e39 begint uit het straatbeeld te verdwijnen
- RVV
e39 begint uit het straatbeeld te verdwijnen
Valt mij op.. allemaal naar de sloop ofzo ?
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: e39 begint uit het straatbeeld te verdwijnen
Gelukkig maar.. 

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Daarom heb ik maar één uit het buitenland gehaald.
- Fernando
In bepaalde wijken van Den Haag zie je ze nog genoeg.... 

- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
haha ik wou al zeggen, ze zijn waarschijnlijk verplaatst naar bepaalde steden/wijkenFernando schreef:In bepaalde wijken van Den Haag zie je ze nog genoeg....

-
Jules schreef:haha ik wou al zeggen, ze zijn waarschijnlijk verplaatst naar bepaalde steden/wijkenFernando schreef:In bepaalde wijken van Den Haag zie je ze nog genoeg....

Laatst gewijzigd door Xave30 op 02 jan 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Tsja, E60 is er alweer een tijdje toch?
-
zo is de E30/E34 zo langzaam een klassieker aan het worden en word nu de E39 net zoals de E36 een auto die veel gebruikt word in een bepaald "segment"
-
Zeg maar hood rides gewoon Dennis.
- Knot
LOL.. dan doel je niet op circuitgebruik want daar is de E39 volgens mij niet zo'n beer in.
Dennis Huijsman schreef:zo is de E30/E34 zo langzaam een klassieker aan het worden en word nu de E39 net zoals de E36 een auto die veel gebruikt word in een bepaald "segment"
Gelukkig met de ///M5 nog een compleet ander verhaal.. al moet ik zeggen dat een knappe 530D e39 ook nog wel wat moet kosten.
-
de knappe 530d zal na het uitkomen van de nieuwe 5 serie toch nog flink zakken... ookal moet ik zegen dat een nette 525tds (E34) met niet te veel km's ook netjes op prijs blijftPaul schreef:Dennis Huijsman schreef:zo is de E30/E34 zo langzaam een klassieker aan het worden en word nu de E39 net zoals de E36 een auto die veel gebruikt word in een bepaald "segment"
Gelukkig met de ///M5 nog een compleet ander verhaal.. al moet ik zeggen dat een knappe 530D e39 ook nog wel wat moet kosten.
Inderdaad M5 is en blijft indien die netjes is een ander verhaal, zo ook met de voorgaande M5 uitvoeringen ( E34 & E28 )
- Paskal
- Auto: meerdere
Mooi laten verdwijnen dan
Maar inderdaad, echt veel zie je ze niet. De sedans zijn hier in het Helmondse in bepaalde wijken wel geliefd trouwens
Desalniettemin ben ik nog donders blij met mijn 530d. Afgelopen weekend trouwens eindelijk na veel wachten op Mplaats een Intravee-unit tegen gekomen om de Ipod te bedienen. 350€ nieuw in NL (UK iets minder) vind ik wat veel geld voor 2 van die kastjes. Kinderlijk eenvoudig aansluiten en bediening via navi-scherm is echt ideaal en ben dus weer zo blij als een kind :banaan: Hier nog een ploatje van mijn ding op zijn zomerbandjes.

Desalniettemin ben ik nog donders blij met mijn 530d. Afgelopen weekend trouwens eindelijk na veel wachten op Mplaats een Intravee-unit tegen gekomen om de Ipod te bedienen. 350€ nieuw in NL (UK iets minder) vind ik wat veel geld voor 2 van die kastjes. Kinderlijk eenvoudig aansluiten en bediening via navi-scherm is echt ideaal en ben dus weer zo blij als een kind :banaan: Hier nog een ploatje van mijn ding op zijn zomerbandjes.
- frankv
ik vraag me wel vaker af waar sommige auto's blijven, het ene moment zie je ze overal, het volgende moment vrijwel niet meer (volkswagen touareg bijvoorbeeld)
vallen ze je gewoon niet meer op, of zijn er veel leaseauto's in het begin die na een jaar doorverkocht worden en minder op de weg komen?
een auto die ik nu relatief vaak zie (en ook wel opvalt) is de range rover sport, ook de gewone range rover blijf je redelijk veel zien vind ik (ligt denk ik ook wel aan de streek waar ik woon...)
vallen ze je gewoon niet meer op, of zijn er veel leaseauto's in het begin die na een jaar doorverkocht worden en minder op de weg komen?
een auto die ik nu relatief vaak zie (en ook wel opvalt) is de range rover sport, ook de gewone range rover blijf je redelijk veel zien vind ik (ligt denk ik ook wel aan de streek waar ik woon...)
- Martin van der Zwaard
Op de sloop is de E39 iig nog niet te vinden hoor. De E36 komt langzaam aan steeds vaker voor (helaas).
- Femme
Ik zat er juist aan te denken om de B10 weg te doen en een 545i Touring uit Dld te halen, die tevens de 330i zal opvolgen. Ik denk niet ik het echt ga doen, maar aan de andere kant is het wel een goed moment. De E61 is nog geen oude meuk en de B10 heeft nog een redelijke kilometerstand (167.000). Ik vind het wel lastig om de waarde van de auto te schatten (goed onderhouden '98-er met Prins VSI, 355mm 4-pots Brembo's, 19 inch Alpina en Koni FSD).
-
Ik heb het idee dat sommige modellen massaal geexporteerd worden, waaronder de Touareg, lijkt me door zijn bizarre afschrijving een behoorlijk interessant export apparaat.frankv schreef:ik vraag me wel vaker af waar sommige auto's blijven, het ene moment zie je ze overal, het volgende moment vrijwel niet meer (volkswagen touareg bijvoorbeeld)
Ik heb zo een ding met Bulgaars en Pools kenteken gespot :/
-
zal inderdaad veel export zijn, op de sloop zie je ze inderdaad weinig
-
LOL, wat je maar wilt geloven hoor. Van iedere wagen in iedere prijsklasse zie je wel raar volk rijden. Of het nu een e30 van 25 jaar oud is, een E39 M5 met 48 inch jetsers of een gloednieuwe Mercedes van 1,5 ton. Genoeg van dat 'gepeupel onder jouw niveau'(?) dat zelfs nog een nieuwe Rolls Royce durft te laten pimpen.Dennis Huijsman schreef:zo is de E30/E34 zo langzaam een klassieker aan het worden en word nu de E39 net zoals de E36 een auto die veel gebruikt word in een bepaald "segment"

-
Zie ze hier in Rotterdam nog genoeg rondrijden!
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
waarom verbaast mij dit niet?Mark N schreef:Zie ze hier in Rotterdam nog genoeg rondrijden!

-
Mark N schreef:Zie ze hier in Rotterdam nog genoeg rondrijden!
Wilde ik ook al zeggen. Was er vorige week nog en daar stikt het ervan. compleet mrt pet achter stuur en de stoel in ligstand

Overigens viel me op dat dezelfde doelgroep de E60 ook al heeft gevonden, compleet met Msportpakket en 24'' wielen

- Tim N
Kies een willekeurige auto uit waar je je op gaat focussen en dan merk je dat je het type vaker tegenkomt dan je in eerste instantie zou denken.
(geen miura oid natuurlijk maar een gewoon in veelvoud geproduceerde 4 wieler)
(geen miura oid natuurlijk maar een gewoon in veelvoud geproduceerde 4 wieler)
zullen we het even gaan hebben over de E36... iedere 18jarige pukkelkop heeft er nu een met Mpakket, die dingen zie je nu nog meer dan pukkelkopjes op scooters. 

- duifjes.com
Gewoon rijden wat je leuk vindt.......wat andere vinden.... :fy:
E60 zie ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak een bepaald publiek in rijden hoor....
E60 zie ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak een bepaald publiek in rijden hoor....