Zelf:
Ander werk, andere auto , ander huis, en veel Ring-DF

en 2x in de week naar de sportschool om van die beertender een 6pack te maken....

Sex voor de TF heeft hetzelfde effect als sex voor de wedstrijd..... ??:hmmm:Michel Huisman schreef:Nog meer sex en als er dan nog tijd over blijft, meer zeit am 'Ring
Ow, had wel verwacht dat je 'chick scoren' en 'veel snelle S1000R km's maken' zou posten.romo schreef:Continuering van het huidige...........................dikke prima............
:drinking:
Wouter81 schreef:Ow, had wel verwacht dat je 'chick scoren' en 'veel snelle S1000R km's maken' zou posten.romo schreef:Continuering van het huidige...........................dikke prima............
:drinking:
Robin schreef:-gezond blijven
-elk zogenaamd goedbedoeld 'advies' van lieden aan de kantlijn afwijzen, de beste stuurlui staan aan wal, dat idee.(of iig het goede eruit destilleren if possible)
-'niemand' meer in vertrouwen nemen, maar wel relaxed daarmee omgaan
-'nog' egoistischer worden en daar relaxed mee omgaan
-de oneerlijkheid van deze wereld/leven relaxeder opvatten(proberen)
-de relatieve 'domheid' van mensen om mij heen relativeren.
-bij jezelf blijven, dus rechts denken en doen en links nog meer aan/afvallen en RWD als dé vorm van aandrijving blijven zien in 't algemeen
-nooit berusten in het feit dat je in dit burgertruttinge/gereformeerde/saaie/bureaucratische land woont, maar er wel relaxeder mee om proberen te gaan.
-een 'nog' kortere en duidelijke houding naar bepaalde medemensen aannemen, met 'n smile on your face!
-een klant is pas koning als ie zich koninklijk gedraagt.
-personeel is personeel
-Ferrari's en Lambo's herwaarderen zoals dit jaar al.
- wéér geen winterbanden monteren omdat 'men'zegt dat dat beter is.
-op internetfora/discussies, de verhalen nog meer met 'n korrel zout nemen
-nóg méér humor houden dagelijks, dás de basis.
-proberen geen cent aan welke collectant aan welk goed klotekutdoel geven.
-strijden voor gesloten grenzen ivm Oosblokkers etc die hier maar komen graaien(juli inbraak gehad meer dan 2 ton foetsie, Bulgaren, niks terug.)
-de Gemeent e hier nog harder aanpakken en persoonlijk bepaalde ambtenaren de waarheid zeggen.
-Dit jaar afsluiten met mijn geliefden en terugkijken op voor mij/ons een rampjaar en dan hopelijk rücksichtslos verder, her en der(onbedoeld) wat slachtoffers maken(boeit niet, was/ben ik ook, de wereld is hard)
En helemaal vergeten: meedoen met de GLPdaNpy schreef:Trackday auto kopen indien financieën dit toelaten
Veel in Duitsland aanwezig zijn ivm Motorsport team 8)
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 9 gasten