Dank je Tom.Tom Westendorp schreef:Gefeliciteerd! Super gaaf! Mooi ook dat we het artikel van je site kunnen scoren:banaan:
Dat heb ik nu met alle publicaties gedaan. Alles in een leuk artistiek plaatje, maar ook te downloaden als PDF

Dank je Tom.Tom Westendorp schreef:Gefeliciteerd! Super gaaf! Mooi ook dat we het artikel van je site kunnen scoren:banaan:
Wow, gaaf!!Mark Nauta schreef:Ja ja!!!!
Daar is ie dan, mijn eerste coverfoto! De Porsche Scene Live van oktober is gesierd met mijn foto van de schitterende gele Porsche
Carrera RS 2.7.
In het blad ook nogmaals dezelfde foto volledig over 2 pagina's. Daarnaast nog een 4-tal andere foto's in het artikel over de Porsche
elfstedentocht. Elders in het blad is dan nog een keer een kwartpagina te vinden met een advertentie voor mijn site. Erg cool allemaal
dus!!
HAHAHAHA!!!Aram schreef:Nou, ik ben overstag hoor.
Staat wel in de intro genoemd. Maar wel een puntje even ja. Volgende test even 'fotografie; marknauta.nl' erin ja.Metchu schreef:er staat nergens bij dat de foto's van MarkNauta.nl zijn klopt dat?!
Mark Nauta schreef:Staat wel in de intro genoemd. Maar wel een puntje even ja. Volgende test even 'fotografie; marknauta.nl' erin ja.Metchu schreef:er staat nergens bij dat de foto's van MarkNauta.nl zijn klopt dat?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten