Wie van jullie heeft ervaring met een van de twee toestellen.
6700 heb ik gebruikt bij een maat, is erg mooie toestel, 5mp camera (bizar goed) ingebouwde gps etc. Ik denk eraan om dit toestel te nemen.
Maar heeft iemand ook ervaring met de Nokia E55? Volgens mij heeft dat ding ook alles, maar ik heb hem nooit in mijn handen gehad, en nooit gebruikt. Ik heb de reviews gelezen van beiden maar ik twijfel nog steeds.
6700 is nieuw al voor 190 euro te krijgen (tweakers) volgens mij is de E55 wat duurder. Maar als iemand hier ervaringen over de E55 kan vertellen, graag.
Edit:
Ik wil een toestel dat er redelijk mooi uitziet en het liefst veel "opties" heeft. Dingen als 5mp camera is gewoon handig, ik heb nu een 6310i koelkast editie, maar als een telefoon alleen kan bellen dan kan ik beter mijn telefoon helemaal niet wegdoen. Oh ja de telefoon moet gewoon als een telefoon uitzien, dingen als toetsenbord gevormde telefoons, computer telefoons, pda telefoons zijn leuk maar in de praktijk voor mij erg onhandig dus liever niet.
Nokia E55 of 6700
- Mike S.
- Auto: M135i
Re: Nokia E55 of 6700
Ik heb de E52 dat is hetzelfde als de E55 wat dat aangaat..
Op zich fijn toestel, wel wat problemen gehad met het luidsprekertje .
Email e.d. werkt erg fijn en hetzelfde geld voor internet...
Bouwkwaliteit vind ik alleen wat minder... maar daar is de prijs ook naar.
Voor de rest een fijn toestel
Op zich fijn toestel, wel wat problemen gehad met het luidsprekertje .
Email e.d. werkt erg fijn en hetzelfde geld voor internet...
Bouwkwaliteit vind ik alleen wat minder... maar daar is de prijs ook naar.
Voor de rest een fijn toestel
-
jarno trulli
heb er met mijn werk veel mee te maken het licht er een beetje aan waar je hem voor wilt gebruiken, de E series van nokia zijn meer opgesteld als smartphones met een zeer goede agendafunctie en de 6700 werkt meer als een normale telefoon. moet zeggen dat we wel een hoop 6700´s terug krijgen voor reperatie en software problemen, wil daar wel de kanttekening bij plaatsen dat de 6700 wel veel meer verkocht word dan de e55 dus daarom krijgen we er ook meer terug. heb je de chromen 6700 gezien die is echt heel chique.
- Martin van der Zwaard
Ik heb de zwarte 6700 en vind het een prima toestel.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat ie soms raar doet op mijn Parrot CK3100. Geluid hapert dan heel erg. Misschien even nieuwe software op de Parrot zetten, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Verder gewoon een goed, simper toestel zoals ik het graag heb.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat ie soms raar doet op mijn Parrot CK3100. Geluid hapert dan heel erg. Misschien even nieuwe software op de Parrot zetten, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Verder gewoon een goed, simper toestel zoals ik het graag heb.
-
EG
Hmmm dit is echt een moeilijk geval.
E55 heeft meer mogelijkheden, maar de 6700 is compacter, mooier en goedkoper.
Neig nu eerlijk gezegd naar de 6700, en moet vooral zilver zijn want dat ziet er echt ongelofelijk strak uit.
E55 heeft meer mogelijkheden, maar de 6700 is compacter, mooier en goedkoper.
Neig nu eerlijk gezegd naar de 6700, en moet vooral zilver zijn want dat ziet er echt ongelofelijk strak uit.
- RVV
Iphone