toch...?

Gluhwein was voor niets....
+1Erik schreef:Ik heb met stijgende verbazing dit topic gelezen
Ik weet niet wat ik nu erger vindt
Dat Ahmet zijn rijbewijs kwijt is of het moraalriddergelul van hiero
Goeiendag zeg
Het is niet handig van Ahmet maar ook niet meer dan dat.
Het gezeik wat ik hier nu lees is het soort gezeik dat op het groene forum heeft geleid tot oprichting van dit forum![]()
E
Ja dat klopt wel zo'n beetje..EG schreef:Wat een gejank zeg niet te zuinig OMG
Dat ie 2x artikel 5 heeft gekregen heeft puur en alleen maar met de auto te maken ! Dit heeft niks te maken met allochtoon of niet, met een dikke bak trek je in NL gewoon ALTIJD negatieve aandacht, of het nou bij zakenmensen is, of gewone personen of de politie, dikke auto's vinden de meesten NOT done.
Met de Skoda trek ik 250 miljoen keer zo weinig politie aandacht dan een BMW. Je moest eens zien hoe die gasten kijken als je in een E39 zit, in Amsterdam heb je best veel politie, en dan valt zo een auto op als je gaat knallen.
Met de Skoda plank ik overal doorheen, nog NOOIT een agent gezien die er wat van zei, sterker nog, ik ben zo vaak langs de politie gevlogen dat ik de tel kwijt ben, en nooit een preek of wat dan ook gehad.
Zolang je een anonieme wagen hebt kan je alles doen wat God verboden heeft, met een beetje dure auto ben je zo de lul. Dit is echt geen fantasie verhaal of wat dan ook, been there, done that. BMW, Mercedes, Audi (dikkere modellen) zijn gewoon echt blauwe petten trekkers. WIl je knallen, koop een Octavia RS, tune die en geen haan die naar je kraait ook al rij je 280 op de Ring A10. (ok dat is overdreven maar goed).
En ik kan het weten: ik woon in Amsterdam.
Metchu schreef:volg de skodarijder is dus gewoon gelul...?
+2GTRene schreef: je hebt wel een beetje gelijk, bepaalde auto's trekken veel aandacht en vaak niet onterecht
Gebruikers op dit forum: EvdP, Martijn_bmw en 6 gasten