0-300 sneller dan b.v. de Enzo Ferrari ondanks de slechte start

de 515pk set is nog in de aanbiedingRobin schreef:wat kost zo'n pakketje? (en de remmerij dan whoehahahahaha)
*voelt wel dat ie vaak wat koppelarm door 't verkeer tuft, zelfs met sneeuw*
hebben ze daar ook, weet niet of het wat is maar lijkt me dat ze daar geen rommel meer verkopen...Robin schreef:650pk lijkt me wel vlotjes voor 't hedendaagse verkeer, toch 23 meer dan m'n idool auto.
Nu de remmerij dus nog.
ken ik niet, kan de foto's voorbeelden ook niet openen...als je een kompleet systeem neemt zal dat redelijk wat gewicht schelen, maar ook redelijk wat gewicht in je knipRobin schreef:Die uitlatenboel lijkt mij dus van Akrapovic?
Ik maak 1+1 = 2 want in 't filmpje staat Akrapovic Exhaust system etc.GTRene schreef:ken ik niet, kan de foto's voorbeelden ook niet openen...als je een kompleet systeem neemt zal dat redelijk wat gewicht schelen, maar ook redelijk wat gewicht in je knipRobin schreef:Die uitlatenboel lijkt mij dus van Akrapovic?
nope, daarbij die naamMacboy schreef:0-350 in 40sec :!:
Kende je Akrapovic niet Rene ?
frank de jonge schreef:Idd, jij hebt de Akra toch ook op de S1000RRala GP style
Nee hoor. Dan kijk je niet goed.Dennis Huijsman schreef:je ziet de benzinemeter zakken 8)
Macboy schreef:Nee hoor. Dan kijk je niet goed.Dennis Huijsman schreef:je ziet de benzinemeter zakken 8)
Het beeld trilt/schokt(omhoog/laag)bij mij teveel en er mankeert mij niks aan m'n ogen dus hoe jullie het zien op DIT filmpje blijft mij 'n raadsel.Dennis Huijsman schreef:Macboy schreef:Nee hoor. Dan kijk je niet goed.Dennis Huijsman schreef:je ziet de benzinemeter zakken 8)
het is niet veel maar hij zakt
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bing [Bot], Bjeffindividual, Google [Bot], Thomas H en 1 gast