DF 2.0 gevraagd.. content, testen, knappe filmpjes ed
- RVV
Re: DF 2.0
Hans, als 1 persoon dat moet doen is het ondoenlijk, als meerdere personen het doen een stuk makkelijker, maar als alle DF'ers die een nieuwtje willen aanleveren (en ook de credits daarvoor krijgen) dan is het een eitje 

- Tom V
Ziet er leuk uit. Komen er naast de standaard nieuwtjes zoals in de voorbeelden ook persoonlijke verhalen op zoals DF dag verslagen van deelnemers of iets dergelijks?
- Snipe
We houden het DF-waardige nieuws bij. Tenminste, dat is de bedoeling. Dat scheelt al flink wat, want daarmee valt de helft van het autonieuws al af.Hans GP schreef:Goed bezig! 8) Maar houden jullie constant zelf het autonieuws bij?Daar gaat erg veel tijd in zitten..
Verder zijn er importeurs en fabrikanten die geen interesse hebben in internet. Renault bijvoorbeeld werkt niet mee. Daar valt dus vooralsnog weinig nieuws van te verwachten op DF 2.0. Geeft niet, ik denk dat we toch wel tot een mix van DF-waardig nieuws gaan komen.
- RVV
Tom V schreef:Ziet er leuk uit. Komen er naast de standaard nieuwtjes zoals in de voorbeelden ook persoonlijke verhalen op zoals DF dag verslagen van deelnemers of iets dergelijks?
JUIST DAT !
Dat is het hart van DF.
Dus iedereen die iets leuks wil aanbieden, een reisverslag, een verslag van een trackday, opbouw van een raceauto, een leuke inhoudelijke autotest/ervaring kan en mag zijn verhaal kwijt. (wel onder sturing van redactie).
Neem als voorbeeld, Luco zijn verslagen of de Downforce verslagen rondom de DSC. Nu werden ze steeds in hun eigen topic geplaatst. Alleen wat zo jammer is, is dat het bijna niet gterug te vinden in 60 pagina's met reacties. Straks kunnen deze mensen, partijen, raceteams hun eigen plekje krijgen voor inhoudelijke berichtgeving.
De bedoeling is inhoudelijke verslaggeving op de site, en reageren op het forum.
- Joop
Ziet er veelbelovend uit heren....

Hoe zien jullie dat dan bij autotests/rijimpressies van DF'ers zelf...?Rico schreef: Dus iedereen die iets leuks wil aanbieden, een reisverslag, een verslag van een trackday, opbouw van een raceauto, een leuke inhoudelijke autotest/ervaring kan en mag zijn verhaal kwijt. (wel onder sturing van redactie).
....
- RVV
Graag zelfs ! Het liefst vanuit persoonlijk perspectief.. met een beetje sjeu.. geen milimeterneuken op de achterbank verslag , maar gevoel overbrengen.. Joop weet je nog je 130i testverslag ? Zoiets is PERFECT.
- Snipe
Met de aantekening dat het uiteraard niet de bedoeling is dat jan en alleman bij de halve wereld testauto's los gaat peuteren met de mededeling "het is voor DF".
- Tom V
Goed nieuws, vind dat in dat geval een hele goede toevoeging. Een makkelijkere manier om dat soort verhalen te volgen. (Heb er wellicht overheen gelezen) Top.Rico schreef:Tom V schreef:Ziet er leuk uit. Komen er naast de standaard nieuwtjes zoals in de voorbeelden ook persoonlijke verhalen op zoals DF dag verslagen van deelnemers of iets dergelijks?
JUIST DAT !
Dat is het hart van DF.
Dus iedereen die iets leuks wil aanbieden, een reisverslag, een verslag van een trackday, opbouw van een raceauto, een leuke inhoudelijke autotest/ervaring kan en mag zijn verhaal kwijt. (wel onder sturing van redactie).
Neem als voorbeeld, Luco zijn verslagen of de Downforce verslagen rondom de DSC. Nu werden ze steeds in hun eigen topic geplaatst. Alleen wat zo jammer is, is dat het bijna niet gterug te vinden in 60 pagina's met reacties. Straks kunnen deze mensen, partijen, raceteams hun eigen plekje krijgen voor inhoudelijke berichtgeving.
De bedoeling is inhoudelijke verslaggeving op de site, en reageren op het forum.

- Luca
ik ben benieuwd. ziet er mooi en strak uit
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ziet er goed uit! 

- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Rico schreef: De bedoeling is inhoudelijke verslaggeving op de site, en reageren op het forum.
Is dit ongeveer hetzelfde als Pistonheads waar gereageerd kan worden op een nieuws item?
Hoe werkt het dan bijvoorbeeld met mijn verslag van de Impreza, ik heb elke keer een update, word dat een apart item waarop mensen kunnen reageren?
Want ik vind het aan de ene kant wel prettig om het hele verslag achter elkaar neer te zetten want dat leest prettiger maar aan de andere kant vind ik het ook leuk dat mensen kunnen reageren na elke update, zij het met opmerkingen, tips (want ik denk ook niet aan alles), vragen of gewone onzin.
- Peric
Wow, grote stappen vooruit..

- RVV
Hier komen we nog even op terug. Maar kunnen blijven reageren via het forum blijft natuurlijk altijd mogelijk.Aram schreef:Rico schreef: De bedoeling is inhoudelijke verslaggeving op de site, en reageren op het forum.
Is dit ongeveer hetzelfde als Pistonheads waar gereageerd kan worden op een nieuws item?
Hoe werkt het dan bijvoorbeeld met mijn verslag van de Impreza, ik heb elke keer een update, word dat een apart item waarop mensen kunnen reageren?
Want ik vind het aan de ene kant wel prettig om het hele verslag achter elkaar neer te zetten want dat leest prettiger maar aan de andere kant vind ik het ook leuk dat mensen kunnen reageren na elke update, zij het met opmerkingen, tips (want ik denk ook niet aan alles), vragen of gewone onzin.
-
Ik denk dat er overheen is gelezen... komt er een motor gedeelte?
- RVV
Roy, ja.
- Macboy
Geweldig heren
Rico, ik moest ook denken aan dat DF draadje van de New York werkers. Moest toch weer behoorlijk glimlachen hehehe

Rico, ik moest ook denken aan dat DF draadje van de New York werkers. Moest toch weer behoorlijk glimlachen hehehe
- Jelmer850i
Ik had dit draadje nog niet eens gezien.
Momenteel druk bezig met de bouw hiervan, vandaar iets minder aanwezig op het forum.
Het doel is om in de kerstperiode hier behoorlijke gaten in te slaan.
Momenteel druk bezig met de bouw hiervan, vandaar iets minder aanwezig op het forum.
Het doel is om in de kerstperiode hier behoorlijke gaten in te slaan.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Nice job Jelmer!!!
- Adje ///M3
ik ben erg benieuwd... Met een beetje geluk een nieuwe verfrissende start in 2010? :banaan:
- Jelmer850i
De datum is aangegeven Adje..
Eerst zullen we de acceptatie versie intern gaan door testen, daarna gaat hij pas life.
Eerst zullen we de acceptatie versie intern gaan door testen, daarna gaat hij pas life.
- Erik
- Auto: BMW ///M
dat groen is dat bewust zo gekozen LOL

- HansD
Stop er maar mee, DF wordt volgende week toch opgerold.
- Snipe
.....tenzij we het team van Autotesten.nl wegkopen. Dan weten we in ieder geval zeker dat we autogetest.nl gaan slopen.HansD schreef:Stop er maar mee, DF wordt volgende week toch opgerold.
-
- Auto: E92 325i
Ziet er goed uit, proficiat!
Echter heb ik wel een opmerking
Met respect, maar ik vind de menu 'not done'. Ik zou liever iets klassiekers zien.
Oh en mocht je nog een PHP scripter nodig hebben, just PM me
Echter heb ik wel een opmerking

Oh en mocht je nog een PHP scripter nodig hebben, just PM me