Nieuwe leasebak: denkt u even mee?
- Niels
- Auto: Prius+
- ZamBeZi
Bedankt voor de tip, maar ik wil eerst even afwachten wat ik precies mag leasen; wellicht staat die turbo helemaal niet op de lijst bij Leaseplan, is ie veel en veel te duur of willen ze toch dat ik ga dieselen.
En dan zit ik nog met 't garantieverhaal; ik denk dat ik alleen een originele VAG-chip er in zou kunnen zetten.
En dan zit ik nog met 't garantieverhaal; ik denk dat ik alleen een originele VAG-chip er in zou kunnen zetten.
- ZamBeZi
ik heb wat meer duidelijkheid: ik mag benzine rijden
Jetta 1.6 FSI Comfortline: tientje onder mijn norm, waar ik dan weer 15% over heen mag
Jetta 1.6 FSI Comfortline Business Line (leren stuur, satnav, radio): 33 euri duurder dan gewone CL
Deze uitvoeringen zijn relatief goedkoop in aanschaf, maar dan geen korting voor de leasemaatschappij, vandaar relatief duur in tarief
Jetta 1.4 TSI is ca. 40 euri per maand duurder dan een 1.6 FSI. In aanschaf ca. 1800 euro, dus kan je zeggen dat ie netto ook ca. 40 euro per maand duurder is
Qua lease verschilt de Jetta niet veel van de O2 Combi, dus ik denk dat ik er wel uit ben en voor de Jetta ga. Ik zal wel eens uitzoeken of ik niet beter voor een Sportline (niet-Business) kan gaan; dat leerpakketje heeft ie nl. standaard, de satnav uit de Business hoef ik niet en een losse radio moeten we er wel bij kunnen bietsen.
Leon Sportup 2.0 FSI is wel te doen, maar wel 6 tientjes duurder dan de Jetta Comfortline en niet helemaal wat ik zoek.
A3 wordt wat te prijzig, b.t.w.
Jetta 1.6 FSI Comfortline: tientje onder mijn norm, waar ik dan weer 15% over heen mag
Jetta 1.6 FSI Comfortline Business Line (leren stuur, satnav, radio): 33 euri duurder dan gewone CL
Deze uitvoeringen zijn relatief goedkoop in aanschaf, maar dan geen korting voor de leasemaatschappij, vandaar relatief duur in tarief
Jetta 1.4 TSI is ca. 40 euri per maand duurder dan een 1.6 FSI. In aanschaf ca. 1800 euro, dus kan je zeggen dat ie netto ook ca. 40 euro per maand duurder is
Qua lease verschilt de Jetta niet veel van de O2 Combi, dus ik denk dat ik er wel uit ben en voor de Jetta ga. Ik zal wel eens uitzoeken of ik niet beter voor een Sportline (niet-Business) kan gaan; dat leerpakketje heeft ie nl. standaard, de satnav uit de Business hoef ik niet en een losse radio moeten we er wel bij kunnen bietsen.
Leon Sportup 2.0 FSI is wel te doen, maar wel 6 tientjes duurder dan de Jetta Comfortline en niet helemaal wat ik zoek.
A3 wordt wat te prijzig, b.t.w.
- ZamBeZi
het is geworden:
VW Jetta 1.4 TSI (140 pk), Comfortline Business
Pareleffect zwart
Licht & zicht
Xenon
Trekhaak
Lang nagedacht over de xenon; veel te veel geld, maar ik ben bang dat ik jaloers zou worden bij elke auto die 't wel heeft als ik 't niet zou nemen
Ik vind 't gewoon waanzinnig mooi, stoer, indrukwekkend, veilig en noem maar op; plaatst je auto toch in een andere league!
Proefrit maakte duidelijk dat de 1.6 FSI een beetje te krap was voor mijn verwende geestje
Wederom een aardige afspraak kunnen maken bij vd Velden; 'ga zo de offerte oppikken en dan faxen naar de leasemij
levering ca. week 10
'ben nu helemaal blij
Pareleffect zwart
Licht & zicht
Xenon
Trekhaak
Lang nagedacht over de xenon; veel te veel geld, maar ik ben bang dat ik jaloers zou worden bij elke auto die 't wel heeft als ik 't niet zou nemen

Ik vind 't gewoon waanzinnig mooi, stoer, indrukwekkend, veilig en noem maar op; plaatst je auto toch in een andere league!
Proefrit maakte duidelijk dat de 1.6 FSI een beetje te krap was voor mijn verwende geestje
Wederom een aardige afspraak kunnen maken bij vd Velden; 'ga zo de offerte oppikken en dan faxen naar de leasemij
levering ca. week 10
'ben nu helemaal blij
- Macboy
- Niels
- Auto: Prius+
ik had ook liever airco iddZamBeZi schreef:het is geworden:
Pareleffect zwart
Licht & zicht
Xenon
Trekhaak

- ZamBeZi
foto's???Macboy schreef:Geweldig gefeliciteerd !!!! Goed idee van die xenon, inderdaad prijzig, maar maakt je auto o-zo-chiquer en dus af !!
Mooi man. Foto's al klaar?
Had je nog wat tips willen geven, maar lees nu ook dat je al besloten hebt, dus dat scheelt mij weer tijd !!
wat vind jij, als premium-interieur-uitstraling fetishjist, trouwens van m'n setup?
- Macboy
- Macboy
Dit vind ik bijvoorbeeld erg mooi in mijn Audi (niet schokkend). Maar blauwe deurbekleding ipv standaard zwart/grijs, wat mooi contrasteert met het donkergrijze van de deur, alu inleg erbij en het lipje van Bose op de speaker
[img:1280:960]http://www.ilija.nl/audi7.JPG[/img]
Zelfs het design van de deuren klopt gewoon
[img:1280:960]http://www.ilija.nl/audi7.JPG[/img]
Zelfs het design van de deuren klopt gewoon

- ZamBeZi
bedankt allen!
@Macboy: het soort uiterlijkheden dat jij opsomt zit er bij mij niet in hoor! hij is gewoon standaard verder en voor de binnenkant heb ik voor zwart gekozen
De comfortline heeft wel her en der wat aluminium strips aan de binnenzijde
Het valt me op dat, als je er op let, je in de Randstad nog niet veel Jetta's ziet rijden. Aan de andere kant zal dit ook niet een auto zijn die de verkoopaantallen van de Golf of Focus zal halen natuurlijk.
@Macboy: het soort uiterlijkheden dat jij opsomt zit er bij mij niet in hoor! hij is gewoon standaard verder en voor de binnenkant heb ik voor zwart gekozen
De comfortline heeft wel her en der wat aluminium strips aan de binnenzijde
Het valt me op dat, als je er op let, je in de Randstad nog niet veel Jetta's ziet rijden. Aan de andere kant zal dit ook niet een auto zijn die de verkoopaantallen van de Golf of Focus zal halen natuurlijk.
- duifjes.com
- ZamBeZi
Hij is binnen!
Even wat plaatjes:
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta1.JPG[/img]
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta2.JPG[/img]
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta3.JPG[/img]
ervaringen tot op heden:
- de motor is echt precies goed
- bi-xenon is echt weer een giant leap vooruit t.o.v. de oude Leon met aftermarket-xenon
- het interieur is echt waanzinning mooi en netjes afgewerkt
Ook de typische blauw-rode verlichting van het interieur is echt heel mooi
tot op heden dus echt bijzonder tevreden!
Even wat plaatjes:
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta1.JPG[/img]
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta2.JPG[/img]
[img:1024:768]http://home.casema.nl/djdaudeij/Jetta3.JPG[/img]
ervaringen tot op heden:
- de motor is echt precies goed
- bi-xenon is echt weer een giant leap vooruit t.o.v. de oude Leon met aftermarket-xenon
- het interieur is echt waanzinning mooi en netjes afgewerkt
Ook de typische blauw-rode verlichting van het interieur is echt heel mooi
tot op heden dus echt bijzonder tevreden!
- RVV
- Corvette
He ZamBezi
je zou voor de aardigheid eens moeten kijken naar een Jetta van 20 jaar geleden. Dan weet je pas wat je nu eigenlijk wel niet hebt.
Prachtige auto en de kleur......................eigenlijk de enigste mogelijkheid.
Ik heb hem toevallig van de week al kunnen bewonderen bij iemand anders, maar die was helaas niet zwart.
Oh ja.......andere velgen misschien nog
: en dan is tie af.
Corvette
je zou voor de aardigheid eens moeten kijken naar een Jetta van 20 jaar geleden. Dan weet je pas wat je nu eigenlijk wel niet hebt.
Prachtige auto en de kleur......................eigenlijk de enigste mogelijkheid.

Ik heb hem toevallig van de week al kunnen bewonderen bij iemand anders, maar die was helaas niet zwart.
Oh ja.......andere velgen misschien nog

Corvette