volgens mij is dat nu bij 5x, misschien dat voor slepen/bergen 3x geldG Kolkman schreef:Je moet trouwens niet in 1 jaar tijd met 3 verschillende auto's pech krijgen want dan betaal je gewoon bigtime bij de anwb,. Wist ik niet maar staat wel in de voorwaarden. Wel jammer, ik had namelijk eind februari de teller al op 2 staan (starslet overleden & waterslang van de bmw gescheurd - geen tools bij me), en toen ik dus een week of 4 geleden een (nagenoeg nieuwe) geknapte multiriem op de not so amazing mazda encounterde mocht ik daar 165 euro (!) voor betalen, in cash. Poeh.
Route mobiel duurder, and the bubbel will burst...
- GTRene
Re: Route mobiel duurder, and the bubbel will burst...
- Robertdj
Een jaar geleden heb ik via anwb.nl Nederland service met vervangend vervoer afgesloten. Omdat ik naar Italië zou gaan rijden heb ik, in de ANWB shop vanwege de korte termijn, de service toch maar naar Europa uitgebreid. Daar bleek dat ik vanwege mijn leeftijd meestal geen vervangend vervoer kon krijgen
Ze lieten me dus lekker betalen voor iets waar ik, in de meeste gevallen, geen recht op heb.
- Macboy
ANWB is betrouwbaar. Dat mensen voor paar tientjes per jaar overstappen snapte ik toen al niet.
Beetje het-zuur-verdiende-spaargeld-op-een-onbekende-bank-in-het-buitenland-zetten idee
Beetje het-zuur-verdiende-spaargeld-op-een-onbekende-bank-in-het-buitenland-zetten idee
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Mogelijk, maar ik heb het over het aantal verschillende auto's waarmee je pech mag hebben. Dacht dat ie zei dat je met 1 en dezelfde auto zo vaak als je maar wilde pech mocht hebben.GTRene schreef:volgens mij is dat nu bij 5x, misschien dat voor slepen/bergen 3x geldG Kolkman schreef:Je moet trouwens niet in 1 jaar tijd met 3 verschillende auto's pech krijgen want dan betaal je gewoon bigtime bij de anwb,. Wist ik niet maar staat wel in de voorwaarden. Wel jammer, ik had namelijk eind februari de teller al op 2 staan (starslet overleden & waterslang van de bmw gescheurd - geen tools bij me), en toen ik dus een week of 4 geleden een (nagenoeg nieuwe) geknapte multiriem op de not so amazing mazda encounterde mocht ik daar 165 euro (!) voor betalen, in cash. Poeh.
...en ANWB is vanaf 50,-euro NL (dus zonder extra's en of woonplaats)
Ik heb trouwens the full lot, dus ook woonplaatsservice (geen tools in den bosch) en europaservice (je zult net een keer in de eifel staan terwijl de boel stuk is, ben je verder van huis (letterlijk en figuurlijk) dan waar ook in NL.