De prijzen van Exige's blijven ook gelijk.. ja het vasteland doen goede zaken op het eiland

Geen mooier goud, dan oystergoudSteV6 schreef:Precies Stefan, dat randje is voor watjes, gouden velgen van hart tot en met de rand![]()
Gelukkig is de mijne daarop een uitzonderingsmiley schreef:Veel lotus special editions komen helaas uit een verfbusje, een stickertje of een stikseltje.
Hé ik heb een extra oliekoeler ja!Stéphane schreef:Gelukkig is de mijne daarop een uitzonderingsmiley schreef:Veel lotus special editions komen helaas uit een verfbusje, een stickertje of een stikseltje.
Ja, da's een Performance Pack toch? Dat is gewoon een standaard pakketRuben schreef:Hé ik heb een extra oliekoeler ja!Stéphane schreef:Gelukkig is de mijne daarop een uitzonderingsmiley schreef:Veel lotus special editions komen helaas uit een verfbusje, een stickertje of een stikseltje.![]()
Dan is het waarschijnlijk allebei onderdeel van het Sports Racer pakket af-fabriek. Bij mij was het toen:Ruben schreef:Pfff, moeilijke vragenHeb ook nog een aangepast onderstel af fabriek
![]()
Je vergeet nog het alu inlaat traject van een VVCStéphane schreef:Dan is het waarschijnlijk allebei onderdeel van het Sports Racer pakket af-fabriek. Bij mij was het toen:Ruben schreef:Pfff, moeilijke vragenHeb ook nog een aangepast onderstel af fabriek
![]()
- andere kop
- motormanagement
- onderstel
- semi-slicks
- ARB (anti-roll bar)
- lichtgewicht wielen
- close-ratio versnellingsbak
Deze kleur (Mica Silver) die uniek is voor de 135R en dan interieur met alcantara met stiksels. Met dan ook nog een Lotus Motorsport plaatje in het interieur![]()
Alleen jammer dat-ie niet rijdt nu![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten