nog maar een :morecoffee: dan

Marco R. schreef:Zo te horen weet Romo er wel het e.e.a. van?
Heb je ook (als ik zo brutaal mag zijn) een mogelijke oorzaak waarom een vinger met grote regelmaat uit de kom schiet? Gaat om een middelvinger (geen grapje).
duifjes.com schreef:PM met plaatje kan niet dan maar ff zo......het is net iets boven mn pols richting mn duim........en het is zo'n zeurende pijn.....
Thnx Romo.....jij bent uiteraard mn huisarts niet.....ik ga morgen ff bellen.....romo schreef:duifjes.com schreef:PM met plaatje kan niet dan maar ff zo......het is net iets boven mn pols richting mn duim........en het is zo'n zeurende pijn.....
Yep, das dus CMC 1 of wel het Carpo Meta Carpale gewricht nummero uno..............
Advies; rust en eventueel NSAID`s ala Ibuprofen, Diclofenac of Naproxen, dit uiteraard in overleg met je huisarts..............
Thanks. Elke keer als hij eruit schiet trek ik hem naar voren en is het weer goed. Blijft wel irritant, maar er zijn ergere dingen in het leven.romo schreef: Dat is hypermobiliteit of instabiliteit door een ruim band/kapsel apparaat...............................niets meer aan te doen mag je van uit gaan..........
1 Dit kan aangeboren zijn; dat heet laxiteit of hypermobiliteit, meestal zijn ook andere gewrichten aangedaan. Hiervan is sprake bij een meer dan gebruikelijke bewegelijkheid zonder dat het klachten genereert.
Genereert het wel klachten dan noemen we dit instabiliteit, een oplossing, zeker voor kleine gewrichten is er niet. Bij een schouder kan een orthopeed een zogenaamde kapselreving (operatie) uitvoeren, waarbij de schouder strakker (lees; stabieler) wordt.
2 Het kan ook verworven zijn, bv door een trauma. Maakt voor de beleving niets uit, en voor de oplossing, die er hier ook niet is, dus ook niet.............
LOL @ rukken opmerkingduifjes.com schreef: Thnx Romo.....jij bent uiteraard mn huisarts niet.....ik ga morgen ff bellen.....
ps. hoe zou dit kunnen komen???
1) te veel 'lekkere' bewegingen gemaakt
2) te zwaar getraint
3) toch rukken
Blogje lijkt me interessant om te lezenShakes schreef:Goed,
gister weer begonnen. Gewicht zat op 101.4, trainen ging lekker, meteen aan de extra calcium en magnesium gegaan. Gaat hard werken worden de komende maanden. Helaas zijn die prutsers zo weer drie dagen dicht dus ik ga even gast trainen bij een andere gym.
Zit eraan te denken een soort van blogje te doen hier. Idee?
Bianca krabbelt wel even over je rug, no problemShakes schreef:Honsie,
was deels een gebrek aan vocht. Door die fijne griep kwam er te weinig van eten of drinken. Nu extra goed op letten en het vliegt er weer aan. De uitdaging is nu ipv 105 de 110. De 105 was al lastig zat, kon m'n veters nauwelijks meer vastmaken, rug krabben vergeet het etc. dus de 110 zal wel helemaal leuk worden.
N.
Sylvester Stallone breekt nek
Geplaatst door Bram op 06-01-2010 13:13 - Bron: Nu.nl
Sylvester Stallone breekt nekDe 63-jarige Sylvester Stallone heeft zijn nek gebroken tijdens het filmen van The Expendables. Tijdens een vechtscène ging het goed mis. Na het ongeval is "The Italian Stallion" meteen geopereerd. Hij heeft nu een stalen plaat in zijn nek.
Tijdens een vechtscène met Cold Steve Austin ging het fout. Stallone: "Het gevecht was zo heftig dat ik eindigde met een scheur in mijn nek. Ik heb een zware operatie ondergaan. Ik heb nu een metalen plaat in mijn nek."
In The Expendables trekt een groep geharde huursoldaten, in dienst van de Amerikaanse CIA, naar de Zuid-Amerikaanse republiek Corza waar ze de strijd aangaan met een wrede dictator. In de actiefilm is ook de onlangs overleden Brittany Murphy te zien.
De film komt in de States uit op 20 augustus 2010. Nog even de trailer:
Gebruikers op dit forum: Opa en 7 gasten