Wat vinden we hiervan?
- duifjes.com
Wat vinden we hiervan?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL" onclick="window.open(this.href);return false;
behalve van de automaat.....om jullie ff voor te zijn
behalve van de automaat.....om jullie ff voor te zijn
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Wat vinden we hiervan?
Nette wagen, goede kleur, hele fijne km-stand, en mooi met die hardtop. Wel jammer van de velgen (vind ik niet mooi) en hij is wel aan de prijs dacht ik zo.
-
Ondanks de km stand.......mwah...
-
zo dan! die is aardig aan de prijs... kan je beter een stuk goedkoper nemen en dan 325i ... bovendien een handbak zoeken 8)
- duifjes.com
Prijs....is stevig alleen een goede met weinig km vindt je bijna niet.....maar goed ik kijk verder
- frankv
de automaat is het probleem niet, ik had ooit een e36 328 met automaat en vond dat een prima alledaagse combi
maar die pook(?)knop... ik zou de verkoper even vragen die extra te reinigen voor de proefrit
en overigens heb ik mijn e36 328 nooit een lekkere stuurauto gevonden, maar de motor-bak combinatie is perfect
maar die pook(?)knop... ik zou de verkoper even vragen die extra te reinigen voor de proefrit
en overigens heb ik mijn e36 328 nooit een lekkere stuurauto gevonden, maar de motor-bak combinatie is perfect
- Joop
Hele mooie auto als je het mij vraagt....
...automaatje? Ja, je moet er van houden. Maar goed de cabrio is geen scheurijzer, dus past wel goed bij de auto. De Steptronic is wel vele malen aardiger in het gebruik, maar daarvoor moet je een E46 hebben.
Die styling 50 8x17" velgen zijn eigenlijk voor een E46, maar ze staan 'm best goed en zeker niet misplaatst.
...automaatje? Ja, je moet er van houden. Maar goed de cabrio is geen scheurijzer, dus past wel goed bij de auto. De Steptronic is wel vele malen aardiger in het gebruik, maar daarvoor moet je een E46 hebben.
Die styling 50 8x17" velgen zijn eigenlijk voor een E46, maar ze staan 'm best goed en zeker niet misplaatst.
- frankv
deze automaat is prima met de hand te schakelen tussen 2, 3 en 4
ik heb er zelfs 4 rondjes Ring mee gedaan, de 5e eindigde in de vangrail overigens, 6 graden en nat...
ik heb er zelfs 4 rondjes Ring mee gedaan, de 5e eindigde in de vangrail overigens, 6 graden en nat...
- Ar
- Auto: Prius
Mooie km stand en een automaat in een cabrio is fijn. Lekker cruisen.
- Ravin ///M
BMW automaat is vooral vanaf steptronic geweldig, maar deze
is voor de e36 cabrio prima... is die stoel wel zwart of zie ik
er blauw in? Dat blauwe is iig niet zo mooi. M skirts en spiegels
maar geen bumpers? Velgen te nieuw voor type.
Moeten wat details worden hersteld naar origineel, maar voor de rest
leuke auto. Stevige prijs, maar is wel een 328 en de km stand is lekker.
is voor de e36 cabrio prima... is die stoel wel zwart of zie ik
er blauw in? Dat blauwe is iig niet zo mooi. M skirts en spiegels
maar geen bumpers? Velgen te nieuw voor type.
Moeten wat details worden hersteld naar origineel, maar voor de rest
leuke auto. Stevige prijs, maar is wel een 328 en de km stand is lekker.
- Peric
+1 lijkt mij..Ar schreef:Mooie km stand en een automaat in een cabrio is fijn. Lekker cruisen.
Zo'n auto ga je toch de ring niet mee op, dus ik denk dat het voor zo'n auto helemaal geen straf is als er een automaat in zit.
Ja, hij is aan de prijs, maar vind maar 's zo'n exemplaar.. Denk dat je er nog wel wat van af kunt praten. Jij zeker..

-
Het ontbreken van sportstoelen is in mijn ogen een groter probleem dan de automaat.. Verder is het wel een nette uitvoering, al vind ik de E46 velgen op een of andere manier niet echt passen bij een E36 (terwijl het best goed smoelt
)..

- ///Martijn
bekijk de softtop goed, die zie ik niet op de foto. Die wielen vind ik idd ook niet echt mooi, maar das smaak.
een hardtop is echt een verademing. Ik merk dat mijn M3 dan ook een stuk strakker aanvoelt. Voorts is het ook een stuk comfortabeler qua geluid. wat mij betreft toch echt een musthave voor een cabrio.
een hardtop is echt een verademing. Ik merk dat mijn M3 dan ook een stuk strakker aanvoelt. Voorts is het ook een stuk comfortabeler qua geluid. wat mij betreft toch echt een musthave voor een cabrio.
- ArjanS
Ik vind de prijs niet eens zo gek. Als je ziet wat er op marktplaats voor 325i cabrio's met +200K op de teller hebben staan en de prijzen die ze daar voor vragen.
Zo te zien heb je nu ook 6 maanden bovag garantie! Softtop goed op lekkage testen. Liefst een paar uurtjes in de regen laten staan. Hardtop kost tweedehands op markplaats ongeveer €900 euro, zit nu ook al bij de prijs in. Hardtop ook even testen op lekkage.
Hardtop is een verademing in de winter!
Blauwe leer en blauwe vloerbedekking moet je van houden. Zijn geen sportstoelen zoals in de ad staat vermeld.
M3 skirts en spiegels zijn idd een beetje vreemd, gezien de standaard bumpers.
Zo te zien heb je nu ook 6 maanden bovag garantie! Softtop goed op lekkage testen. Liefst een paar uurtjes in de regen laten staan. Hardtop kost tweedehands op markplaats ongeveer €900 euro, zit nu ook al bij de prijs in. Hardtop ook even testen op lekkage.
Hardtop is een verademing in de winter!
Blauwe leer en blauwe vloerbedekking moet je van houden. Zijn geen sportstoelen zoals in de ad staat vermeld.
M3 skirts en spiegels zijn idd een beetje vreemd, gezien de standaard bumpers.
- Niels
- Auto: Prius+
Cabrio's zijn niet zo mijn ding en qua prijs kun je ook een M3 zoeken maar objectief gezien: knap ding! Ik vind het een goede combi van blauw interieur en zilvergrijs koetswerk. Automaat is geen probleem in combi met een cabrio lijkt me.
- duifjes.com
Ik vond het wel een mooie combi......ik zou tzt graag een 4-persoons *(idd 3 mn kinderen wil mee kunnen nemen) fun auto willen....waarmee ik lekker kan cruisen...deze komt me nu ff te snel financieel gezien dan.......wellicht staat ie tzt ook nog te koop 

-
Buiten dat verschrikkelijke blauwe leer en de automaat een erg nette car! 

- ///Martijn
Een m3 is toch wel wat duurder hoor, zeker als je deze kmstand van belang vindt. en ook andere koek.Niels schreef:Cabrio's zijn niet zo mijn ding en qua prijs kun je ook een M3 zoeken maar objectief gezien: knap ding! Ik vind het een goede combi van blauw interieur en zilvergrijs koetswerk. Automaat is geen probleem in combi met een cabrio lijkt me.