De grote beurt e36 coupe (veronica)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

Deze grote beurt e36 is geworden?

Een complete grafbak ze hadden hem beter gelijk kunnen slopen.
16
64%
Hmmm resultaat ziet er best goed uit.
9
36%

Totaal aantal stemmen: 25

RVV

De grote beurt e36 coupe (veronica)

Bericht door RVV » 06 dec 2006, 14:26

We kennen vast wel dit programma, een of andere auto vaak in ontbindende staat word geronseld en ala pimp my ride (maar dan op zijn hollands en dus fout) compleet gerestyled oftewel verneukt.

maar een week of 2 a 3 geleden zat ik wat te zappen en kwam een aflevering tegen waarin een e36 werd aangepakt, normaal gesproken worden het monsters, maar voor deze ene keer kon ik wel waardering opbrengen voor het eindresultaat, mee eens of niet ?

Het Verhaal
BMW van Christian van Steendelaar.

Freak
De 21-jarige Christian is een echte BMW-freak, maar tot januari van dit jaar kon hij alleen maar dromen van een eigen BMW. Het moest ook niet zomaar een BMW zijn, maar een speciale, één die niemand anders had. Dit vereiste langdurig en grondig speurwerk, maar toen was het toch echt zover. Christian kon eindelijk in zijn eigen BMW rond rijden. De blijdschap over zijn 'perfecte' auto was helaas van korte duur, er bleek namelijk van alles mis te zijn. Christian gaf de moed echter niet op en keer op keer spaarde hij tijd noch moeite om de BMW weer in orde te krijgen. Maar er leek geen einde aan te komen, elke keer was er wel weer iets anders aan de hand.
Afscheid
Christian, die echt helemaal gek is van zijn auto, kan het niet meer opbrengen, om er nog meer geld en tijd in te steken. Hij denkt er dan ook over om afscheid te nemen van zijn 'grote liefde'. Jose, Christian's vriendin, kan dit echt niet laten gebeuren en steekt hier een stokje voor. Ze geeft haar vriend op voor De Grote Beurt. Jose ziet haar anders altijd zo vrolijke vriend veranderen door het verdriet van het naderende afscheid. Ze weet hoe dierbaar de BMW hem is en ze zou het erg zonde en zielig vinden als hij zijn auto zou moeten verkopen. Bovendien vindt Jose dat haar Christian een echte mooie wagen verdient. Zou het team van De Grote Beurt Christian gaan verrassen met een super gave, getunde, vette en vooral perfecte auto?

De Overval
Christian en zijn vriendin gaan gezellig een terrasje pikken. Ze parkeren de auto op de parkeerplaats en lopen naar een heerlijke plek aan het water. Ze bestellen wat te drinken, genieten van elkaar, van de omgeving en van wat er allemaal voorbij komt varen. Dan ziet Christian iets waardoor hij er ineens niet meer zo relaxed bijzit. Hij ziet een sleepboot met daarop zijn BMW!!! Christian raakt 'lichtelijk' in paniek en staat op om te kijken waar zijn auto heen gaat. Hij krijgt het duidelijk steeds benauwder en weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. De sleepboot komt gelukkig naar de kant toe en Christian kan weer wat lucht krijgen. Hij begrijpt alleen nog steeds niet hoe zijn auto daar nou terecht is gekomen. Totdat Jorinde hem komt verlossen en vertelt wat er nou eigenlijk allemaal aan de hand is...

Reactie
Het team van De Grote Beurt heeft ervoor gezorgd dat Christian een BMW heeft, die echt niemand anders heeft. Hij kan zijn ogen gewoonweg niet geloven als hij zijn auto voor het eerst terugziet. "WOW! Sodemieters hé!" Vol bewondering kijkt Christian naar zijn auto. "Ik had nooit gedacht dat mijn BMW zo mooi zou worden!" Christian is compleet sprakeloos, hij is zo verrast over hoe vet zijn auto is geworden! En ook Jose kan niet stoppen met glimlachen, een beter cadeau had ze haar vriend niet kunnen geven.

Tijdens de onthulling leek Christian tamelijk rustig, maar hij moet achteraf bekennen dat hij de hele tijd ontzettend zenuwachtig is geweest. Door het wachten ging Christian steeds meer nadenken over het nieuwe uiterlijk en daardoor kwamen ook de meest vreselijke beelden naar boven. Maar hij kon opgelucht adem halen, want de auto is nog veel mooier geworden dan Christian ooit gehoopt had. "Ik ben súper blij, echt machtig, schitterend gewoon!".

Dat hij nu echt een unieke bak heeft, blijkt er wel uit de reacties van zijn omgeving. "De hele buurt komt langs, om de BMW te bekijken. En ook m'n vrienden, familie en buurtbewoners zijn allemaal even enthousiast." Christian kan weer trots zijn. Nooit zal hij iemand tegen komen met dezelfde extreem gestylde car.
voor

[img:400:250]http://veronica.sbs.nl/images/subgaller ... /20816.jpg[/img]

na

[img:400:250]http://veronica.sbs.nl/images/subgaller ... /20815.jpg[/img]

[img:400:250]http://veronica.sbs.nl/images/subgaller ... /20817.jpg[/img]

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 06 dec 2006, 14:33

Die strepen mogen best iets kleiner :? Vind het 10 x niks..
nu vind ik het hele programma ook bagger.. want die gasten hebben geen smaak, maarja dat is mijn meinig..

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 06 dec 2006, 15:23

kleur is mooi, plaatwerk vind ik niks. Een gewone E36 M3 bumper staat veel mooier op een E36. En de velgen zijn mij te, pak dan van die immi CSL velgen of zo.
Laatst gewijzigd door Bert ///M3 op 06 dec 2006, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

RudolfNW

Bericht door RudolfNW » 06 dec 2006, 15:23

Ervoor zag hij er goed uit, strak in de lak zoals ik het van die foto kan bekijken. Alleen lelijke lampen.

Na, wel leuk dat ze de M kleuren erop doen. En dit is 1 van de weinige keren dat ze een auto niet volledig verneuken!

Ik heb erger gezien bij DGB.

Maar ik had de E36 origineel gehouden.

Daniel

Bericht door Daniel » 06 dec 2006, 15:45

Voor DGB-begrippen is het niet slecht. Voor normale begrippen echter...die spoiler, die veel te grote strepen, neppe booskijkers. In dat zilver was het een keurig nette auto, alleen onderhuids waarschijnlijk een brik.

Iemand heeft wel eens uitgelegd waarom die auto's zo verkracht worden bij DGB..'t is een beetje een armzalig concept waarbij ieder bedrijf dat gratis wat productplacement wil hebben wat vage productjes kan sponsoren. Daardoor wordt het zo'n allegaartje van foute meuk, er is gewoon geen budget voor beter. Bij Pimp My Ride krijgen ze meer spul toegestopt dan ze kwijt kunnen, dan is het wat makkelijker.

Tristan

Bericht door Tristan » 06 dec 2006, 16:00

Vriend van mij z'n Megane Cabrio is door DGB gedaan. Kan je wel vertellen, dat doet 'ie nooit meer. :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 06 dec 2006, 16:18

Gelukkig kun je aan een Megane Cabrio al niet veel meer verneuken. :)

Die BMW is zoals veel jongens die trackdays rijden ze tegenwoordig maken. Mijn E30 krijgt ook die kleuren, maar wel mijn eigen ontwerp, want de E46 GTR stijl half over de motorkap en kont past niet op de vierkante E30 en E36 vind ik. Die strepen zijn wel redelijk dik ja, gelukkig zijn ze niet rond, zoals op de GTR. Ze hebben er een beetje hun eigen draai aan gegeven. Dat is niet verkeerd.

Maar ik heb ergere dingen gezien inderdaad. Echt misstaan doet het niet.

RVV

Bericht door RVV » 06 dec 2006, 16:21

Dat bedoel ik.

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 06 dec 2006, 16:31

Het lijkt nergens na.Ik heb nog niet 1!!! auto gezien die goed onder handen genomen is door de grote beurt :?

Tristan

Bericht door Tristan » 06 dec 2006, 16:43

Ze hebben een paar weken geleden een nieuwe Seat Toledo aangepakt, en die zag er opzich nog wel leuk uit.

CRZ

Bericht door CRZ » 06 dec 2006, 16:45

Voor een BMW ziet het er netjes uit 8) :wink:

Vind overigens dat ze nu een betere weg hebben ingeslagen met DGB. Vond het niks, vind het nog steeds niets, maar het is wel beter dan voorheen.

Tristan

Bericht door Tristan » 06 dec 2006, 16:45

Tristan schreef:Ze hebben een paar weken geleden een nieuwe Seat Toledo aangepakt, en die zag er opzich nog wel leuk uit.
[img:150:109]http://img242.imageshack.us/img242/5052 ... ic7.th.jpg[/img]

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 dec 2006, 16:46

Ik vind hem ook goed gelukt, maar aan een E36(die al deels ten prooi was gevallen aan de Autostyle-gids) valt ook weinig te verprutsen. :twisted: Wel een beetje schreeuwerig resultaat qua kleuren, maar zo lang ik er niet in hoef te rijden is dat geen probleem.:)

Shakes

Bericht door Shakes » 06 dec 2006, 19:00

BBS velgen en een iets andere bumper is het voor mij ok hoor.
Hebben ze het interieur ook "fraaier" gemaakt? Wil ik wel weten.

Is het een 316 is het een gevalletje jammer!

N.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 06 dec 2006, 19:19

Bij de grote nerd is het zo dat: Hoe duurder/nieuwer de auto is, hoe mee geld er aan verspijkerd word!

De Pt Cruiser van een tijd terug was (op de voorschermen) na ook aardig gedaan. Nergens op bezuinigd.

De Toledo zag er ook niet ''verneukt'' uit. Het is alleen jammer dat 95% van de auto's in het programma van Lelijk & Rot naar Belachelijk & idioot gaan! Van te voren zie je al: ''Dit wordt weer kansloos''.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 dec 2006, 20:07

Ervoor: vreselijk!
Erna eigenlijk ook, misschien ietsie beter maar vind het niet echt wat...

Tristan

Bericht door Tristan » 06 dec 2006, 20:17

Ik denk als je de spoiler en booskijkers eraf haalt, andere velgen eronder zet, dat je er nog wel wat van kan maken.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 06 dec 2006, 20:43

De ontwerper daar is 'industrieel ontwerper'. Ja, inderdaad. Van toiletruimten bij de McDonalds :P

Die kerel heeft werkelijk waar géén gevoel voor stijl, ontwerp en vorm. Echt gewoon he-le-maal niet.

Dit is voor mij ook wederom een bevestiging daarvan. Doe het dan gelijk goed en niet weer zo'n net-niet look. Maar ja, wat wil je. Met de leveranciers waar ze mee moeten werken heb je ook niet zo veel keus.

Shakes

Bericht door Shakes » 06 dec 2006, 20:57

Die kerel heeft werkelijk waar géén gevoel voor stijl, ontwerp en vorm. Echt gewoon he-le-maal niet.
Heb je het nou over Jorinde?

:wink:

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 06 dec 2006, 21:56

CRZ schreef:Voor een BMW ziet het er netjes uit 8) :wink:

Vind overigens dat ze nu een betere weg hebben ingeslagen met DGB. Vond het niks, vind het nog steeds niets, maar het is wel beter dan voorheen.
Ze "gebruiken" tegenwoordig een ander auto schadebedrijf, Deze werken iets proffesioneler dan die lui bij Care.

Macboy

Bericht door Macboy » 06 dec 2006, 22:17

Nee man. Als BMW liefhebber moet je dit best ok vinden. Ziet er spannend uit in M-kleuren. Velgen niet helemaal, interieur niet passend, maar verder dik ok !

Jordy van Kouwen

Bericht door Jordy van Kouwen » 06 dec 2006, 22:49

Wat V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K lelijk en nep. Bah! Bah!
M kleuren horen alleen op BMW Motorsport speeltjes.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 07 dec 2006, 00:08

Nandor schreef:
Heb je het nou over Jorinde?

:wink:
Uhm...ach, een koe is geen geit zeg ik altijd maar ;)

[img:802:535]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... %20011.jpg[/img]

MasterP

Bericht door MasterP » 07 dec 2006, 00:13

voor de grote beurt is het een geslaagd project zelf vind ik het maar niks mijn auto krijgen ze niet :lol:

HSR

Bericht door HSR » 07 dec 2006, 10:24

Het gerucht gaat ook dat die lui van Care er mee gestopt is omdat alles te snel moest gebeuren. Mogelijk was hij het ook niet eens over het budget want sommige wagens lijken echt door een stel mindervalide werklieden in elkaar gebeund te zijn.

Zo was die jongen met zijn Mazda mx6 echt diep teleurgesteld in hoe zijn wagen eruit kwam te zien. Hij had 3000 Euro ''schade'' om alles weer een beetje toonbaar te maken.
Laatst gewijzigd door HSR op 07 dec 2006, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie