sneeuwpoep ipv sneeuwpop
trouwens hier sneeuwt het ook al uren
nah, ga ik ook maar niet weg, geen zin aan risky acties met men kar of dat risico dat anderen tegen de mijnes aanglijden 
trouwens hier sneeuwt het ook al uren
- romo
Blijft mooi door sneeuwen idd..........................en het ziet er prachtig uit..........en geen mens op straat...........................heerlijk wat een rust.................
- GTRene
romo schreef:Blijft mooi door sneeuwen idd..........................en het ziet er prachtig uit..........en geen mens op straat...........................heerlijk wat een rust.................
toch hoop ik weer op betere tijden voor het rijden, niet dat ik veel rijd (heel weinig nog) maar als ik rijd dan graag droge weg en +13 graden ofzo, das een mooie driving-temp voor alles.
- Martin van der Zwaard
Re: SNEEUW
Breda en Etten-Leur een aardige laag. In Rijsbergen en Zundert lag bijna niks.Mark Nauta schreef:Serieus!?!?! Hier in Roosendaal ligt toch wel een hele dikke..........anderhalve centimeterFabian schreef:Breda, 10 tot 15 cm, echte poeder.
Was dus echt een grens gevalletje denk ik.
- SteV6
Vanmiddag moest ik echt bij de Gamma zijn. Dus mijn inkopen gedaan en daarna, tja, zal ik wel of niet even los gaan op het parkeerterrein? Komt een dwaas in een gele Ford Ka keihard aanvliegen. Meneer de bestuurder trekt aan de handrem ... En klapt bijna in de oudpapiercontainer. Alsof die waarschuwing nog niet genoeg is probeert hij het nog een keer en schuift zo een truckdocking in
Toen kon ik het niet laten om ook even los te gaan. Alleen viel het niet mee om een mooie drift vast te houden, het was een complete ijsplaat en spekglad. Nu valt daaroverheen weer een mooie sneeuwlaag, dus de komende dagen nog voldoende pret
Stephan
Toen kon ik het niet laten om ook even los te gaan. Alleen viel het niet mee om een mooie drift vast te houden, het was een complete ijsplaat en spekglad. Nu valt daaroverheen weer een mooie sneeuwlaag, dus de komende dagen nog voldoende pret
Stephan
- GTRene
net ff buiten brrr
paar foto's gemaakt maja wil niet echt met foon savonds, anyway ligt toch nu zo'n 10cm
deze is achter men huisje...beetje slecht beeld moest hem lichter maken anders wilde het al helemaal niet.

deze is achter men huisje...beetje slecht beeld moest hem lichter maken anders wilde het al helemaal niet.
- romo
Prachtig........................ 
- JP
Klote sneeuw.... 
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Waar zie jij die sneeuw, JP ? Hier in Brunssum ligt niks..
- Individual
Hier ligt ook helemaal niks nog.
- JP
Ook niet specifiek, dat sneeuw hier in Limburg ligt, maar ben helemaal klaar met die sneeuw in NL en de landen om ons heen.
Maarrr, met het werk en dan het rijden in de sneeuw met de vrachtwagen, is niet mijn ding. Snelwegen gaan dan nog wel, maar bij klanten sta je te kloten, want bij 3 cm kun je al niets meer...
Maarrr, met het werk en dan het rijden in de sneeuw met de vrachtwagen, is niet mijn ding. Snelwegen gaan dan nog wel, maar bij klanten sta je te kloten, want bij 3 cm kun je al niets meer...
- Youp
Roermond ook nada.... Het is wel lekker glad....Michel Huisman schreef:Waar zie jij die sneeuw, JP ? Hier in Brunssum ligt niks..
- GTRene
van mij mag je het hier ophalenIndividual schreef:Hier ligt ook helemaal niks nog.
wel mooi weer om met je vriendin voor de openhaard te liggen en lekker te...
mis alleen nog 2 dingen...de openhaard en een vriendin
- Youp
Open haard, check....
Vriendin.... Fail....
Vriendin.... Fail....
- Mike S.
- Auto: M135i
Ik heb het allebei.... maar die tijd heb ik wel gehad 
Edit: ik zeg het verkeerd... ik heb de tijd gehad dat ik die omstandigheden nog nodig had
Edit: ik zeg het verkeerd... ik heb de tijd gehad dat ik die omstandigheden nog nodig had
- Youp
Ik heb die tijd ook gehad.... En toen ging het uit.
Nu weer van voor af aan beginnen... 
-
Tom
+1JP schreef:Klote sneeuw....
weg ermee.
- romo
GTRene schreef:van mij mag je het hier ophalenIndividual schreef:Hier ligt ook helemaal niks nog.![]()
wel mooi weer om met je vriendin voor de openhaard te liggen en lekker te...
mis alleen nog 2 dingen...de openhaard en een vriendin![]()
![]()
Ja, ik ken dat......................ik zit meer "op" de computer dan ............................nou jan vul maar in.....................
- GTRene
me too
achja tis ff niet anders, echter 2010 is net begonnen, nwe ronde nwe kansen...daarbij tis een even jaar wie weet wordt het beter :banaan:
voorlopig nog ff achter de PC = Personal Circumstances
echter beter alleen dan met de verkeerde samen
achja tis ff niet anders, echter 2010 is net begonnen, nwe ronde nwe kansen...daarbij tis een even jaar wie weet wordt het beter :banaan:
voorlopig nog ff achter de PC = Personal Circumstances
echter beter alleen dan met de verkeerde samen